//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor de tip. het volgende probleem waar ik tegenaanloop is dat ik een foutmelding krijg als ik de phone in de recovery-mode wil zetten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1261  
Oud 28-07-08, 16:51
Franz Franz is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 22
Standaard

Bedankt voor de tip.

het volgende probleem waar ik tegenaanloop is dat ik een foutmelding krijg als ik de phone in de recovery-mode wil zetten. Ik zie op mijn scherm wel het i-tune symbool, maar ik krijg de mededeling; failed to enter DFU mode.

heeft iemand een tip?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1262  
Oud 28-07-08, 17:02
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Strikt genomen is Recovery Mode iets anders als DFU-mode.

Zie: https://forum.iculture.nl/f59/i...very-mode.html

en: https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html
  #1263  
Oud 28-07-08, 17:28
Franz Franz is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 22
Standaard

Bedankt voor de tips, mar het was niet meer nodig: de upgrade is gelukt!! Bedankt voor de tips.

Alleen...
Als ik wil syncen met itunes, blijft het herstelscherm actief. Ook als ik opnieuw opstart. Ik kom steeds weer in het herstelscherm. Heeft iemand een idee?
  #1264  
Oud 28-07-08, 17:38
caatje's schermafbeelding
caatje caatje is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door acamphuis Bekijk bericht
Hoe maak je die backup zodat ik niet al mn smsjes verlies? en hoe zet ik die backup er dan weer op?
voordat je gaat upgraden gewoon even synchroniseren volgens mij. Ik kreeg na het upgraden bij het herstellen van de iphone de vraag of ik de gemaakte backup terug wilde zetten en heb alle smsjes, contacten etc weer terug.

Als het goed is zie je het ook als op synchroniseren drukt. Itunes zegt bij mij dan eerst dat er een reservekopie gemaakt wordt o.i.d.
  #1265  
Oud 28-07-08, 21:52
krizzz krizzz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Vandaag (wegens problemen) de custom FW van Michael maar weer eens opniuew geinstalleerd. En ik blij dezelfde problemen houden met mijn 1st gen Iphone.

Ik herstel mijn Iphone NIET met de back-up en ik aat Itunes ook geen aanbiedersinstellingen aanpassen. En toch verkiest mijn toestel steeds GPRS boven Wi-Fi. Mijn Wi-Fi werkt wel, dit omdat ik tightVNC geinstallerd heb en deze connect direct via Wi-Fi. Ga ik echter browsen via Safari dan verkiest deze GPRS.

GPRS uitzetten gaat niet omdat ik geen APN instellingen kan wijzigen. Deze optie zit gewoon niet tussen mijn instellingen.

Kan ik mijn Iphone weer restoren met Michaels FW maar dan zonder mijn SIMkaart erin te hebben? IK vermoed namelelijk dat mijn T-Mobile sim roet in het eten gooit.
  #1266  
Oud 28-07-08, 22:06
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Je kunt toch GPRS (of Edge) uitzetten als je BossPrefs 2.05b hebt geinstalleerd?
  #1267  
Oud 28-07-08, 22:10
krizzz krizzz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonhaarmans Bekijk bericht
Je kunt toch GPRS (of Edge) uitzetten als je BossPrefs 2.05b hebt geinstalleerd?
Werkt dus niet. Als ik vervolgens edge uitzet via Bossprefs kan ik helemaal i'net niet meer op via Safari.

Vreemde is dat Bossprefs niet alleen mijn GPRS uitzet maar ook mijn Wi-Fi? Ik moet namelijk mijn Wi-Fi aanzetten na het uitzetten van Edge via bossprefs.

Het klopt dus gewoon niet helemaal in mijn Iphone.
  #1268  
Oud 28-07-08, 22:21
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizzz Bekijk bericht
Werkt dus niet. Als ik vervolgens edge uitzet via Bossprefs kan ik helemaal i'net niet meer op via Safari.

Vreemde is dat Bossprefs niet alleen mijn GPRS uitzet maar ook mijn Wi-Fi? Ik moet namelijk mijn Wi-Fi aanzetten na het uitzetten van Edge via bossprefs.

Het klopt dus gewoon niet helemaal in mijn Iphone.
Misschien moet je alles wipen. Dat kan wel langer dan een uur duren. Kan je vinden bij instellingen en dan kiezen voor wis alle inhoud en instellingen
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #1269  
Oud 28-07-08, 22:25
krizzz krizzz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Misschien moet je alles wipen. Dat kan wel langer dan een uur duren. Kan je vinden bij instellingen en dan kiezen voor wis alle inhoud en instellingen
Ik wil alleen me smsjes niet kwijt en via SSH ben ik nog een totale leek.

Is het een mogelijkheid om eerst een back-up te maken via Itunes, vervolgens te wipen, dan jou FW plaatsen en dan weer de back-up te plaatsen? Of doe ik dan het effect van het wipen teniet?
  #1270  
Oud 28-07-08, 22:27
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Met mijn Telfort-kaart gaat het in ieder geval allemaal wel zoals het hoort. Misschien kun je eens van iemand anders even een KPN- of Telfortkaartje tijdelijk lenen, om te kijken of het daar aan ligt. De eerste keer dat ik heb opgewaardeerd van FW 1.1.4 naar FW 2.0 dacht ik ook dat alles wel goed ging, maar ik ontdekte steeds meer dingen die niet klopten. Uiteindelijk nog een paar keer Pwnage 2.1 geprobeerd, tot het een keer lukte zonder dat ik een foutmelding zag. En nu ben ik helemaal tevreden, volgens mij werkt alles naar behoren.

Ik kom erachter dat email versturen via Wi-Fi wel goed gaat, maar niet via GPRS (Telfort). Het heeft direct na de upgrade naar FW 2.0 wel gewerkt, vreemd.

Laatst gewijzigd door tonhaarmans; 31-07-08 om 15:31.
  #1271  
Oud 28-07-08, 22:29
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizzz Bekijk bericht
Ik wil alleen me smsjes niet kwijt en via SSH ben ik nog een totale leek.

Is het een mogelijkheid om eerst een back-up te maken via Itunes, vervolgens te wipen, dan jou FW plaatsen en dan weer de back-up te plaatsen? Of doe ik dan het effect van het wipen teniet?
Als je synct in itunes maakt hij een back-up van je iPhone
  #1272  
Oud 28-07-08, 22:32
redhead redhead is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 64
Standaard

moet je op firmware 1.1.4 zitten om naar 1.2.0 te kunnen. De iPhone van mijn vrouw heeft nog firmware 1.1.2 ! Ik heb niet zo zin om eerst naar 1.1.4 te gaan en dan pad 1.2.0
Kan je ook met winpwn 2.0.3 naar 1.1.4?
  #1273  
Oud 28-07-08, 22:36
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redhead Bekijk bericht
moet je op firmware 1.1.4 zitten om naar 1.2.0 te kunnen. De iPhone van mijn vrouw heeft nog firmware 1.1.2 ! Ik heb niet zo zin om eerst naar 1.1.4 te gaan en dan pad 1.2.0
Kan je ook met winpwn 2.0.3 naar 1.1.4?
Je kan van 112 ook naar 2.0
  #1274  
Oud 28-07-08, 22:41
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Ik speel al een tijdje met een 1e gen iphone die via pwnage 2.01 naar 2.0 is gegaan. Het lijkt dat de schermopbouw van bijv. de progs sms en adresboek wat langzamer gaat. Zijn er meer die dat merken?

René
  #1275  
Oud 28-07-08, 22:43
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

okay, ik had onder 1.1.3 een beetje lopen stoeien met bossprefs en was daarna ongeveer alle icoontjes kwijt.

de afgelopen dagen deed ik het ongeveer in de broek om de update naar 2.0 te doen maar gelet op het bovenstaande leek mij vanavond ff geen andere weg open.

heb in restore mode de custom fw van michael geladen en een stuk over dertig pillen tegen hartverzakking etc. (ik ben al wat ouder) bleek alles helemaal goed te gaan. daarna een nieuwe id aangemaakt in itunes, een paar dingen weer ingesteld en ik ben weer helemaal het baasje.

alles werkt tot nu toe. Wi-Fi, gprs, appstore apps etc.

michael e.a. dank voor al jullie support.

michiel

Laatst gewijzigd door mhoutman; 28-07-08 om 22:46.
  #1276  
Oud 29-07-08, 01:37
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
Ik speel al een tijdje met een 1e gen iphone die via pwnage 2.01 naar 2.0 is gegaan. Het lijkt dat de schermopbouw van bijv. de progs sms en adresboek wat langzamer gaat. Zijn er meer die dat merken?

René
Bij mij idem, SMS en Adressbook zijn wat trager. Instellingen geeft bij mij ook een tragere opening. Maar goed, het is allemaal net hinderlijk genoeg om weer terug te willen naar 1.1.4. De rest werkt echt super zoals o.a. App Store. Moet me inhouden om niet raak te installeren (= kopen = geld uitgeven)
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #1277  
Oud 29-07-08, 02:52
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

zit nu een aantal uur op 2.0 en ik kan niet anders zeggen dat ALLES draait. tja, ietje trager maar voor mij niet hinderlijk. had keurig naar michael geluisterd en tenslotte wel een nieuwe iphone id aangemaakt in itunes 7.7

mijn eerste ervaringen met cydia zijn ook positief, alhoewel ik installer wat intuitiever vind.

af en toe wel het idee dat de iphone iets meer moeite heeft met Wi-Fi en/of het vaste Wi-Fi "vast te houden"
  #1278  
Oud 29-07-08, 04:12
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Michael BEDANKT!!
Custom firmware werkt idd supereasy!
Nu maar zoeken naar de beste appstore applicaties!
  #1279  
Oud 29-07-08, 05:04
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman Bekijk bericht
af en toe wel het idee dat de iphone iets meer moeite heeft met Wi-Fi en/of het vaste Wi-Fi "vast te houden"
heb ook dat probleem met de 2.0 firmware
  #1280  
Oud 29-07-08, 10:24
NoZ NoZ is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard

Heb gisteren WinPwn geprobeerd en kon zelf een ipsw-bestand aanmaken.
Echter dit bestand wou niet werken met iTunes. Als ik dan het ipsw-bestand van Michael gebruikte lukte alles prima! Bedankt M!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 19:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 18:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.