//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) LOL en ja of hij daar nou zo vrolijk van word, krijgt hij een e-mail bom van al die vrouwen hihihi...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1441  
Oud 09-08-08, 03:51
Supper Phone Supper Phone is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 101
Standaard

LOL en ja of hij daar nou zo vrolijk van word, krijgt hij een e-mail bom van al die vrouwen hihihi
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1442  
Oud 12-08-08, 18:02
Boschware Boschware is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik zit met wat vragen aangaande deze update. . . zoals:
Kan ik deze dus uitvoeren zonder aanpassingen aan mijn Itunes en zonder dat Bootneuter op mijn Iphone staat. Ik heb hem ooit gehacked gekocht dus weet niet hoe de huidige 1.1.4 aan de gang is gekregen.

Verder ben ik benieuwd of ik de nederlandse taal instellingen en toetsenbord instelling nog behoud naar deze update. . .

Wie kan mij meer vertellen ?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macmichel Bekijk bericht
Gewoon je iPhone in DFU zetten, koppelen aan iTunes en dan ALT knop ingedrukt houden en op herstel drukken.
Kies de costum restore file (bv die van Micheal) op je computer en laat iTunes zijn werk doen.

Is alles hersteld wacht even want Bootneuter start op om de baseband te flashen.

That's it.
  #1443  
Oud 12-08-08, 18:51
disegno's schermafbeelding
disegno disegno is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Bosch
Berichten: 9
Standaard Update naar 2.0 verstandig

Hoi allemaal,

Momenteel in bezit van IPHONE met firmware 1.1.4
Is het verstandig te updaten naar 2.0 en.... behoud ik mijn huidige gegevens als adresboek foto's etc??
Heb alles wel gesynchroniseerd met IMAC, via Itunes.

Wat raden jullie mij aan? TNX!!
  #1444  
Oud 12-08-08, 18:56
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

upgraden ! is echt heel makkelijk tegenwoordig , dus raad het iedereen aan.
  #1445  
Oud 12-08-08, 22:53
Boschware Boschware is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Kun je mijn vraag hierboven dan wellicht beantwoorden of de taal wel in het nederlands blijft en of de nederlandse T9 toetsenbord instellingen behouden blijven. . . ik moet met namelijk nederlandse mails zenden vandaar. .
  #1446  
Oud 12-08-08, 23:00
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boschware Bekijk bericht
Kun je mijn vraag hierboven dan wellicht beantwoorden of de taal wel in het nederlands blijft en of de nederlandse T9 toetsenbord instellingen behouden blijven. . . ik moet met namelijk nederlandse mails zenden vandaar. .
In de nieuwe fw 2.0.1 kan men nederlands als taal instellen, dus men heeft een nederlands T9 toetsenbord. Als Belg is het wel een beetje ongelukkig dat als men een azerty toetsenbord wil, men ook aan de franse taal vastzit, ik heb althans nog niet gevonden hoe ik dit moet combineren, nl een frans toetsenbord en de nederlandse correctie erbij. Moest iemand dit wel weten, mag hij het altijd laten weten.
  #1447  
Oud 12-08-08, 23:08
Boschware Boschware is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Dit is opgelost in de zie www.ifoneguide.nl en kijk dan boven bij de installer opties voor de ifoneguide/exp

Zou je me misschien dan nig kunnen laten weten hoe het zit met het unlocken. Moet dit opnieuw gebeuren na de update of blijft de nu reeds werkende unlock actief ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john wings Bekijk bericht
In de nieuwe fw 2.0.1 kan men nederlands als taal instellen, dus men heeft een nederlands T9 toetsenbord. Als Belg is het wel een beetje ongelukkig dat als men een azerty toetsenbord wil, men ook aan de franse taal vastzit, ik heb althans nog niet gevonden hoe ik dit moet combineren, nl een frans toetsenbord en de nederlandse correctie erbij. Moest iemand dit wel weten, mag hij het altijd laten weten.
  #1448  
Oud 12-08-08, 23:56
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boschware Bekijk bericht
Dit is opgelost in de zie www.ifoneguide.nl en kijk dan boven bij de installer opties voor de ifoneguide/exp

Zou je me misschien dan nig kunnen laten weten hoe het zit met het unlocken. Moet dit opnieuw gebeuren na de update of blijft de nu reeds werkende unlock actief ?
wanneer je de custom firmware van michael download en deze via itunes op je iphone zet (shift + herstel klikken) en dan de gedownloade fw zoeken op je pc en aanklikken, dan wordt deze op je iphone gezet en nadien wordt je iphone automatisch unlocked. alleen geduld hebben tot je het springboard ziet met daarop de mededeling dat je de icoontjes kan verplaatsen door er lang op te duwen, dit kan wel een tiental minuutjes duren.
  #1449  
Oud 13-08-08, 00:27
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boschware Bekijk bericht
Dit is opgelost in de zie www.ifoneguide.nl en kijk dan boven bij de installer opties voor de ifoneguide/exp

Zou je me misschien dan nig kunnen laten weten hoe het zit met het unlocken. Moet dit opnieuw gebeuren na de update of blijft de nu reeds werkende unlock actief ?
alleen jammer voor de belgen hier op het forum dat ifoneguide/exp repo nog niet werkt onder installer 4, dat is een kwestie van tijd, ze zijn er druk mee bezig!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #1450  
Oud 13-08-08, 02:34
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Als pwnage 2.0.2 klaar is
Je kan niet eens een paar dagen weg zijn of er is weer nieuws

Ik ben na het lezen van een groot aantal berichten nog niet zeker of ik mijn Pwned FW 1.20 nu wel of niet veilig kan updaten?
(lees over terug kerende foutmeldingen...)

Of is het idd simpel en correct door in Itunes de versie van Michael er op te zetten?

MODJE: als het ergens staat, sorry, maar ik lees op iPhone unlock: Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0 en iPhone 3G) > Artikel > iPhoneclub.nl

Citaat:
LET OP! Deze handleiding is nog niet aangepast voor Pwnage Tool 2.0.2 en firmware 2.0.1. Er zijn op dit moment nog geen custom firmwares beschikbaar. Graag nog even jullie geduld.
  #1451  
Oud 13-08-08, 12:51
chrisoe chrisoe is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Mijn Iphone laad niet meer op na de update naar Michaels Custom Firmware 2.0.1?
Er was perongeluk firmware 2.0 geinstalleerd via de Apple site toen heb ik eerst gedowngrade naar 1.1.4. en daarna geupdate naar 2.0.1 met Michaels custom firmware dat ging prima maar nu laad de iphone niet meer op? iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen heb ik misschien iets verkeerd gedaan?
  #1452  
Oud 13-08-08, 13:07
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisoe Bekijk bericht
Mijn Iphone laad niet meer op na de update naar Michaels Custom Firmware 2.0.1?
Er was perongeluk firmware 2.0 geinstalleerd via de Apple site toen heb ik eerst gedowngrade naar 1.1.4. en daarna geupdate naar 2.0.1 met Michaels custom firmware dat ging prima maar nu laad de iphone niet meer op? iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen heb ik misschien iets verkeerd gedaan?
Ik heb dit ook een keer voor gehad, nl gans de nacht iphone in dock gezet, 's morgens bleef batterijstatus op 4% staan. Ik heb toen mijn iphone volledig uitgezet en weer aangezet en bleek dat hij wel opgeladen was, na opnieuw opstarten wel vol batterijicoontje te zien. Het is toch altijd even schrikken wanneer zoiets voorvalt aangezien ik er vanuit ga geen garantie te hebben wanneer er iets stuk gaat.
  #1453  
Oud 13-08-08, 14:23
chrisoe chrisoe is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor de info.
Heb je hem via de USB poort proberen op te geladen of via een stopcontact?
  #1454  
Oud 13-08-08, 20:04
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisoe Bekijk bericht
Bedankt voor de info.
Heb je hem via de USB poort proberen op te geladen of via een stopcontact?
Via het stopcontact
  #1455  
Oud 13-08-08, 22:08
Terrentiao Terrentiao is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 31
Standaard

Als mijn iphone een beetje traag wordt en ik zou hem graag even formateren en herstellen, kan ik dit dan gewoon met de custom firmware van Michael doen? of moet ik eerst terug de 2.0 herstellen en dan de custom? en hoe moet dit? normal mode, recovery mode of DFU mode?
  #1456  
Oud 13-08-08, 22:16
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Volgens mij wordt door updaten van FW 2.0 naar FW 2.0.1 via de custom firmware alles verwijderd van wat er nu op staat. Volgens mij moet je eerst een aantal dingen synchroniseren via iTunes voordat je gaat updaten. En foto's bijvoorbeeld in reservemappen zetten op je computer. Contacten gaan niet zo snel verloren, is mijn ervaring.
  #1457  
Oud 14-08-08, 00:15
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Normaal maakt Itunes eerst een backup, ik heb nog nooit iets verloren, naast adressen (en ik heb er een hoop!) blijven de standaard zaken als agenda gewoon staan.

SMS'en weet ik niet zeker.

Wat wel weg gaat, is de apps die je met Cyndia hebt geinstalleerd.

Maar... is het al veilig om te updaten?
Ik lees over wat foutmeldingen en ben op vakantie geweest.
Moest ongeveer 20 nieuwe pagina's door worstelen.
  #1458  
Oud 14-08-08, 00:32
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Ik heb zondagavond de update gedaan van FW 2.0 naar FW 2.0.1. Dat ging eigenlijk heel erg goed. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Die foutmeldingen komen volgens mij voornamelijk van mensen die niet eerst alles goed doorlezen maar intuitief eens iets proberen. Je moet bijvoorbeeld niet de customsoftware voor de iPhone 3G downloaden als je een iPhone 2G (eerste generatie) hebt. Je moet ook niet proberen de nieuwste customfirmware met iTunes 7.5 erop proberen te zetten. En als er ergens staat dat je Alt + restore moet doen, dan moet je niet Ctrl + restore doen.
  #1459  
Oud 14-08-08, 09:25
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

@MCNO: Lees het bericht van tonhaarmans hierboven eens. Ik sluit me bij hem aan. Geen foutmeldingen of dergelijke gehad. Je moet alleen dit topicje eventjes doorlezen en je komt er wel! En een kleine tip van mijn kant: als je niet zo heel handig bent, gebruik dan gewoon de (JUISTE) custom FW van Michael!
  #1460  
Oud 14-08-08, 13:43
BoudewijnH BoudewijnH is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Lieve mensen, na gisteren ongeveer 6 uur bezig geweest te zijn en vandaag ook weer 3 uur ben ik er erg klaar mee! ik dacht ik doe dat wel eff.. hoor nog steeds een paar vrienden zeggen met Ziphone is het zo makkelijk.. maar jah hij doet niks meer.. was niet zo slim om vooraf alles te lezen... en dan lees ik nu iphoneclub.nl al een aantal uurtjes en dan ben ik z´n persoon die dus -2.0 verstand heeft van computers

Even voor mensen die er wel verstand van hebben wat informatie en die de tijd en zin hebben om mij te willen helpen.
iphone gekocht noveber vorig jaar. Top toestel. Had versie 1.1.1 er op staan en dacht die ga ik updaten met Ziphone.. Dus heel dom geupdate met itunes..7.7 ( laatste versie) toen veel gelezen op de site hoe ik dit nu kan oplossen en ook net als velen andere heel veel verschillende errors gehad. Nu heb ik hem maar weer hersteld met itunes.. en hoop ik dat iemand mij vanaf dit punt duidelijk kan uitleggen wat ik moet doen... Alvast heel erg bedankt..
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 19:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 18:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.