//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Michael, via deze weg wou ik je nogmaals bedanken voor het ter beschikking stellen van de custom firmware Ik ben een Windows gebruiker met iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #621  
Oud 20-07-08, 16:07
fico99 fico99 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 42
Standaard

Michael, via deze weg wou ik je nogmaals bedanken voor het ter beschikking stellen van de custom firmware

Ik ben een Windows gebruiker met iTunes 7.7 en de upgrade vanaf een ge-pwnde 1.1.4 naar 2.0 verliep zéér vlot. Mijn baseband werd op het einde van de rit ook automatisch geflasht

Alleen m'n Mail deed het niet, maar dankzij de tips in deze thread was dat probleem ook snel opgelost
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 20-07-08, 16:08
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Beste is om bij het downloaden van deze in de settings van safari uit te zetten dat die de downloads mag uitpakken.
  #623  
Oud 20-07-08, 16:09
Jordy Jordy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 54
Standaard

Helaas sinds de release bezig , nog niet werkend.

Bij herstellen blijft hij staan op voorbereiden. 1 keer is het gelukt , toen was hij niet geactiveerd.

Verder errors , 20 , 1604 en 2001.
  #624  
Oud 20-07-08, 16:09
iGeneric iGeneric is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard

Ik probeer de Pwnage tool uit te voeren. Eerst selecteer ik de iPhone 1.0, dan de blauwe pijl. Pwnage gaat zoeken naar de firmware, geeft aan die niet te vinden, waarna ik aangeef niet op het web te willen zoeken.

Dan verschijnt echter niet de optie om de firmware zelf aan te wijzen, maar een soort legoblokje met op de linker zijde een blauwe iTunes 'noot' en op de rechterzijde een 'iPod'. Door het hele legoblokje staat een rondje met een diagonale streep.

Ik kan in expert mode wel de firmware selecteren, maar dan herhaalt het bovenstaande zich op het moment dat ik de bootloaders moet aanwijzen.

Hoe selecteer ik nu de firmware?

@ Michael - Geweldig dat de handleiding al zo snel en duidelijk op de site staat, super!
Een vraag / tip: Volgens mij staat er nog niet in of je iTunes (en -helper) moet afsluiten voorafgaand aan de procedure, is dat wel of niet nodig?
  #625  
Oud 20-07-08, 16:09
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

In deze handleiding staat niets over dat je een gepownde Iphone moet hebben. In de handleiding uit de volgende link (Handleiding iPhone 3G en firmware 2.0 unlock met Pwnage Tool (Mac en Windows) > Artikel > iPhoneclub.nl) staat dat dit wel vereist is. Dus eerst winpwn eroverheen zodat je custom firmware kan installeren. Hoe zit dat nou?
  #626  
Oud 20-07-08, 16:09
stig666's schermafbeelding
stig666 stig666 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 78
Stuur een bericht via ICQ naar stig666 Stuur een bericht via MSN naar stig666
Standaard

@michael

Jij krijgt mijn zetel in de hemel!
  #627  
Oud 20-07-08, 16:09
FlorianG FlorianG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

@michael
ja dat dacht ik ook al maar ik ben nog niet gepwned...? En pwnage 1.0 herkent bij mij de 1.1.4 ispw uit de wiki niet :s
  #628  
Oud 20-07-08, 16:10
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolfie Bekijk bericht
Hi, perfect verlopen hoorrrrr!!

Mijn 1g was al gepwnd dus enige wat ik hoefte te doen was de ipsw van Michael te dl en middels Itunes restoren, daarna deed de briljante sw van Dev Team de rest (baseband enz.) Geen centje pijn! Mijn complimenten..

1 ding: toen ik voor het eerste keer weer op de board was vond hij mijn vodofone en had ik drie streepjes prik maar nadat ik via Itunes de backup had teruggezet had ik, als vanouds , weer geen verbinding binnenshuis. Heeft nog iemand dit ervaren?
Ben nu aan het kijken of mijn Mail.app het doet als ik een nieuwe iPhone-identity aanmaak in iTunes. Wellicht dat jouw probleem ook daarmee te maken heeft. Dus tip: maak een nieuwe iPhone-identity aan.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #629  
Oud 20-07-08, 16:10
Quinten Bavaria Quinten Bavaria is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 1
Standaard

Wellicht een rare vraag maar als ik overstap naar 2.0 ben ik dan mijn agenda gegevens en contact kwijt? Of maakt het systeem eerst en back-up en zet deze terug...

groet
Quinten
  #630  
Oud 20-07-08, 16:10
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quinten Bavaria Bekijk bericht
Wellicht een rare vraag maar als ik overstap naar 2.0 ben ik dan mijn agenda gegevens en contact kwijt? Of maakt het systeem eerst en back-up en zet deze terug...groet
Quinten
Jij moet een backup maken via itunes .

Modbreak:
Geen dubbelposts doen


Laatst gewijzigd door macfreaker; 20-07-08 om 16:15.
  #631  
Oud 20-07-08, 16:11
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Als ik de firmware 2.0 download, hou ik een map over met de naam iPhone1,1_2,
dus niet iPhone1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw

Hoe is dat nou weer mogelijk?
  #632  
Oud 20-07-08, 16:11
mr_royal mr_royal is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Hallo allemaal..

Misschien een gekke vraag.., maar ik als ik Pwnage tool 2.0 opstart, krijg ik helemaal niets te zien.

Hebben meer mensen daar last van?
Ik zie alleen links bovenin het scherm Pwnage tool staan, maar er gebeurt niets..

Kan iemand een goed antwoord geven??

THANKS!!
gr,
Roy
  #633  
Oud 20-07-08, 16:12
JeePee's schermafbeelding
JeePee JeePee is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Hieronder een link voor mail.app problemen
Ben.geek.nz Fixing iPhone Mail Crashes (2.0 Firmware)
  #634  
Oud 20-07-08, 16:12
Kethij Kethij is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

Hoe zijn de ervaringen mbt de 3G iPhones?
  #635  
Oud 20-07-08, 16:13
FlorianG FlorianG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

@bestbier:
je gebruikt mac zeker, had ik ook, in je prullenbak staat je .....restore.ispw.zip, je haalt hem eruit en haalt .zip weg en laat alleen .ispw staan, dan doet hij het Succes!
  #636  
Oud 20-07-08, 16:14
htqrobin htqrobin is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: belgie
Berichten: 7
Standaard

ik krijg fout 6
  #637  
Oud 20-07-08, 16:16
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iGeneric Bekijk bericht
Ik probeer de Pwnage tool uit te voeren. Eerst selecteer ik de iPhone 1.0, dan de blauwe pijl. Pwnage gaat zoeken naar de firmware, geeft aan die niet te vinden, waarna ik aangeef niet op het web te willen zoeken.

Dan verschijnt echter niet de optie om de firmware zelf aan te wijzen, maar een soort legoblokje met op de linker zijde een blauwe iTunes 'noot' en op de rechterzijde een 'iPod'. Door het hele legoblokje staat een rondje met een diagonale streep.

Ik kan in expert mode wel de firmware selecteren, maar dan herhaalt het bovenstaande zich op het moment dat ik de bootloaders moet aanwijzen.

Hoe selecteer ik nu de firmware?

@ Michael - Geweldig dat de handleiding al zo snel en duidelijk op de site staat, super!
Een vraag / tip: Volgens mij staat er nog niet in of je iTunes (en -helper) moet afsluiten voorafgaand aan de procedure, is dat wel of niet nodig?
Download eerst de bootloaders uit de beginpost van deze draad. Download ook de Apple Firmware 2.0. Dan in Expert-mode van Pwnage aan de gang: dan krijg je bij 'browse ipsw' 2 mogelijkheden: browse ipsw... met een mapje én je kunt de ipsw al aanklikken. Bij mij werkte het 'browsen' niet (kreeg ik een foutmelding dat verkeerde bestand was) en toen dubbelklikte ik vervolgens op de onderste optie en toen pakte hij 'm wel.
Vervolgens krijg je dus de vraag van die bootloaders: klik 'no' op de vraag om op het net te zoeken. Je krijgt dan een bijna identiek venster met de vraag of je dan wil browsen: klik 'yes' en ga naar de map waar je de bootloaders van Michael hebt staan. Als je die zip hebt uitgepakt vind je dus 'BL-39.bin' die je dan kunt selecteren. Daarna doe je hetzelfde voor de 'BL-46.bin' en dan gaat ie pwnen.
  #638  
Oud 20-07-08, 16:16
Dub Dub is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Dan moet je een custom maken in expert mode en bootlogos uitvinken.
En welke opties moet ik dan verder allemaal aan en uit vinken?
  #639  
Oud 20-07-08, 16:17
g-force g-force is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: katwijk
Berichten: 11
Standaard

Gelukt gewoon via itunes shift en herstellen.
Eigenlijk vrij gemakkelijk
  #640  
Oud 20-07-08, 16:17
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dub Bekijk bericht
En welke opties moet ik dan verder allemaal aan en uit vinken?
Volg deze maar:

Pwnage 2.0 Guide - ModMyiFone - Wiki
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 19:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 18:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.