//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman het grote moment is bijna aangebroken ik lees toch vooral over errors bij degene die nog niet eerder een pwnage ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1001  
Oud 21-07-08, 18:11
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard Dat schept ruimte

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
het grote moment is bijna aangebroken

ik lees toch vooral over errors bij degene die nog niet eerder een pwnage hebben uitgevoerd op hun iphone of nog op 1.1.3 zitten.

zijn er mensen die net als ik een 1.1.3 otb en een mac hebben die alleen met ijailbreak ge-unlocked en ge-jailbreaked is en die in 1 keer succesvol de custom firmware van michael hebben kunnen installeren ?

dank. michiel
Michiel volg gewoon de handleiding en er kan je niet veel gebeuren ook niet op 113. Je kan het

Modbreak:
Accessoire-melding verplaatst. Is off-topic voor deze discussie

__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #1002  
Oud 21-07-08, 18:19
Gydo S Gydo S is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Even een vraag... Als ik de Iphone in de Restore mode heb en ik ga naar ITunes kan ik nergens herstellen of bijwerken. Ik krijg een melding dat iTunes moet zoeken op de iTunes server. Dan kan ik "zoeken" en "annuleren". Als ik op zoeken klik maakt hij verbinding met internet (kan dus niet zelf een locatie aangeven) en als ik annuleer dan vind ik links in het rijdtje "Bibliotheek" "Store" en "Afspeellijsten" geen "Apparaten" terug waar normaal de iPhone tussen staat. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Iedereen praat over shift knop ingedrukt houden en op "herstellen" klikken... maar dat kan ik dat nergens...

Ik probeer om problemen te voorkomen me aan de handleiding te houden

die custom firmware erop zetten zonder de iphone in recovery mode zetten lijkt me geen goede optie toch...?

Laatst gewijzigd door Gydo S; 21-07-08 om 18:27. Reden: Voortaan Edit-knop gebruiken s.v.p.
  #1003  
Oud 21-07-08, 18:27
Playboy Mansion Playboy Mansion is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 60
Standaard

Korte vraag over de ananas: ik heb twee restore bestanden, een van mezelf (gemaakt met Pwnage) en een van Michael de iPhone-held.

In mijn eigen bestand zit die nare ananas waarmee ik mijn iPhone heb hersteld. Kan ik mijn iPhone opnieuw in DFU zetten en via de restore van Michael mijn iPhone herstellen zonder die ananas?
  #1004  
Oud 21-07-08, 18:28
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gydo S Bekijk bericht
Even een vraag... Als ik de Iphone in de Restore mode heb en ik ga naar ITunes kan ik nergens herstellen of bijwerken. Ik krijg een melding dat iTunes moet zoeken op de iTunes server. Dan kan ik "zoeken" en "annuleren". Als ik op zoeken klik maakt hij verbinding met internet (kan dus niet zelf een locatie aangeven) en als ik annuleer dan vind ik links in het rijdtje "Bibliotheek" "Store" en "Afspeellijsten" geen "Apparaten" terug waar normaal de iPhone tussen staat. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Iedereen praat over shift knop ingedrukt houden en op "herstellen" klikken... maar dat kan ik dat nergens...

Ik probeer om problemen te voorkomen me aan de handleiding te houden

die custom firmware erop zetten zonder de iphone in recovery mode zetten lijkt me geen goede optie toch...?
Zoeken is goede optie Daarna krijg je herstel keuze
  #1005  
Oud 21-07-08, 18:36
Harm Harm is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Beuningen
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar Harm
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm Bekijk bericht
Kan het er misschien aan liggen dat ik nog nooit iets met winpwn heb gedaan? Of aan de bootlader?
Ook een harde reset hielp niet om foutmelding 5 te doen verdwijnen... Iemand anders nog ideeen?
  #1006  
Oud 21-07-08, 18:44
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Playboy Mansion Bekijk bericht
Korte vraag over de ananas: ik heb twee restore bestanden, een van mezelf (gemaakt met Pwnage) en een van Michael de iPhone-held.

In mijn eigen bestand zit die nare ananas waarmee ik mijn iPhone heb hersteld. Kan ik mijn iPhone opnieuw in DFU zetten en via de restore van Michael mijn iPhone herstellen zonder die ananas?
Dat kan je gewoon doen........ Die ananas is best leuk
  #1007  
Oud 21-07-08, 18:45
tommytremendouz tommytremendouz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar tommytremendouz
Standaard

Ik ben hier een beetje nieuw ik las altijd het forum zonder lid te zijn, maar ik had een iPhone die met ziPhone was unlocked met 1.1.4 en toen heb ik een restore gedaan van 1.1.4 dat ie weer schoon was. toen heb ik een restore gedaan met de custom 2.0 en nu zie ik een pineaple logo maar hij is nogsteeds locked.
Ik krijg de iPhone trouwens ook niet in DFU in Pwnage tool.
Wat moet ik doen om het toch voor elkaar te krijgen?
  #1008  
Oud 21-07-08, 18:46
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommytremendouz Bekijk bericht
Ik ben hier een beetje nieuw ik las altijd het forum zonder lid te zijn, maar ik had een iPhone die met ziPhone was unlocked met 1.1.4 en toen heb ik een restore gedaan van 1.1.4 dat ie weer schoon was. toen heb ik een restore gedaan met de custom 2.0 en nu zie ik een pineaple logo maar hij is nogsteeds locked.
Ik krijg de iPhone trouwens ook niet in DFU in Pwnage tool.
Wat moet ik doen om het toch voor elkaar te krijgen?
Kijk eens of je in recovery kan restoren met de custom
  #1009  
Oud 21-07-08, 18:48
thatonealex thatonealex is offline
• iOS 1.1.4
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

BTW... ik heb gewoon Shift-Update gedrukt, de CFW geselecteerd en toen ging alles goed. Hoef je niet met DFU te zeuren, maar het geeft wel het zelfde resultaat.
  #1010  
Oud 21-07-08, 18:50
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommytremendouz Bekijk bericht
Ik ben hier een beetje nieuw ik las altijd het forum zonder lid te zijn, maar ik had een iPhone die met ziPhone was unlocked met 1.1.4 en toen heb ik een restore gedaan van 1.1.4 dat ie weer schoon was. toen heb ik een restore gedaan met de custom 2.0 en nu zie ik een pineaple logo maar hij is nogsteeds locked.
Ik krijg de iPhone trouwens ook niet in DFU in Pwnage tool.
Wat moet ik doen om het toch voor elkaar te krijgen?
Waarom probeer je niet gewoon de custom fw van Michael met iTunes erop te zetten?
Ik zie (vind ik) veel Mac gebruikers in de prolemen komen doordat ze zelf een custom fw proberen te braaien, als je niet alle goede opties selecteerd gaat het dan mis.

Suc6,
Frans
  #1011  
Oud 21-07-08, 18:51
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thatonealex Bekijk bericht
BTW... ik heb gewoon Shift-Update gedrukt, de CFW geselecteerd en toen ging alles goed. Hoef je niet met DFU te zeuren, maar het geeft wel het zelfde resultaat.
Ja maar waarschijnlijk staan er nu meer mappen in je iPhone dan je wilt dat is het nadeel van updaten. Restoren is echt beter.
  #1012  
Oud 21-07-08, 18:52
GXNS's schermafbeelding
GXNS GXNS is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
het grote moment is bijna aangebroken

ik lees toch vooral over errors bij degene die nog niet eerder een pwnage hebben uitgevoerd op hun iphone of nog op 1.1.3 zitten.

zijn er mensen die net als ik een 1.1.3 otb en een mac hebben die alleen met ijailbreak ge-unlocked en ge-jailbreaked is en die in 1 keer succesvol de custom firmware van michael hebben kunnen installeren ?

dank. michiel
... niet helemaal in 1 keer. Ik bracht de iphone in DFU-modus ipv de Recovery-modus. Als je de recovery modus gebruikt, zou het in een keer moeten lukken.

Succes
__________________
"From error to error one discovers the entire truth" - Sigmund Freud
  #1013  
Oud 21-07-08, 19:11
Playboy Mansion Playboy Mansion is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 60
Standaard

Thx Michael Ga ik de jouwe ff gebruiken.
  #1014  
Oud 21-07-08, 19:11
tommytremendouz tommytremendouz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar tommytremendouz
Standaard

Ik kan op een of andere manier ook niet meer in recovery komen.
Check de screens:
http://home.kpnplanet.nl/~fam.bartels@kpnplanet.nl/afbeelding%202.png
http://home.kpnplanet.nl/~fam.bartels@kpnplanet.nl/afbeelding%203.png
  #1015  
Oud 21-07-08, 19:29
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommytremendouz Bekijk bericht
Je gebruikt je eigen gemaakte custom firmware, heb je wel bootneuter geselecteerd toen je deze maakte? Volgens mij is je custom niet unlocked namelijk....

Laatst gewijzigd door vriesfde; 21-07-08 om 19:30. Reden: spelling
  #1016  
Oud 21-07-08, 19:33
tommytremendouz tommytremendouz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar tommytremendouz
Standaard

nee nee, ik heb de firmware van hier gedownload het was een rapidshare link.
  #1017  
Oud 21-07-08, 19:35
sebbonny sebbonny is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard

Bij mij is het de tweede keer allemaal vloeiend gegaan, het enige wat ik mis had gedaan de eerste keer, was "_custom" vergeten verwijderen uit de bestandsnaam, misschien zijn er mensen die dit ook vergeten zijn waarbij het mislukt? (zou mss in de handleiding kunnen komen?)
  #1018  
Oud 21-07-08, 19:37
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebbonny Bekijk bericht
Bij mij is het de tweede keer allemaal vloeiend gegaan, het enige wat ik mis had gedaan de eerste keer, was "_custom" vergeten verwijderen uit de bestandsnaam, misschien zijn er mensen die dit ook vergeten zijn waarbij het mislukt? (zou mss in de handleiding kunnen komen?)
Je hoeft het woord custom echt niet te verwijderen hoor.
  #1019  
Oud 21-07-08, 19:39
tommytremendouz tommytremendouz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar tommytremendouz
Standaard

maar heeft iemand een manier dat ik toch weer terug kan komen naar een 1.1.4 of wat dan ook dat ik het opnieuw kan proberen?
  #1020  
Oud 21-07-08, 19:39
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommytremendouz Bekijk bericht
nee nee, ik heb de firmware van hier gedownload het was een rapidshare link.
Volgens mij heeft Michael geen custom fw gemaakt die opstart met een pineapple logo....of wel Michael?
Trouwen, van hier (iPhoneclub) kan je geen firmware downloaden, als dat zo was was de site allang uit de lucht gehaald.
Mischien dat Michael weet waarom 'zijn' custom met een pineapple opstart?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 18:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 17:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.