Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stop-simlock Hier een reactie van Stopsimlock.nl. Er loopt een thread over de levertijd van de Rebelsim op dit forum. Dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb het nieuwe kaartje en de tel doet het nu op het kpn netwerk
Nou ben ik dus nog niet weggeweest dus ben benieuwd of het nu ook zo blijft Maar de eerste bevindingen zijn goed |
|
|||
|
|||
Spannend, 3G werkt dus goed? Ook de GPS?
|
|
|||
|
|||
3g ingeschakeld en weg is alles weer
|
|
|||
|
|||
Balen! Heb jij wel de laatste versie rebelsimcard gekregen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm, dat voorspelt dan niet veel goeds, tsja, ik moet nog een paar uur wachten voordat ik meer kan vertellen hoe het hier gaat, maar dit voorspelt natuurlijk niet veel goeds, aangezien Telfort ook via het KPN netwerk loopt.
|
|
|||
|
|||
Ik vraag mij of het iets met het netwerk te maken heeft. Volgens mij heb je dan hetzelfde probleem ook met Vodafone.
|
|
|||
|
|||
Als ik 3G uitzet krijg ik nu steeds verbinding maar dan is het naar een halve minuut weer weg en geeft ie weer aan geen simkaart
Ben bang dat ook dit weer een FLOP is |
|
|||
|
|||
Jammer, vreemd dat zo'n kaart (Rebelsim) niet eerst beter getest wordt voordat deze op de markt komt. Garantie krijg je natuurlijk niet, of wel?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt de 3G functie ook niet. Maar bellen, gebeld worden, smsen etc doet het allemaal wel! Dat vind ik het belangrijkste!
Internetten kan wel maar iets langzamer dan met 3G. Je kan de iphone wel weer gebruiken met een andere simkaart dan T-mobile. Dat is ook wel wat waard! |
|
|||
|
|||
Bij mij steeds hetzelfde probleem. Als ik opstart alles prima! Dan staat er Vodafone NL in beeld met vol bereik. Daarna zegt ie geen simkaart en daarna simlock ontrgrendelen (Dat is volgens alles de rebelsim die iets matched). Daarna staat linksboven in beeld 1 klein streepje met 3 puntjes. En gebeurd er niks meer, hij zoekt niet meer, gaat niet opnieuw matchen, niks! Ook flightmode helpt niet, als je die in en uitschakeld flits zoeken even door beeld en daarna niks meer!
|
|
|||
|
|||
Is dat ook het geval als je 3G uitschakelt?
|
|
|||
|
|||
Heb alles uit! 3G, Dataroaming, Location services.
Anders doet ie helemaal niks. |
|
|||
|
|||
En heb jij ook de laatste versie van Rebelsim, nl V61i?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus nu de 3 g ook uit en hij doet het tot nu toe al ruim 2 uur
Ook ben ik op plaatsen geweest waar het bereik heel slecht is en ook daar bleef ie goed doen 3G laat ik dus ook lekker uitstaan dan maar niet zo snel maar het gaat mij ook meer om het bellen en smsen en nu maar hopen dat het Devteam toch gauw met een update komt |
|
|||
|
|||
Ik heb ook de nieuwste versie maar goed.....krijg er niks uit dus
|
|
|||
|
|||
heeft dit niet iets met de telecom provider te maken?
FrankE, aaifoon, geronimo, Mallepietje, welke hebben jullie? Ik heb T-Mobile. Hopelijk gaat ie bij mij wel werken als ik de rebel besteld heb. |
|
|||
|
|||
T-mobile werkt sowieso! Tenminste, als het een nederlandse iPhone was.
Ik heb vodafone |
|
|||
|
|||
ik heb t-mobile sim only, maar een US iphone. waarom werkt het volgens jou alleen bij een NLse iphone?
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|