//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CasaMan ok vraagje, Ik heb mijn custom fw gecreëerd op dat moment vraagt pwnage of mijn iPhone al eens is gepwnd.. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 20-07-08, 03:30
mdiersma2 mdiersma2 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CasaMan Bekijk bericht
ok vraagje, Ik heb mijn custom fw gecreëerd op dat moment vraagt pwnage of mijn iPhone al eens is gepwnd.. Ik antwoord nee (omdat ik dat nog nooit heb gedaan) en ik krijg dan een compleet onduidelijk scherm.. Is het de bedoeling dat ik de iPhone in dfu mode zet en dan verder ga?



En dan zeggen ze dat ik fail Volgens mij failt deze onduidelijke interface meer kijk die iphone er vaag uitzien dan..


Dit had ik dus ook... ik heb mn iphone eerst maar eens naar de standaard 2.0 gebracht... en daarna de tool nog een keer gedraaid... dat ging nu goed. ik ben nu de custom firmware aan het herstellen in itunes ...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 20-07-08, 03:30
nitai nitai is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CasaMan Bekijk bericht
ok vraagje, Ik heb mijn custom fw gecreëerd op dat moment vraagt pwnage of mijn iPhone al eens is gepwnd.. Ik antwoord nee (omdat ik dat nog nooit heb gedaan) en ik krijg dan een compleet onduidelijk scherm.. Is het de bedoeling dat ik de iPhone in dfu mode zet en dan verder ga?



En dan zeggen ze dat ik fail Volgens mij failt deze onduidelijke interface meer kijk die iphone er vaag uitzien dan..
Als je deze foutmelding krijgt kun je gewoon verder door te restoren in iTunes. De custom firmware is dan al namelijk gemaakt (zie je Desktop).
Eerst in DFU mode opstarten, aansluiten, in iTunes met 'alt' ingedrukt (MacOSX) naar de custom firmware gaan, en alles gaat vervolgens vanzelf

Net gedaan! Ben m'n apps aan het synchen
  #103  
Oud 20-07-08, 03:31
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz Bekijk bericht
Toch accepteerde me iphone de firmware ...
Vreemd. Ik weet niet precies wat niet accepteren inhoudt (ik heb nog nooit de Pwnage tool gebruikt, en al helemaal niet verkeerd gebruikt), misschien betekent dat je dus in de situatie terecht komt die jij noemt.
  #104  
Oud 20-07-08, 03:33
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Heb hetzelfde als Mdiersma2: melding dat ik m in DFU mode moet zetten. Alvast updaten naar 2.0 lijkt mij niet al te slim: hoe ga je hem dan nog ownen? Of werkt dat dan opeens wel?

Beter eerst pwnen met de oude 1.1 versie op een Mac neem ik aan (verder niks doen)?
Daarna pwnage 2.0 starten en nogmaals custom fw aanmaken en dan aangeven dat je m al geowned hebt?

Of kan je gewoon de zojuist aangemaakte custom firmware meteen restoren in iTunes, ook al heb je m nog nooit geowned?
  #105  
Oud 20-07-08, 03:33
mdiersma2 mdiersma2 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 142
Standaard

volgens mij wordt het tijd om een tutorial te schrijven..... .wie is er een beetje handig ?
  #106  
Oud 20-07-08, 03:33
Jordan_D Jordan_D is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard

OK Ik heb nu alles gedownload. Maar ik ben de weg kwijt door alle versies en unlock methoden.

Heeft iemand een step by step guide voor een US phone met 1.1.1 unlocked met anysim (via JailBreakme.com)? Ik wil ook graag eerst een Back-Up maken van m'n huidige phone qua state zodat ik kan teruggaan mocht 2.0 niet zo lekker werken.

Alvast een hartelijk dank voor je tijd.

Jordan_D
__________________
A mac is a lifestyle. an iPhone is a revolution.
  #107  
Oud 20-07-08, 03:34
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merkie Bekijk bericht
Vreemd. Ik weet niet precies wat niet accepteren inhoudt (ik heb nog nooit de Pwnage tool gebruikt, en al helemaal niet verkeerd gebruikt), misschien betekent dat je dus in de situatie terecht komt die jij noemt.
dat het gewoon werkt? lol
  #108  
Oud 20-07-08, 03:34
mdiersma2 mdiersma2 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Heb hetzelfde als Mdiersma2: melding dat ik m in DFU mode moet zetten. Alvast updaten naar 2.0 lijkt mij niet al te slim: hoe ga je hem dan nog ownen? Of werkt dat dan opeens wel?

Beter eerst pwnen met de oude 1.1 versie op een Mac neem ik aan (verder niks doen)?
Daarna pwnage 2.0 starten en nogmaals custom fw aanmaken en dan aangeven dat je m al geowned hebt?
pawnen doet het nieuwe pakketje zelf..... hij is inmiddels gerestored in itunus.... bootneuter is nu bezig de baseband te upgraden... werkt dus als een zonnetje.. ow... baseband unlock is ook klaar... reboot..... pineapple logo.... en tadaaaaaaa 2.0
  #109  
Oud 20-07-08, 03:36
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Er komt snel genoeg een tutorial, maar jullie verwachten die hopelijk toch niet al binnen een uur nadat Pwnage Tool is vrijgegeven toch?
  #110  
Oud 20-07-08, 03:37
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Weet iemand wat te doen? Staat wel T-Mobile linksboven in maar kom niet verder dan dit scherm (met nieuwe USB kabel):

  #111  
Oud 20-07-08, 03:38
mdiersma2 mdiersma2 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 142
Standaard

hahah... aan het werk !!!!
Nee grapje...
Eerst nog even zoeken naar een optie om te pwnen in dit pakket zonder een custom firmware te bouwen
  #112  
Oud 20-07-08, 03:38
rbrt rbrt is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik krijg de volgende melding:


Click for full size

De tool kan ook mijn iphone niet in DFU mode vinden (oid)
  #113  
Oud 20-07-08, 03:38
CasaMan CasaMan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard

Een update van mijn kant.. Ik heb mijn telefoon nooit gepwnd.. Ik heb een custom firmware gemaakt.. Ik heb mijn telefoon in recovery mode gezet en de custom firmware naar mijn iPhone overgezet.. het werkt gewoon zonder eerst te pwnen..
  #114  
Oud 20-07-08, 03:39
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Serieus? Je kan gewoon bellen? Bizar...
  #115  
Oud 20-07-08, 03:40
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Er komt snel genoeg een tutorial, maar jullie verwachten die hopelijk toch niet al binnen een uur nadat Pwnage Tool is vrijgegeven toch?
Haha je kent ze toch?

Iemand al met windhoos de custom FW van Michael geprobeert?
Ik wacht met spanning af; zou de eerste keer zijn dat ik mijn iPhone zou gaan pwnen/restoren met een custom firmware...

Maakt het nog uit welke iTunes versie je hebt VOOR je de custom 2.0 erop zet? heb zelf nog 7.6.2 erop staan uit voorzorg,maar straks natuurlijk 7.7
  #116  
Oud 20-07-08, 03:40
Mummy Mummy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik had net ook (na 2 keer restoren) een activatiescherm. Wel een tmobile verbinding maar geen activatie. Heb nu via de expert mode een firmware gemaakt en die werkt wel.

Misschien werkt dat voor de rest ook!??
  #117  
Oud 20-07-08, 03:40
sjh sjh is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merkie Bekijk bericht
Pwnage Tool doet twee dingen:
1. Ervoor zorgen dat de iPhone onofficiele firmware slikt: pwnen. Dit kan je met winpwn doen, dit MOET je eerst doen.
2. Een custom firmware maken waarbij je kan kiezen welke applicaties mee geïnstalleerd worden. Dit is waar de nieuwe Pwnage Tool om de hoek komt kijken, deze is in staat een custom 2.0 firmware te maken.
Stap 1 is helemaal NIET nodig. Pwnage Tool zorgt voor alles (bootneuter, bootloader, baseband en firmware). De custom firmware die Pwnage Tool maakt is voor iTunes niet te onderscheiden met een originele firmware.
  #118  
Oud 20-07-08, 03:41
rbrt rbrt is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mummy Bekijk bericht
Ik had net ook (na 2 keer restoren) een activatiescherm. Wel een tmobile verbinding maar geen activatie. Heb nu via de expert mode een firmware gemaakt en die werkt wel.

Misschien werkt dat voor de rest ook!??
Ik heb precies hetzelfde als jij hebt, ga het proberen

Welke optie heb je gekozen bij dat scherm waarbij je moet kiezen tussen die icoontjes (van installer.app e.d.)
  #119  
Oud 20-07-08, 03:42
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mummy Bekijk bericht
Ik had net ook (na 2 keer restoren) een activatiescherm. Wel een tmobile verbinding maar geen activatie. Heb nu via de expert mode een firmware gemaakt en die werkt wel.

Misschien werkt dat voor de rest ook!??
Zal het nogmaals proberen... Trouwens, in die expert mode.. Hoe vink je daar alle opties aan?
  #120  
Oud 20-07-08, 03:43
Merkie Merkie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle aan den IJssel
Berichten: 198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjh Bekijk bericht
Stap 1 is helemaal NIET nodig. Pwnage Tool zorgt voor alles (bootneuter, bootloader, baseband en firmware). De custom firmware die Pwnage Tool maakt is voor iTunes niet te onderscheiden met een originele firmware.
Nieuwe informatie voor mij, toch mooi om te weten! Mijn laatste vraag blijft staan, Michael zei dat de bootloader geüpgradet wordt naar 4.6, geeft dit problemen als ik al 4.6 heb? Bootloader geklooi vind ik altijd eng.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 19:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 18:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.