Opstartlogo (ananas) na Pwnage Tool 2.0 veranderen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb Pwnagetool 2.0 gebruikt om van 1.1.4. naar 2.0 te upgraden. Nu stoort die lelijke ananas als opstartlogo mij echt serieus. Iemand enig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opstartlogo (ananas) na Pwnage Tool 2.0 veranderen
Hallo
Ik heb Pwnagetool 2.0 gebruikt om van 1.1.4. naar 2.0 te upgraden. Nu stoort die lelijke ananas als opstartlogo mij echt serieus. Iemand enig idee hoe ik het weer kan terugzetten naar het über mooie appeltje? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou dit ook erg graag veranderen. Die ananas is echt heel lelijk. Is dat te doen via SSH?
|
|
|||
|
|||
oef, ik ben niet alleen...
Jammer dat men dit er mee heeft ingebouwd. Ik kan me niet inbeelden dat iemand dit liever heeft dan het apple logo |
|
||||
|
||||
IK denk persoonlijk dat dit maar een klein minpuntje is waar het Dev team niet van wakker lag. We mogen toch al blij zijn dat de deze hele tool op enkele dagen al voor ons kunnen / willen vrijgeven toch?
Er zullen nog wel wat aanpassingen komen on-the-go Denken jullie er ook aan in jullie profiel de FW versie aan te passen ? Thx |
|
|||
|
|||
volgens mij doet het dev team dit bewust hoor... als iedereen morgen met een ananasje gaat rondlopen... lekker herkenbaar...
En toch wil ik die appel weer |
|
|||
|
|||
Ik heb ontdekt dat de boosdoener waarschijnlijk /System/Library/Core Services/Resources/BootPanel.pdf is. Nu nog het originele bestand nodig om het mee te vervangen...
EDIT: Blijkbaar bestaat die directory niet... iemand anders een idee? EDIT 2: Vooralsnog is de enige oplossing die ik kan ontdekken opnieuw met je pwnage tool firmware maken en in expert mode het vinkje bij Boot logo weghalen Laatst gewijzigd door McHenk; 20-07-08 om 20:26. |
|
|||
|
|||
Hoe blij ik ook was met de nieuwe 2.0 software en hoe lang ik er ook over heb gedaan om het erop te krijgen, ik kon die ananas niet aanzien en heb via de expert mode een nieuwe restore gedaan. Kost je nog geen 10 minuten (alleen de sync van je foto's/muziek daarna duurt een uurtje ofzo).
Maar zooooooo mooi om dat appeltje weer te zien, hehe |
|
|||
|
|||
Ik vind die ananas nog wel grappig en ben nu even te lui om weer opnieuw te beginnen. Ik neem aan dat er binnenkort wel een vlotte manier zal komen om dat ding weg te halen.
|
|
||||
|
||||
@Klamboe, hoe (welke functie) heb je in expert modus gekozen dan?
Zie allerlei dingen staan, maar die moet je toch individueel kiezen? |
|
|||
|
|||
In expert mode heb kun je bij "Custom Logo settings" de logo's uitvinken. Of als je wilt je eigen selecteren.
Dus eerst "Custom logo settings" selecteren en dan op het pijltje next. |
|
|||
|
|||
Preciessssssss........helemaal mooi dat Apple logootje hahaha
;-) |
|
||||
|
||||
Heeft iemand dit al geprobeerd met winpwn? Of kan die het niet aan met firmware 2.0
maar goed, waarom al die drukte om een bootlogo? Hoe vaak zet je de telefoon uit en weer aan en zie je dat ding?? Als ik een keer per week de telefoon reboot, dan is het veel |
|
||||
|
||||
Er komt binnenkort een applicatie uit onder 2.0 die heet bootswap. Kun je gewoon switchen op je iphone
kijk hier maar even: Boot Swap App Coming Soon | Monster and Friends
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: [iPhone 1.0] Jailbreak en Unlock
|
|||
|
|||
Welke instellingen moet je gebruiken om een logo te maken?
|
|
|||
|
|||
haha jullie hebben gelijk ik ben nu ook bezig met het lelijke ananasje te vervangenn door het mooie appeltje! apple rules gwn ;-)
|
|
|||
|
|||
Wat je kan doen is je iPhone gaan herstellen en dan de geprepareerde firmware 2.0 gebruiken van Michael, deze is zonder de logo's.
Het is hier en hier te downloaden, als het kan doe het via Firefox want Safari wil het bestand weleens uitpakken en dan werkt het niet. Meer info zie ook deze link en onder aan staat de firmware als download weer. succes er mee.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
op mijn iphone heb ik logome staan uit cydia,
enigste nadeel is dat het plaatje op internet moet staan , maar je kan wel een preview bekijken , werkt goed bij mij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: pwnage Tool _3.1.3 dmg | arembromo | Jailbreak | 3 | 28-02-10 04:29 |
Alle iDevices: Pwnage Tool 2.0 - Verzameltopic | Michael | Jailbreak | 178 | 24-10-08 19:54 |
Pwnage tool vragen | rsvh | Archief | 1 | 31-07-08 10:49 |
iPhone 3G: [dringend]Pwnage tool. | sic139 | Unlock | 9 | 29-07-08 19:00 |
PWNAGE tool error | mdietger | Unlock [archief] | 8 | 09-04-08 12:51 |
|
|