//

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door justin2108 Geen Service !! ok 3G voor een tijdje aangezet en later weer uit Nu kan de Iphone VodaPhone niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 21-08-08, 20:46
Bambino Bambino is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justin2108 Bekijk bericht
Geen Service !!

ok 3G voor een tijdje aangezet en later weer uit
Nu kan de Iphone VodaPhone niet meer vinden

Geen service dus

Probeer Iphone te herstellen kijken of dat werkt
Is het dan voor eeuwig voorbij als je geen service te zien krijgt?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 22-08-08, 00:04
kleine-z kleine-z is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Hallo ik ben nieuw hier en ben nu al de halve avond dingen aan het lezen over unlocken en hardwarematig unlocken
Maar lukt dit met een hi abbo in combinatie met het yessim kaartje?
Want heb alleen over vodafone en telfort gelezen
Bijvoorbaat dank
Groet Stef
  #283  
Oud 22-08-08, 00:06
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Nou na de eerste poging met yessim is er toch iets meer mis gegaan dan simtray vast..:S
Heb namelijk nieuwe yessim besteld, maar mijn Iphone pakt helemaal geen enkele simkaart meer. Het lijkt erop dat er contacten zijn verbogen alwel stuk zijn.
Heb hem nu aangeboden hier in Groningen om er naar te kijken of ze er wat aan kunnen doen. Morgen weet ik meer....
Ik dacht even met een Ipod te komen zitten, maar heb contact opgenomen met Patrick en die heeft vervolgens contact gezocht met zijn leverancier uit USA.
Wanneer mijn Iphone niet te repareren valt hier in NL mag ik hem opsturen naar USA en wordt mij kosteloos een nieuwe toegestuurd.
Ik ben echt zo blij met de service van Patrick en had dit ook nooit gedacht. Echt super
  #284  
Oud 22-08-08, 07:30
SkunkfireJoe SkunkfireJoe is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 42
Standaard

Ok na 12 uur heb ik geen ontvangst meer en zit mijn SIM tray vast.
Aangezien ik geen zin heb om mijn tray te slopen ga ik morgen mijn iPhone openmaken.

Hoewel ik erg zorgvuldig te werk ben gegaan met het plaatsen van mijn SIM + Yessim zit hij toch vast. Ik raad iedereen aan om nog even te wachten op de software matige unlock, want ik baal nu echt flink. Ik laat wel horen als de SIM eruit is.
  #285  
Oud 22-08-08, 08:49
justin2108 justin2108 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bambino Bekijk bericht
Is het dan voor eeuwig voorbij als je geen service te zien krijgt?

Blijkbaar wel
opnieuw firmware er weer op

heeft niks uit gemaakt
als of Iphone de code die de YesSim stuurd heeft geblockeerd

dus heb je een YesSim ontwijk de 3G !!
verder heeft de YesSim zijn werk gedaan kon bellen en SMS'en

Voor de mensen die de SimTray vast hebben in de Iphone
even slikken en probeer hem met een beetje kracht eruit te trekken pas op
dat je de SimTray niet breekt want dan zit je

mijn SimTray zat ook vast omdat ik niet genoeg van de simkaart had afgeschraapt
  #286  
Oud 22-08-08, 09:37
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justin2108 Bekijk bericht
Blijkbaar wel
opnieuw firmware er weer op

heeft niks uit gemaakt
als of Iphone de code die de YesSim stuurd heeft geblockeerd

dus heb je een YesSim ontwijk de 3G !!
verder heeft de YesSim zijn werk gedaan kon bellen en SMS'en

Voor de mensen die de SimTray vast hebben in de Iphone
even slikken en probeer hem met een beetje kracht eruit te trekken pas op
dat je de SimTray niet breekt want dan zit je

mijn SimTray zat ook vast omdat ik niet genoeg van de simkaart had afgeschraapt
Heb je al geprobeerd de sim in een andere telefoon te plaatsen, te bellen en hierna weer terug in de iPhone.
Dit zou (in theorie) moeten werken.
  #287  
Oud 22-08-08, 09:38
SkunkfireJoe SkunkfireJoe is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 42
Standaard

Mijn SIM tray zit er zo diep in vast dat ik hem wel moet openschroeven. Ik kan namelijk geen kracht uitoefenen op het kleine stukje dat hij naar boven komt als ik de ejector tool erin stop.
Met een Philips 00 precisie schroevendraaier heb je hem zo open, vervolgens moet je 3 connectors los wippen zodat je het scherm van de achterkant kan ontdoen. Vervolgens kan je redelijk goed bij de SIM kaart en tray zodat je deze er aan de bovenkant weer doorheen kan drukken.

Zo sloop je niet je SIM tray en als je het rustig aan doet houd je een hele iPhone over.

Vanavond / morgen ga ik hem zelf openmaken, ik zal kijken of ik een foto kan maken van de tray die vast zit, misschien dat anderen hier iets aan hebben.

Zodra ik mijn nieuwe Yessim binnen heb met Yesup ga ik het zeker weer proberen, ik denk namelijk dat de firmware van de Yessim van unlockmobiel oud was en hij daarom nu op No Service staat.
  #288  
Oud 22-08-08, 11:10
Sat2All Sat2All is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SkunkfireJoe Bekijk bericht
Mijn SIM tray zit er zo diep in vast dat ik hem wel moet openschroeven. Ik kan namelijk geen kracht uitoefenen op het kleine stukje dat hij naar boven komt als ik de ejector tool erin stop.
Met een Philips 00 precisie schroevendraaier heb je hem zo open, vervolgens moet je 3 connectors los wippen zodat je het scherm van de achterkant kan ontdoen. Vervolgens kan je redelijk goed bij de SIM kaart en tray zodat je deze er aan de bovenkant weer doorheen kan drukken.

Zo sloop je niet je SIM tray en als je het rustig aan doet houd je een hele iPhone over.

Vanavond / morgen ga ik hem zelf openmaken, ik zal kijken of ik een foto kan maken van de tray die vast zit, misschien dat anderen hier iets aan hebben.

Zodra ik mijn nieuwe Yessim binnen heb met Yesup ga ik het zeker weer proberen, ik denk namelijk dat de firmware van de Yessim van unlockmobiel oud was en hij daarom nu op No Service staat.
iPhone open maken gaat simpel, wel de display connector met beleid weer vastzetten. Kijk even hier hoe je wel je yessim goed uit je telefoon krijgt.

iPhone - Easy Tip to release tray safely - GSM Hackers

Cheers
  #289  
Oud 22-08-08, 11:17
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SkunkfireJoe Bekijk bericht
Mijn SIM tray zit er zo diep in vast dat ik hem wel moet openschroeven. Ik kan namelijk geen kracht uitoefenen op het kleine stukje dat hij naar boven komt als ik de ejector tool erin stop.
Met een Philips 00 precisie schroevendraaier heb je hem zo open, vervolgens moet je 3 connectors los wippen zodat je het scherm van de achterkant kan ontdoen. Vervolgens kan je redelijk goed bij de SIM kaart en tray zodat je deze er aan de bovenkant weer doorheen kan drukken.

Zo sloop je niet je SIM tray en als je het rustig aan doet houd je een hele iPhone over.

Vanavond / morgen ga ik hem zelf openmaken, ik zal kijken of ik een foto kan maken van de tray die vast zit, misschien dat anderen hier iets aan hebben.

Zodra ik mijn nieuwe Yessim binnen heb met Yesup ga ik het zeker weer proberen, ik denk namelijk dat de firmware van de Yessim van unlockmobiel oud was en hij daarom nu op No Service staat.
Had gisteren ook een yessim ontvangen van unlockmobiel en daar stond fw 2.4 op. Er is inmiddels al 2.472
  #290  
Oud 22-08-08, 11:52
kleine-z kleine-z is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Weet iemand antwoord opmijn vraag want sta op het punt der 1 te kopen uit de US
Kan ook voor stuk meer geld uit belgie krijgen die zijn wel simlock vrij toch?
groet stef
  #291  
Oud 22-08-08, 12:33
oledb oledb is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

Hoi Stef,

Volgens mij heeft er nog niemand getest icm met een hi-kaartje (maar is KPN toch dacht ik).
Ik persoonlijk zou het risico wel nemen (heb dat zelf ook gedaan) maar dat is per persoon natuurlijk verschillend.
Ook heb ik nog steeds de hoop en verwachting dat de software unlock van het dev-team binnenkort uitkomt.
Dus aan jou de keuze, ik bedoel als niemand test met Hi komen er ook geen testresultaten natuurlijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine-z Bekijk bericht
Weet iemand antwoord opmijn vraag want sta op het punt der 1 te kopen uit de US
Kan ook voor stuk meer geld uit belgie krijgen die zijn wel simlock vrij toch?
groet stef
  #292  
Oud 22-08-08, 13:04
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Ik heb een T-mobile Iphone die ik via een I-smart dingetje kon gebruiken op mijn orange abbo (wil niet wachten met gebruiken tot mijn migratie). Die deed het een dag of twee volledig stabiel (kompleet met wisselen van masten, bellen, gebeld worden en sms-en). Nu doet hij het plotseling helemaal niet meer. Blijft "geen service" geven, ondanks het eruit halen en opnieuw erin stoppen van beide kaarten. Nu moet er dus iets gebeurd zijn waardoor hij het nu niet meer doet, maar ik weet niet wat dat zou kunnen zijn. Heeft iemand toevallig een idee wat ik nog zou kunnen proberen om 'm aan de gang te krijgen?
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #293  
Oud 22-08-08, 13:06
oledb oledb is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klaverentwee Bekijk bericht
Ik heb een T-mobile Iphone die ik via een I-smart dingetje kon gebruiken op mijn orange abbo (wil niet wachten met gebruiken tot mijn migratie). Die deed het een dag of twee volledig stabiel (kompleet met wisselen van masten, bellen, gebeld worden en sms-en). Nu doet hij het plotseling helemaal niet meer. Blijft "geen service" geven, ondanks het eruit halen en opnieuw erin stoppen van beide kaarten. Nu moet er dus iets gebeurd zijn waardoor hij het nu niet meer doet, maar ik weet niet wat dat zou kunnen zijn. Heeft iemand toevallig een idee wat ik nog zou kunnen proberen om 'm aan de gang te krijgen?
Misschien zou je kunnen proberen om je simkaart in een simlockvrije telefoon te plaatsen, ff een paar minuten wachten met bereik en dan weer samen met de i-sim terugdoen in je iphone. Hoop dat het werkt.

Grtz
  #294  
Oud 22-08-08, 15:07
thumper_konijn thumper_konijn is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 6
Standaard

Ik heb van engeland een simable en deze werkt perfect ook zonder mijn iphone te jailbreak , alles werkt ook internet en ook net met het 2.02 update , dus kost ook alleen 26 euro .. SIMable - Home
dus denk ik veel beter dan de ander versies dat heeft jailbreak nodig om te werken
  #295  
Oud 22-08-08, 17:05
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

@oledb: thanx, het werkt, maar niet voor lang. Ik ben bang dat ik geduld zal moeten hebben en zal moeten wachten op de softwareunlock.
  #296  
Oud 22-08-08, 17:44
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Met welke provider werkt het? veel succes verhalen met andere providers dan KPN en al helemaal niet met de Usim.
__________________
iPhone US 8GB (gejat) + iPhone 3G Black 16GB
  #297  
Oud 22-08-08, 18:34
SkunkfireJoe SkunkfireJoe is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik heb zojuist mijn iPhone geopend en de SIM eruit gehaald.
Mijn SIMable was ook thuis aangekomen dus gelijk die maar erin gestopt maar helaas nog steeds geen internet (3G en GPRS).

Maandag krijg ik m'n furious en 2e yessim + yessup dus ik ben benieuwd of ik het dan wel voor elkaar krijg.

Als je geen tool hebt om het scherm van de achterkant af te halen dan kun je een bovenkantje van een punaise gebruiken, ging bij mij perfect.
  #298  
Oud 22-08-08, 19:23
Ditta Ditta is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 79
Standaard

Ik hoor eigenlijk alleen maar negatieve dingen over dat hardware-matig unlocken van de Iphone 3G. Waarom toch doen? Het werkt toch bijna nooit. En als het werkt is het maar voor een bepaalde tijd.
  #299  
Oud 22-08-08, 20:14
thumper_konijn thumper_konijn is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 6
Standaard

simable werkt met , vodafone nl , kpn , telfort , orange nl en mijn orange uk sim , dus alles en ook zonder jailbreak , maar het is niet makelijk om je sim uit te krijken , dat is het - punt . maar voor het geld je bent zeker dat het werkt en dat is voor mij meer belangrijk .
  #300  
Oud 22-08-08, 20:19
Bambino Bambino is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 22
Standaard

reseller ofzo thumper? of heb je van al die netwerken een simkaartje?
Reageren

Labels
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic Beaux Archief 570 20-07-08 01:38
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.