//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Beste mensen Even U aandacht. Ik lees iedere keer maar weer dat er problemen zijn rondom de 16XX. Dit probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #841  
Oud 20-07-08, 22:31
peter_centen peter_centen is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Beste mensen

Even U aandacht. Ik lees iedere keer maar weer dat er problemen zijn rondom de 16XX.
Dit probleem wordt veroorzaakt doordat de iPhone in DFU (zwart scherm) staat ipv de restore mode (itunes logo met stekker). Het is echter niet mogelijk om de iPhone in DFU te restoren dan krijg je 16XX problemen maar ook error 6. Error 6 is dat je iPhone al helemaal niet goed in DFU staat. Dus gewoon in restore mode de restore met de custom doen en je zult probleemloos naar 2.0 gaan.

Op het web staan verschillende verhalen en ook bij het blog van het dev-team stond te lezen dat het in dfu moest maar ook zij zijn inmiddels op de hoogte van de 16XX problemen en adviseren ook dat restore mode de beste oplossing is om problemen te voorkomen.

Verder voor al die mensen die edge en mail problemen hebben. Zet de backup van je iPhone niet terug. Meld je iPhone in iTunes aan als nieuwe iPhone. Dan zijn daar geen problemen met edge/gprs en mail.
==================
Ik heb jouw ipsw via restore mode op m'n Iphone gezet. Daarna de backup van de iphone terug gezet (duurde wel 1uur) maar ben niks kwijt en ALLES werkt! GEWELDIG
__________________
OTB 1.1.4=>Iliberty+ (1.3.0.113)=> 1.1.4; FB 3.9; baseband 04.04.05_G => recovery restore michael's pre-prepaired ipsw=> 2.0
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 20-07-08, 22:35
GXNS's schermafbeelding
GXNS GXNS is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

yingie, ik heb de pin verwijderd en in een andere telefoon gedaan, zo heb ik ervoor gezorgd dat er niet om de pin gevraagd wordt. Zeer waarschijnlijk is de custom firmware wel op de iphone gezet Ik krijg geen volledige toegang tot de iphone maar tijdens het starten zie ik de ananas, vervolgens krijg ik het bekende beeld met de connector en het itunes logo.

Verder dan dat kom ik niet, nog ideeen?
  #843  
Oud 20-07-08, 22:35
Miki07Ronaldo Miki07Ronaldo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Koekelare, België
Berichten: 62
Standaard

Bootloader zijn gelukt maar nu blijf ik haperen bij stap 13.
Telkens komt er op dat het mislukt is om in Recovery Mode te zetten.
Kan iemand me helpen?

Grts
  #844  
Oud 20-07-08, 22:37
juulie juulie is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 92
Standaard

sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar bedankt micheal voor de ispw!!
  #845  
Oud 20-07-08, 22:38
PeRzY PeRzY is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: noordwijk
Berichten: 53
Standaard

Beste michael hier nogmaals mijn vraag want ik kan mn iphone gewoon niet meer gebruiken :s ik zal even precies uitleggen welk probleem ik heb:
ik heb jou custom gedownload via deze site. Ik heb de update gedownload via itunes. Vervolgens zet ik de telefoon in de herstel modus; ik druk shift herstel en open jouw custom! Alleen begint ie dan 1 min te installeren maar krijg ik vervolgens iedere keer een error. Ik heb geen bootneuter gebruikt/ gedaan maar wel gepwnd via winpwn! Ik ben nu al 6uur bezig om mn telefoon aan de praat om m vervolgens op 2.0 te krijgen maar het lukt op geen enkele manier! Heb echt alles volgens het forum gedaan... Heb jij hier misschien een oplossing voor want begin zo langzamerhand een beetje door te draaien... ik hoop dat je me kunt helpen want kan nu echt niks meer met mn telefoon!!
  #846  
Oud 20-07-08, 22:40
xanadu.dm xanadu.dm is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: belgie
Berichten: 34
Standaard

normaal kan je steeds terugkeren zolang hij failed door 20-25s tegelijk op de sleep/power knop te duwen.
  #847  
Oud 20-07-08, 22:43
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GXNS Bekijk bericht
yingie, ik heb de pin verwijderd en in een andere telefoon gedaan, zo heb ik ervoor gezorgd dat er niet om de pin gevraagd wordt. Zeer waarschijnlijk is de custom firmware wel op de iphone gezet Ik krijg geen volledige toegang tot de iphone maar tijdens het starten zie ik de ananas, vervolgens krijg ik het bekende beeld met de connector en het itunes logo.

Verder dan dat kom ik niet, nog ideeen?
Dan is je iPhone nog in recovery mode: even opnieuw de custom firmware herstellen in iTunes.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo Bekijk bericht
Bootloader zijn gelukt maar nu blijf ik haperen bij stap 13.
Telkens komt er op dat het mislukt is om in Recovery Mode te zetten.
Kan iemand me helpen?

Grts
Als je je iPhone per se wil Pwnen (dat hoeft namelijk niet om 'm te restoren met een custom firmware), dan moet je je iPhone even loskoppelen van je PC en uitzetten. Dan weer aankoppelen terwijl je de home-knop ingedrukt houdt tot het stekkertje + ituneslogo op je iPhone verschijnen: je iPhone is dan in recovery mode en kun je door.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #848  
Oud 20-07-08, 22:47
okmer okmer is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard error6

Ben inmiddels al vele uren bezig met het prog. PWNAGE 2.0. maar wil niet lukken, ik weet dat er waarschijnlijk al iemand met mijn probleem een oplossing eeft gevonden, maar ik kan hem niet vinden.

Dus:
2.0 via itunes 7.7. eropgezet, daarna PWNAGE 2.0 gestart, deze werkt tot het moment dat er in de DFU mode gegaan moet worden en volgt een error.

Er is wel een is wel een IPSW file aangemaakt, als in deze probeer terug te zetten op mijn Iphone volgt een error 6.

Wat doe ik verkeerd.
  #849  
Oud 20-07-08, 22:48
bestbier bestbier is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Ik ben hier geloof ik nog de enige met een 1.1.3

Die zgn DFU mode werkt op 1 of andere manier niet. Moet ik 'm dan zelf pwnen met pwnage 1.1, en waar vind ik die software?
  #850  
Oud 20-07-08, 22:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeRzY Bekijk bericht
Beste michael hier nogmaals mijn vraag want ik kan mn iphone gewoon niet meer gebruiken :s ik zal even precies uitleggen welk probleem ik heb:
ik heb jou custom gedownload via deze site. Ik heb de update gedownload via itunes. Vervolgens zet ik de telefoon in de herstel modus; ik druk shift herstel en open jouw custom! Alleen begint ie dan 1 min te installeren maar krijg ik vervolgens iedere keer een error. Ik heb geen bootneuter gebruikt/ gedaan maar wel gepwnd via winpwn! Ik ben nu al 6uur bezig om mn telefoon aan de praat om m vervolgens op 2.0 te krijgen maar het lukt op geen enkele manier! Heb echt alles volgens het forum gedaan... Heb jij hier misschien een oplossing voor want begin zo langzamerhand een beetje door te draaien... ik hoop dat je me kunt helpen want kan nu echt niks meer met mn telefoon!!
Vertel eens welke error melding je krijgt?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #851  
Oud 20-07-08, 22:53
Richard_Rentinck Richard_Rentinck is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Abcoude
Berichten: 6
Stuur een bericht via Yahoo naar Richard_Rentinck
Standaard Help! Ik krijg mijn iPhone niet hersteld

Hopelijk kan een van jullie mij helpen. Zoals zoveel heb ook ik vandaag het verheugende nieuws gelezen over de Pwnage Tool en daarbij de mogelijkheid om, met mijn iPhone 1.0 FW 1.1.4, te upgraden naar FW2.0. Netjes zoals verteld in de handleiding programma gedownload, bootloaders gedownload en samen met de FW versie 2.0 in een mapje op mijn bureaublad gezet. Vervolgens Pwnage Tool geopend en alles ging zoals voorspeld! Er wordt netjes een File aangemaakt op mijn bureaublad, ik kon via iTunes ook deze Firmware aankiezen in de herstel modus via de Alt-Herstel toets in te drukken maar daarna loopt alles fout! FW2.0 is wel geinstalleerd maar mijn toestel werkt niet. Ik krijg error 6 of er komt een melding dat mijn Simkaart niet geldig is. Als ik daarna op herstel druk en de laatste FW installeer heb ik alleen nog de mogelijkheid om 112 te bellen. Wat doe ik fout? Waar gaat het fout? Wat kan ik doen zodat mijn iPhone, die ik nu al mis!, weer gaat werken? Hopelijk hebben jullie een oplossing want ik ben nu 17 uur bezig en begin een beetje radeloos te worden.

Voor iedereen die reageert, alvast bedankt!

Richard
  #852  
Oud 20-07-08, 22:53
Miki07Ronaldo Miki07Ronaldo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Koekelare, België
Berichten: 62
Standaard

PFT! Heb restore gedaan in iTunes maar kan ik me iPhone niet meer unlocken!
Wat nu?
  #853  
Oud 20-07-08, 22:56
JoriSsz JoriSsz is offline
• iOS 1.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 35
Standaard

Beste mede powners,

Kunnen we misschien alle oplossing omtrent de "failed to enter dfu" problemen misschien HIER zetten?

Lijkt mij makkelijker... ben geen moderator maar toch
  #854  
Oud 20-07-08, 22:57
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okmer Bekijk bericht
Ben inmiddels al vele uren bezig met het prog. PWNAGE 2.0. maar wil niet lukken, ik weet dat er waarschijnlijk al iemand met mijn probleem een oplossing eeft gevonden, maar ik kan hem niet vinden.

Dus:
2.0 via itunes 7.7. eropgezet, daarna PWNAGE 2.0 gestart, deze werkt tot het moment dat er in de DFU mode gegaan moet worden en volgt een error.

Er is wel een is wel een IPSW file aangemaakt, als in deze probeer terug te zetten op mijn Iphone volgt een error 6.

Wat doe ik verkeerd.
Vreemde volgorde heb je gevolgd. Je moet eerst Pwnagetool gebruiken om een custom firmware te maken (die speciale .ipsw). Daarna kun je die custom firmware gewoon in iTunes herstellen naar je iPhone door je iPhone in recovery mode te zetten en dus niet in dfu-mode, dan krijg je namelijk zo'n 6-error. Zet dus je iPhone in recovery mode door: je iPhone los te koppelen, uit te zetten en weer aan te koppelen met de home-knop ingedrukt tot je stekkertje + ituneslogo op je iPhone ziet. iTunes herkent dan een iPhone 'in restore mode' en vraagt om de software te herstellen. Nu kun je de custom ipsw-firmware selecteren en herstellen.
  #855  
Oud 20-07-08, 22:58
PeRzY PeRzY is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: noordwijk
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Vertel eens welke error melding je krijgt?
ik blijf error 6 krijgen :s heb alles gelezen hierover maar krijg het maar niet opgelost!!
  #856  
Oud 20-07-08, 23:00
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

PeRzY/Michael: kunnen jullie s.v.p even verder via PM?
  #857  
Oud 20-07-08, 23:01
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Het beste wat je kan doen is je iPhone downgraden naar 114. Kijk hier je dat moet doen https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html

Dat doen we PM-en
  #858  
Oud 20-07-08, 23:03
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo Bekijk bericht
PFT! Heb restore gedaan in iTunes maar kan ik me iPhone niet meer unlocken!
Wat nu?
Dan heb je niet de 'alt'-toets ingedrukt gehouden maar de Apple-firmware ge-update. Zet je iPhone opnieuw in recovery mode (uitzetten, loskoppelen, weer aankoppelen met de home-knop ingedrukt tot stekkertje + ituneslogo op je iphonescherm verschijnt) en dan in iTunes 'alt' ingedrukt houden en 'herstel' klikken: selecteer dan de custom firmware 2.0 en voila!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard_Rentinck Bekijk bericht
Hopelijk kan een van jullie mij helpen. Zoals zoveel heb ook ik vandaag het verheugende nieuws gelezen over de Pwnage Tool en daarbij de mogelijkheid om, met mijn iPhone 1.0 FW 1.1.4, te upgraden naar FW2.0. Netjes zoals verteld in de handleiding programma gedownload, bootloaders gedownload en samen met de FW versie 2.0 in een mapje op mijn bureaublad gezet. Vervolgens Pwnage Tool geopend en alles ging zoals voorspeld! Er wordt netjes een File aangemaakt op mijn bureaublad, ik kon via iTunes ook deze Firmware aankiezen in de herstel modus via de Alt-Herstel toets in te drukken maar daarna loopt alles fout! FW2.0 is wel geinstalleerd maar mijn toestel werkt niet. Ik krijg error 6 of er komt een melding dat mijn Simkaart niet geldig is. Als ik daarna op herstel druk en de laatste FW installeer heb ik alleen nog de mogelijkheid om 112 te bellen. Wat doe ik fout? Waar gaat het fout? Wat kan ik doen zodat mijn iPhone, die ik nu al mis!, weer gaat werken? Hopelijk hebben jullie een oplossing want ik ben nu 17 uur bezig en begin een beetje radeloos te worden.

Voor iedereen die reageert, alvast bedankt!

Richard
Zie mijn antwoord aan Ronaldo
  #859  
Oud 20-07-08, 23:04
PeRzY PeRzY is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: noordwijk
Berichten: 53
Standaard

Okey thnx! ga het proberen.. thnx voor de moeite!! sorry iphoneclub!
  #860  
Oud 20-07-08, 23:05
GXNS's schermafbeelding
GXNS GXNS is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yingie Bekijk bericht
Dan is je iPhone nog in recovery mode: even opnieuw de custom firmware herstellen in iTunes.
yingie thnx voor je reactie's,

Daar zit het probleem, om je iphone in iTunes te herstellen moet je iTunes starten en de iphone aansluiten op je pc. iTunes geeft aan dat hij contact aan het maken is, maar geeft daarna een errormelding dat de iphone niet gebruikt kan worden omdat er geen informatie van de iphone gelezen kan worden, of ik wil controleren of de simkaart erin zit en ervoor wil zorgen dat er geen simlock op de simkaart is.

Ik zal ff een andere simkaart in de iphone proberen.
Die melding waar ik het over heb, dat je je simkaart moet controleren, is dat een bekende fout?
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 19:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 18:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.