//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door j.schun @Michael: Ja ik heb twee bestanden na de unzip. BL-39.bin en BL-46.bin Zodra PWNAGE vraagt om de 3.9 dan kies ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #701  
Oud 20-07-08, 17:10
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j.schun Bekijk bericht
@Michael:

Ja ik heb twee bestanden na de unzip. BL-39.bin en BL-46.bin

Zodra PWNAGE vraagt om de 3.9 dan kies ik de BL-39.bin en dan komt de "Sorry ...' melding.
Nog een keer downloaden en unzippen zodat je de map 'bootloaders' krijgt. Bij mij lukte het ook een paar keer niet, doorzetten en het lukt.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #702  
Oud 20-07-08, 17:10
wolfie wolfie is offline
• iOS 2.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Met een nieuwe identity hoefde ik alleen mijn vodafone-instellingen opnieuw in te voeren (APN), de rest ging met de sync automatisch (oke, Wi-Fi moet je opnieuw je password invoeren maar ja, dat kost je ook de kop niet).
is ook weer zo: valt allemaal wel mee.. je hebt me over de streep getrokken Zijn jou verder nog positieve effecten van nieuw ident. opgevallen? Een frisse start is op zich al geen slecht idee...

ehhmmmm, hoe creeer je eigenlijk een nieuwe ident in itunes??

Laatst gewijzigd door wolfie; 20-07-08 om 17:13.
  #703  
Oud 20-07-08, 17:12
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard

heb nu een uurtje Fw 2.0 op mijn iphone met pwnage,
krijg alleen mijn edge niet meer aan de praat
gebruik vodafone
apn en alles goed ingevuld.
nog meer mensen die dit hebben? Of een oplossing weten?
  #704  
Oud 20-07-08, 17:13
emileski emileski is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Heren Experts,

Ik heb nu een iPhone met firmware 1.1.2. Werkt goed met Vodafone, Installer staat er op enz. Kan ik direct over naar 2.0 of moet ik eerst naar 1.1.4?

Groet,

Emileski
  #705  
Oud 20-07-08, 17:14
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emileski Bekijk bericht
Heren Experts,

Ik heb nu een iPhone met firmware 1.1.2. Werkt goed met Vodafone, Installer staat er op enz. Kan ik direct over naar 2.0 of moet ik eerst naar 1.1.4?

Groet,

Emileski
Je zou zo over kunnen gaan naar 2.0..
  #706  
Oud 20-07-08, 17:14
RoelJewel RoelJewel is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz Bekijk bericht
Als je in iTunes eerst op herstel drukt, dan zal hij vragen of je een reservekopie wil maken van je instellingen,smsjes,foto's etc. Als je daarna je costumsoftware er op zet zal hij vragen of je de reservekopie weer wil terug zetten.

Dan ben je dus niets kwijt.
Voordat ik m'n mail- en cydia-probleem probeer op te lossen door de custom firmware er nog es op te gooien en dan de iPhone als nieuw in iTunes aan te geven: ik kan die backup in dat geval ook gewoon terugzetten?
  #707  
Oud 20-07-08, 17:16
Flexxo Flexxo is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik probeer om van een gesimlockte 2.0 terug te gaan naar 1.1.4, maar krijg nu foutmelding 1600..iemand een idee hoe daar vanaf kom?
  #708  
Oud 20-07-08, 17:16
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolfie Bekijk bericht
is ook weer zo: valt allemaal wel mee.. je hebt me over de streep getrokken Zijn jou verder nog positieve effecten van nieuw ident. opgevallen? Een frisse start is op zich al geen slecht idee...

ehhmmmm, hoe creeer je eigenlijk een nieuwe ident in itunes??
In 'voorkeuren' de reservekopie verwijderen en dan vraagt iTunes na de restore vanzelf om je iPhone een nieuwe naam te geven enzo. Standaard heet een nieuwe iPhone 'naamloze afspeellijst'... wijst zich vanzelf. Maar je hebt dus wel een nieuwe restore naar de custom firmware hiervoor nodig.
  #709  
Oud 20-07-08, 17:19
MrRichz MrRichz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelJewel Bekijk bericht
Voordat ik m'n mail- en cydia-probleem probeer op te lossen door de custom firmware er nog es op te gooien en dan de iPhone als nieuw in iTunes aan te geven: ik kan die backup in dat geval ook gewoon terugzetten?
Ja, je reservekopie kan je na het herstellen altijd terug zetten ..
  #710  
Oud 20-07-08, 17:19
emileski emileski is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrRichz Bekijk bericht
Je zou zo over kunnen gaan naar 2.0..
Ok top. Dank voor je snelle reactie. Dus gewoon de stappen voor de Windows versie op iPhone unlock: Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0 en iPhone 3G) > Artikel > iPhoneclub.nl volgen en dan zou ik mijn 1.1.2 kunnen upgraden naar 2.0? Overal wordt namelijk gesproken over versie 1.1.4 en dan naar 2.0.
  #711  
Oud 20-07-08, 17:20
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flexxo Bekijk bericht
Ik probeer om van een gesimlockte 2.0 terug te gaan naar 1.1.4, maar krijg nu foutmelding 1600..iemand een idee hoe daar vanaf kom?
Gesimlocked...? In elk geval: als je terug wil naar 1.1.4 moet je je iPhone eerst in recovery mode zetten (uitzetten en loskoppelen, dan weer aankoppelen met de home-knop ingedrukt tot je setekkertje + ituneslogo ziet) en dan 'shift'/'alt' + 'herstel' doen en dan de officiele Apple firmware 1.1.4 selecteren.
  #712  
Oud 20-07-08, 17:21
wolfie wolfie is offline
• iOS 2.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
In 'voorkeuren' de reservekopie verwijderen en dan vraagt iTunes na de restore vanzelf om je iPhone een nieuwe naam te geven enzo. Standaard heet een nieuwe iPhone 'naamloze afspeellijst'... wijst zich vanzelf. Maar je hebt dus wel een nieuwe restore naar de custom firmware hiervoor nodig.
aha, ok.. I'm going in! Als ik over een minuut of 10 niet terug ben.. dan heb ik mijn leven gegeven voor het goede doel!
  #713  
Oud 20-07-08, 17:22
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emileski Bekijk bericht
Ok top. Dank voor je snelle reactie. Dus gewoon de stappen voor de Windows versie op iPhone unlock: Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0 en iPhone 3G) > Artikel > iPhoneclub.nl volgen en dan zou ik mijn 1.1.2 kunnen upgraden naar 2.0? Overal wordt namelijk gesproken over versie 1.1.4 en dan naar 2.0.
Je iPhone in dfu-mode zetten (uitzetten en loskoppelen, dan weer aankoppelen met home-knop ingedrukt tot je stekkertje + ituneslogo ziet op je iPhonescherm), dan in iTunes 'shift' + 'herstel' kiezen, de custom firmware selecteren uit deze discussie (de firmware van Michael) en dan herstelt ie vanzelf.
  #714  
Oud 20-07-08, 17:23
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j.schun Bekijk bericht
@Michael:

Ja ik heb twee bestanden na de unzip. BL-39.bin en BL-46.bin

Zodra PWNAGE vraagt om de 3.9 dan kies ik de BL-39.bin en dan komt de "Sorry ...' melding.
Dat is vreemd. Wat je ook kan doen is de custom uit de eerste post downloaden en daarmee restoren Dan ben je meteen van de fouten af
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #715  
Oud 20-07-08, 17:24
zonoskar zonoskar is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Rechtstreeks van 1.1.3 -> 2.0 is gelukt via deze handleiding. Bedankt. Ik heb gewoon een backup terug gezet na de upgrade en alles werkt gewoon. Ook GPRS via vodafone (live.vodafone.com, username&passwd=vodafone).
  #716  
Oud 20-07-08, 17:25
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Moet de iPhone aangesloten en iTunes afgesloten zijn om de om deze PWN te kunnen draaien?
  #717  
Oud 20-07-08, 17:27
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bestbier Bekijk bericht
Moet de iPhone aangesloten en iTunes afgesloten zijn om de om deze PWN te kunnen draaien?
Misschien iets duidelijker zijn Bestbier. Maar je iPhone moet inderdaad aan de mac/pc hangen en itunes beter uitzetten
  #718  
Oud 20-07-08, 17:27
christiaanderijk christiaanderijk is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

wat een feest, de eerste crash is bij mij al een feit en goed vastgelopen ook, door cydia!
  #719  
Oud 20-07-08, 17:27
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Aangesloten houden, iTunes het beste uit laten.
  #720  
Oud 20-07-08, 17:33
g-force g-force is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: katwijk
Berichten: 11
Standaard

Heb hem helemaal werkend
Ook me mail werkt
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 19:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 18:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.