iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/16747-1-0-pwnage-2-0-verzameltopic-osx-versie.html)

cypher21 05-08-08 13:32

@GXNS
Ik bedoelde het niet bot, maar ik opende al 4 topics waar nagenoeg dezelfde vraag in stond :)

OwBeeGee 05-08-08 20:55

2.0 met pwnagetool.
 
Na een debiele update te doen van 1.1.4 naar 2.0.1 met te snel klikken zonder te kijken.. heb ik uren lopen schelden en toen met deze tool binnen half uur ofzo 2.0.0 erop gezet en vind het wel leuk zo... jammer van installer nog maar cydia vind ik ook wel werken. Tis even puzzelen nog en me vriendin is depressief naar bed gegaan omdat iZoo van me springboard is verdwenen :)
Verders een best simpele tool!!!

of dit nou sociaal praatje is of omdat ik trots ben dat ik als n00b gewoon een iPhone kan "hacken" geen idee. LoL veel info valt er ook niet uit dit bericht te halen, behalve dat iedere mongool dus een iPhone kan fixxen.

macmichel 05-08-08 21:14

Ik heb mijn iPhone geupdate naar 2.0.1 maar aangezien Cydia nu verwijderd is weet ik niet of de EDGE uitgeschakeld is.

Hoe kan ik hier achter komen of dit uitgeschakeld is

Michael 05-08-08 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmichel (Bericht 161488)
Ik heb mijn iPhone geupdate naar 2.0.1 maar aangezien Cydia nu verwijderd is weet ik niet of de EDGE uitgeschakeld is.

Hoe kan ik hier achter komen of dit uitgeschakeld is

Als je bij netwerk geen username en wachtwoord invult werkt het niet en staat edge uit

macmichel 05-08-08 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 161499)
Als je bij netwerk geen username en wachtwoord invult werkt het niet en staat edge uit

Oke dank je

Fresh 05-08-08 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 161499)
Als je bij netwerk geen username en wachtwoord invult werkt het niet en staat edge uit

Die vlieger gaat bij KPN klanten helaas meestal niet op. GPRS werkt, ookal vul je niets in. Als je met KPN belt kun je nepgegevens invullen in het veld APN, dan kan je iPhone geen contact maken met internet.

schuurar 05-08-08 22:25

Slaat stap over met handleiding
 
Ik heb de handleiding voor het upgrade naar 2.0 gelezen en uitgeprint en nu wil ik precies volgens het stappen plan mijn iPhone updaten naar 2.0
Na het ingeven van de fireware 2.0 zou stap 7 moeten komen om nog de bootloader te selecteren. Bij mij slaat hij deze stap over en gaat gelijk door met stap 9.
Nu heb ik het proces afgemaakt en is mijn iPhone gelockt :(

Wie kan mij helpen?!?!

AUB

Michael 05-08-08 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schuurar (Bericht 161535)
Ik heb de handleiding voor het upgrade naar 2.0 gelezen en uitgeprint en nu wil ik precies volgens het stappen plan mijn iPhone updaten naar 2.0
Na het ingeven van de fireware 2.0 zou stap 7 moeten komen om nog de bootloader te selecteren. Bij mij slaat hij deze stap over en gaat gelijk door met stap 9.
Nu heb ik het proces afgemaakt en is mijn iPhone gelockt :(

Wie kan mij helpen?!?!

AUB

heb je de shift knop wel gebruikt toen je de custom erop wilde zetten?

nick007 05-08-08 22:36

Nu heb ik echt serieus hulp nodig
 
Mijn iphone is dood. Ik heb echt heel veel geprobeerd, maar ik krijg iedere keer weer een andere foutcode. Downgraden naar welke firmware dan ook, lukt niet. Originele fimware: niks, gepwande: niks, Herstel modus...daar krijg ik em niet eens in, hij is te ver heen. DFU modus..blijft ie in zitten. En ik kom daar ook niet uit. Ik krijg de volgende codes: 2001, 1604, 1603, 1600, 6 en 9.
Ik woon in Bergen op Zoom maar werk in Den Haag. Is er iemand die mij wil helpen hierbij..ik ben (na 2 avonden en nachten) in staat om het ding het raam uit te gooien...

Michael 05-08-08 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 161526)
Die vlieger gaat bij KPN klanten helaas meestal niet op. GPRS werkt, ookal vul je niets in. Als je met KPN belt kun je nepgegevens invullen in het veld APN, dan kan je iPhone geen contact maken met internet.

Dat is dan niet zo netjes van KPN Zit je zo op internet en voordat je het weet heb je een rekening :eek:

macmichel 06-08-08 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 161526)
Die vlieger gaat bij KPN klanten helaas meestal niet op. GPRS werkt, ookal vul je niets in. Als je met KPN belt kun je nepgegevens invullen in het veld APN, dan kan je iPhone geen contact maken met internet.

Maar hoe kom ik er dan achter of EDGE aanstaat?????
Ik zit dus bij KPN en wil niet me scheel betalen aan internetkosten.

Michael 06-08-08 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmichel (Bericht 161835)
Maar hoe kom ik er dan achter of EDGE aanstaat?????
Ik zit dus bij KPN en wil niet me scheel betalen aan internetkosten.

Nou dat mag duidelijk zijn als je niets invult staat het aan bij KPN

erv 06-08-08 09:38

Als je een 2g iphone update naar 2.0.1, weet iemand dan of je autocorrectie nog steeds is uitgeschakeld (als je dat in 2.0 hebt uitgezet met bijvoorbeeld asKB)? Of biedt apple eindelijk die functionaliteit zelf aan...?

Ik heb er naar gezocht, maar kan hier niks over vinden - en na de 2.0.1 bugfix release wil ik toch graag mijn 1.1.4 iphone updaten :P

tonhaarmans 06-08-08 10:24

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmichel (Bericht 161835)
Maar hoe kom ik er dan achter of EDGE aanstaat?????
Ik zit dus bij KPN en wil niet me scheel betalen aan internetkosten.

Kijk naar het tekentje dat achter NL KPN bovenaan staat. Is het een Wi-Fi teken, dan heb je op dat moment verbinding met Wi-Fi, is het een G of een vierkantje, dan gebruik je op dat moment GPRS. Met Bossprefs kun je dat met de hand aan en uit zetten.

sjoeii 06-08-08 10:50

Op de een of andere manier kom ik maar niet uit de cirkel van error 6 en error 20. Iemand een tip?

Fexion 06-08-08 11:40

Even een klein vraagje,
ik heb hier een iphone van iemand liggen en daar stond firmware 2.0 met cydia op.
maar geen custom logo's kun je dan met zekerheid zeggen dat hij voorheen gepwned is ?

kweet het vrijwel zeker maar nu moet ik een restore doen en begin ik te twijfelen :P

wat gebeurt er eigelijk met een iphone waar je custom firmware 2.0 opzet die nog nooit gepwnd is?

arkel99 06-08-08 13:18

Was er al een custom 2.0.1 firmware ergens te downloaden?

;-)

sjoeii 06-08-08 13:23

Die kun je zelf maken met pwn

cypher21 06-08-08 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fexion (Bericht 162007)
Even een klein vraagje,
ik heb hier een iphone van iemand liggen en daar stond firmware 2.0 met cydia op.
maar geen custom logo's kun je dan met zekerheid zeggen dat hij voorheen gepwned is ?

kweet het vrijwel zeker maar nu moet ik een restore doen en begin ik te twijfelen :P

wat gebeurt er eigelijk met een iphone waar je custom firmware 2.0 opzet die nog nooit gepwnd is?

Als het firmware 2.0 is, en er staat cydia op, dan issie 100% ge"pwnt"

Ik heb (gelukkig) ook niet zo'n lelijk bootlogo ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 162103)
Die kun je zelf maken met pwn

Ow ja?? 2.0.1???

arkel99 06-08-08 13:42

Ik kan mij herinneren dat "Michael" een mooie custom 2.0 te download had gemaakt en dat je die via itunes kon installeren. Is dit nu ook geen prettige optie?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.