//

Refurbished locked - waar betrouwbaar EMEA-unlock

Refurbished locked - waar betrouwbaar EMEA-unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb vandaag in de Apple Store een vervanging gekregen voor mijn oude toestel. Nu wil mijn nieuwe toestel echter niet werken met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-16, 15:21
Mai Mai is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard Refurbished locked - waar betrouwbaar EMEA-unlock

Hoi,

ik heb vandaag in de Apple Store een vervanging gekregen voor mijn oude toestel. Nu wil mijn nieuwe toestel echter niet werken met mijn Tele2 simkaart en blijft hangen in de activatiemodus met de melding 'SIM niet geldig'. Nu heb ik begrepen via iCulture dat het gaat om een EMEA lock.

Echter, er zijn zoveel sites en aanbiedingen op het web met uiteenlopende prijzen dat ik geen idee heb wie betrouwbaar is. Waar kan ik gemakkelijk mijn toestel unlocken zodat ik dit kan gebruiken met Tele2?

Groet,

Mai
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-16, 07:29
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

pm mij je imeinummer dan kijk ik of er een emealock op zit.
__________________
Er zijn teveel "kenners"maar te weinig mensen die het snappen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Refurbished Imac via groupon.. betrouwbaar? Ileekje Koopinformatie Nederland 1 07-09-15 09:41
Welke unlock sites zijn betrouwbaar? brent1980 iPhone algemeen 5 24-03-13 01:14
Betrouwbaar of niet betrouwbaar [marktplaats] freshworks Koopinformatie Nederland 6 28-11-11 16:21
Derde refurbished iphone, waar gaat dit heen??? sulaimany Odido (T-Mobile) 7 19-08-11 02:50
iPhone: 3GS met 3.1.3 (locked) update + unlock naar iOS 4.0 Bealeo Jailbreak 4 06-07-10 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.