//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Michael het allemaal top! great post...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1061  
Oud 22-07-08, 06:42
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Michael het allemaal top! great post
__________________
pwned
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1062  
Oud 22-07-08, 07:38
krizzz krizzz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik heb gemerkt dat 2.0 toch erg buggy draait en wil daarom 2.0 het liefst herinstalleren.
Wat is nou precies de beste manier om dit te doen? Moet je nou downgraden naar 1.1.4?zo ja,dit dan doen via Iliberty plus bv?
Of kan ik de custom van michael gewoon nogmaals downloaden en deze weer via dfu op mijn Iphone zetten zonder dus te downgraden? Sorry voor het noob gehalte maar ik snap het gewoon ff niet meer
  #1063  
Oud 22-07-08, 07:39
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Ongelofelijk, gisteren een update naar 2.0 gedaan. Ging allemaal erg soepeltjes en alle instellingen kwamen automatisch weer goed te staan. Zelfs de mail. Maar wat ik toch wel heel bijzonder vond is dat m'n stopwatch gewoon doorliep. Die had ik perongeluk nog aanstaan, en die liep keurig verder na het Pwnen naar 2.0.

Laatst gewijzigd door ideveloper; 22-07-08 om 07:44.
  #1064  
Oud 22-07-08, 07:43
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Er zijn wel meer zaken die achterblijven op de iPhone na het installeren van 2.0. Zo heb ik bijvoorbeeld nog steeds de batterij tweak die ik met de advance prefferences van 1.1.4 had aangezet.
  #1065  
Oud 22-07-08, 08:47
Phony Phony is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard

Beste lezers
Wie kanmij helpen
Heb op mijn Iphjone 2.0 geinstalleerd alles werkt goed
vervolgens wat applicaties en websites erop gezet en nuwerkt in een keer de aan en uit knop niet meer kan dus ook niet resetten
is er iemand bekend met dit probleem??
Knop werkte altijd naar behoren tot gisteren
en als ik herstel wil doen in Itunes verdwijnt dan de 2.0 ?

Phony Iphone 16GB/Firmware 2.0
  #1066  
Oud 22-07-08, 08:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phony Bekijk bericht
Beste lezers
Wie kanmij helpen
Heb op mijn Iphjone 2.0 geinstalleerd alles werkt goed
vervolgens wat applicaties en websites erop gezet en nuwerkt in een keer de aan en uit knop niet meer kan dus ook niet resetten
is er iemand bekend met dit probleem??
Knop werkte altijd naar behoren tot gisteren
en als ik herstel wil doen in Itunes verdwijnt dan de 2.0 ?

Phony Iphone 16GB/Firmware 2.0
Je kan herstellen met de custum 2.0. Maar weet niet of dat je probleem verhelpt. Probeer het eens.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #1067  
Oud 22-07-08, 09:09
Phony Phony is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 17
Standaard

Beste Michael
Bedankt voor je snelle reactie
maar het probleem is dat om met de custom software te herstellen de telefoon in de restore mode moet
en daar krijg ik hem niet in
ook niet in de dfu mode

Phony
ps bedankt voor de vele nuttige en snelle reactie op dit forum
wordt zeer gewaardeerd
  #1068  
Oud 22-07-08, 10:19
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phony Bekijk bericht
Beste Michael
Bedankt voor je snelle reactie
maar het probleem is dat om met de custom software te herstellen de telefoon in de restore mode moet
en daar krijg ik hem niet in
ook niet in de dfu mode

Phony
ps bedankt voor de vele nuttige en snelle reactie op dit forum
wordt zeer gewaardeerd
Je hoeft niet in de recovery om te herstellen. Gewoon je iphone aansluiten. Vinger op de alt knop herstel drukken en de custom kiezen
  #1069  
Oud 22-07-08, 10:36
Thierry Thierry is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 31
Standaard

Die van mij werkt inmiddels, super bedankt voor de hulp en de tutorials. Het was een fout van mij, volgende keer moet ik toch wat beter lezen. Ook bedankt voor de custom firmware Michael!
  #1070  
Oud 22-07-08, 10:48
snielstie snielstie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

hulp nodig!

ik heb ook per ongeluk mijn iPhone (8GB US) naar 2.0 geupgrade en die doet nu dus niets meer, heb al via dit forum verschillende dingen geprobeerd maar het lijkt wel alsof hij in die recovery mode blijft hangen. fout melding 6 heb ik ook al vaak gehad wanneer ik de custom 2.0 wel installeren!

kan iemand mij helpen?iPhone 8GB US, iTunes 7.7 , Win XP heb ik draaien
  #1071  
Oud 22-07-08, 10:51
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snielstie Bekijk bericht
hulp nodig!

ik heb ook per ongeluk mijn iPhone (8GB US) naar 2.0 geupgrade en die doet nu dus niets meer, heb al via dit forum verschillende dingen geprobeerd maar het lijkt wel alsof hij in die recovery mode blijft hangen. fout melding 6 heb ik ook al vaak gehad wanneer ik de custom 2.0 wel installeren!

kan iemand mij helpen?iPhone 8GB US, iTunes 7.7 , Win XP heb ik draaien
Heb je de eerste post van dit topic ook gelezen en de daar aangedragen oplossingen geprobeerd?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #1072  
Oud 22-07-08, 11:14
starboy starboy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Je hoeft niet in de recovery om te herstellen. Gewoon je iphone aansluiten. Vinger op de alt knop herstel drukken en de custom kiezen
moet je nadien ook nog pwnage tool gebruiken ?
  #1073  
Oud 22-07-08, 11:35
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Hoeft niet. Als je al Pwnage gebruikt doe je dat voordat je de custom firmware restored. Maar met deze custom firmware is Pwnen niet meer noodzakelijk dus kun je volstaan met het restoren van Michael's custom firmware.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #1074  
Oud 22-07-08, 11:38
starboy starboy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 72
Standaard

ik heb nog nooit pwnage gebruikt, heb vroeger gewoon mijn 1.1.4 unlocked met ziphone en alles deed het prima, ben gewoon eens benieuwd naar die 2.0...

darmee dat ik me afvroeg of ik gewoon kan herstellen naar 2.0 met die package dat Michael gemaakt heeft..
  #1075  
Oud 22-07-08, 11:47
Thierry Thierry is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starboy Bekijk bericht
ik heb nog nooit pwnage gebruikt, heb vroeger gewoon mijn 1.1.4 unlocked met ziphone en alles deed het prima, ben gewoon eens benieuwd naar die 2.0...

darmee dat ik me afvroeg of ik gewoon kan herstellen naar 2.0 met die package dat Michael gemaakt heeft..
Jep kan je zonder problemen doen, heb ik ook gedaan. Werkt als een tiet.
  #1076  
Oud 22-07-08, 11:53
tannay tannay is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Hallo allemaal,

Mij was het vrij snel gelukt om van 1.1.2 naar 2.0 te gaan zonder problemen, mail had ik ook vrij snel werkend gekregen met dank aan de posters hier. Wat ik alleen vreemd vind is na zo een update dat mijn internet werkt zonder dat ik daar instellingen voor had opgegeven. Mijn simkaart is van t-mobile, ik had al gekeken bij instellingen > algemeen > netwerk > ik zie APN, Wi-Fi en Dataroaming uit staan. Dus vraag me af of er niks vreemds aan de hand is? Meer mensen met hetzelfde probleem???
  #1077  
Oud 22-07-08, 11:56
pevi's schermafbeelding
pevi pevi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 220
Standaard

Vraagje van mijn collega!
Kan ik vanaf 1.1.2 (dfu mode) direct naar 2.0 zonder te pwnen?
__________________
3G - FW 3.0
I wish i was a Macintosh!
  #1078  
Oud 22-07-08, 12:18
vicvicky vicvicky is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Hi,

Bij deze wil ik mijn dank uitspreken voor deze website en de wijze waarop ze de informatie weergeven. Door de informatie hier heb ik besloten een Iphone uit de States mee te nemen twee maanden geleden en door middel van de informatie hier de Iphone "gereed" gemaakt voor mijn eigen sim. Nu de "upgrade" naar 2.0 uitgevoerd met een perfect werkende Iphone als resultaat!

THX!

Victor
  #1079  
Oud 22-07-08, 12:22
krizzz krizzz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizzz Bekijk bericht
Ik heb gemerkt dat 2.0 toch erg buggy draait en wil daarom 2.0 het liefst herinstalleren.
Wat is nou precies de beste manier om dit te doen? Moet je nou downgraden naar 1.1.4?zo ja,dit dan doen via Iliberty plus bv?
Of kan ik de custom van michael gewoon nogmaals downloaden en deze weer via dfu op mijn Iphone zetten zonder dus te downgraden? Sorry voor het noob gehalte maar ik snap het gewoon ff niet meer
Om iedereen te helpen die ditzelfde probleem kende. Het is NIET nodig om eerst te downgraden naar 1.1.4. Je kan je Iphone gewoon via recovery restoren met de custom FW van Michael hier verkrijgbaar.

Er rest mij nu nog maar 1 probleem. Mijn Iphone doet nu ALLES via GPRS. Dit is ook niet uit te zetten in de settings Ik heb TightVNC geinstalleerd via GPRS en dan werkt het verhaal gewoon via Wi-Fi. Waarom kiest hij altijd gprs boven Wi-Fi
  #1080  
Oud 22-07-08, 13:07
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

via de handleiding om naar 2.0 te updaten en unlocken heb ik de bootloaders gedownload. Dit RAR bestand geeft bij mij (OSX 10.5) een foutmelding. Ik krijg wel een map met 2 bootloader bestanden maar weet niet of deze nu beschadigd zijn of niet.

Iemand een oplossing?
Misschien de bootloaders ergens als zip te vinden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 18:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 17:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.