//

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Scito Pater Familias, Ik heb net alles nog een keer nagekeken, maar alle e-mails zijn beantwoord die op zaterdag zijn binnengekomen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1441  
Oud 24-03-09, 23:17
redOz redOz is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: belgie
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scito Bekijk bericht
Pater Familias,

Ik heb net alles nog een keer nagekeken, maar alle e-mails zijn beantwoord die op zaterdag zijn binnengekomen. Zou je de e-mail opnieuw kunnen versturen naar support@stopsimlock.nl ? Het zou kunnen zijn dat de e-mail bij de vorige eigenaar is beland aangezien het geheel van vrijdag op zaterdag van server is gewisseld.

Als je je adres gegevens meteen mee stuurt geef ik je bij deze de garantie dat je sowieso een nieuw kaartje toegestuurd krijgt en ga ik je persoonlijk helpen deze aan de praat te krijgen met je iPhone. Wat ik anderzijds van je terug vraag is dat je, nadat de iPhone naar behoren werkt, ook je eerlijke mening geeft over de verleende service.
Ik heb eigenlijk wel intresse in iUnlock maar is dit betrouwbaar? En ik woon in België is dit een probleem?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1442  
Oud 25-03-09, 12:15
pappasan pappasan is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard Rebelsim WERKT..........voor nu

Nou, het was wel een geploeter, maar het werkt eindelijk!!!

Ik heb deze instructies gevolgd:
5). Zet de iPhone aan en schakel 3G modus uit en dataroaming aan (bij instellingen netwerk).
6). Zet flight mode aan.
7). Plaats de iUnlock kaart samen met de SIM kaart van uw provider in de iPhone.
8). Zet flight mode uit.


Dit is mijn configuratie:

- iPhone 3G / SW: 2.2.1 Baseband: 2.30.03 / Model: MB629C (Rogers Canada)
- Rebelsim upgraded naar v61
- Vodafone sim (uit 2005)

Zit zelf in Eindhoven, en alles werkt prima op 2G (nu al een uur bezig).
- SMS: ok
- Bellen: ok
- Internet: ok (APN: office.vodafone.nl)

Ik zal mijn verdere bevindingen posten!

EDIT: 26 Maart
Werkt 2 dagen goed. Alleen vandaag naar Leiden geweest met de trein. Vanaf Delft viel de dataverbinding weg, en ik kon deze op geen enkele manier terugkrijgen (flight mode aan/uit, toestel aan/uit, netwerk instellingen gereset, provider gekozen), Maar heb tot nu toe geen dataverbinding meer (ook niet bij thuismkomst in Eindhoven waar alles eerst wel werkte). More to come......

EDIT: 28 Maart
Alles werkt weer. Heb mijn SIM een uurtje in een andere telefoon gestopt en gebeld + internet open gehad. Nadien weer in de iphone volgens de stappen hierboven, en alles werkt weer perfekt. Weer 2 dagen volop zonder problemen. Wat mij betreft een prima oplossing voor de 20 EURO die ik heb betaald.

Als er problemen optreden, niet meer meegemaakt sinds het Delft incident, lijkt het te liggen aan het switchen van cellen.

Sucess iedereen, ik kan het van harte aanbevelen als je u ook met de 2.30.3 problemen zit en op vodafone zit. Stuur maar een PB'tje als je specifieke vragen hebt.

Laatst gewijzigd door pappasan; 28-03-09 om 22:42.
  #1443  
Oud 25-03-09, 12:17
redOz redOz is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: belgie
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pappasan Bekijk bericht
Nou, het was wel een geploeter, maar het werkt eindelijk!!!

Ik heb deze instructies gevolgd:
5). Zet de iPhone aan en schakel 3G modus uit en dataroaming aan (bij instellingen netwerk).
6). Zet flight mode aan.
7). Plaats de iUnlock kaart samen met de SIM kaart van uw provider in de iPhone.
8). Zet flight mode uit.
9). Zet eventueel 3G aan.

Dit is mijn configuratie:

- iPhone 3G / SW: 2.2.1 Baseband: 2.30.03 / Model: MB629C (Rogers Canada)
- Rebelsim upgraded naar v61
- Vodafone sim (uit 2005)

Zit zelf in Eindhoven, en alles werkt prima op 2G (nu al een uur bezig).
- SMS: ok
- Bellen: ok
- Internet: ok (APN: office.vodafone.nl)

Ik zal mijn verdere bevindingen posten!
alles werkt prima op 2G? :s niet op 3G? ik heb net mijn betaling afgerond bij stopsimlock, hoop dat ik geen problemen hier bij heb want het lijkt me wel een eerlijke verkoper.
  #1444  
Oud 25-03-09, 12:31
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Het was toch al veel eerder bekend dat 3G verbinding niet werkt. Enkel EDGE/GPRS (2G)
  #1445  
Oud 25-03-09, 17:58
pappasan pappasan is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Klopt, maar ik hoor veel verhalen over niet werkende rebelsims (ook met bellen/sms'en), en wilde hier een bijdrage in leveren.......ik hoop dat een aantal 2.30.3 gebruikers hier wat hoopvoller van worden.

Ik zal in de komende dagen, verder bevindingen delen. Ik reis nl. ook door heel Nederland, en kan dus kijken of het met cell overdracht enzo nog goed blijft gaan.

Als het de komende 72 uur goed blijft gaan, dan ga ik 3G aanzetten, en kijken hoe dit gaat.
  #1446  
Oud 25-03-09, 19:45
Arwan Arwan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 10
Standaard

Update:

Mijn bevindingen van de Rebelsim (V61i). Heb de Rebelsim nu al 2 weken in huis. Op 2G basis werkt de Rebelsim tot nu toe perfect (4 dagen). Heb waar ik me in Den Haag ook bevind altijd volledig bereik en mis geen gesprekken of smsjes.

Stappen gevolgd:
1. Simkaart in een nokia E71, zoeken naar netwerk, kiezen verkeerd netwerk, kiezen juiste netwerk, belletje plegen.
2. Iphone dataroaming aangezet en Iphone uitgeschakeld.
3. Rebelsim met simkaart in Iphone geplaatst.
4. Iphone aangezet, 2 keer de melding 'No Sim' en op OK gedrukt, derde keer verbinding NL KPN en tot nu toe niet wegvallen.

- Provider: Telfort/KPN
- Iphone 3G, Baseband 2.30.03, Firmware 2.2.1
- Dataroaming staat altijd aan, zodra ik deze uitschakel zal het signaal wegvallen.
- 3G werkt niet, zodra ik de 3G aanzet valt het signaal weg en verschijnt de 'No Sim' melding.
- Zodra ik de Iphone uitschakel en na een aantal minuten weer inschakel, geen bereik en de melding 'No Signal' of 'No Sim'.
- Idem voor als ik het toestel in flightmode zet.

Dus in mijn geval werkt de Rebelsim (moet er wel bij zeggen heb er inmiddels al 3 versleten waarbij niks het deed), alleen kan ik de Iphone niet uitschakelen, de 3G optie aanzetten of de Dataroaming uitzetten want dan kan ik de hele procedure weer opnieuw volgen. En heb daar geen behoefte aan.

Aan de ene kant ben ik blij dat ik nu met de laatste update een werkend toestel heb. Minpunt dat ik er nu niet mee kan internetten of de 3G opties benutten.

Laatst gewijzigd door Arwan; 25-03-09 om 19:48.
  #1447  
Oud 25-03-09, 22:31
stiwies stiwies is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 24
Standaard is er al iets in het verschiet

hoe lang heeft het geduurd dat dev team de vorige versie heeft gekraakt.
bedoel die rebel sim onzin werkt ook allemaal niet.
dus is het gewoon blijven wachten dat er software matig wat komt.
maar hoe lang en wanneer volgens mij weet niemand het nog.
haha maar volgens mij zitten er wel veel mensen op te wachten
  #1448  
Oud 25-03-09, 23:29
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Standaard

Opletten:

1. ik gebruik geen rebelsims, turbo sims of andere super benamingen voor een chip die ik zelf voorzie van firmware.

2. de chips werden getest in 2 verschillende iPhones allebei met firmware 02.30.03. Eentje met een AT&T lock en eentje met een O2 lock.
DUIDELIJK/ ZELF GEPROBEERD

Wat test ik: alle functies, zonder uitzondering!
Hoe test ik: ik gooi de iphones in de wagen met 2 verschillende providers (Proximus en Mobistar) en ik neem even de snelweg voor ongeveer 30 km.
Dan heb ik minstens bij elk netwerk verschillende keren van antenne verwisseld en van netwerk (3G->EDGE->3G->EDGE ...)
De verbinding moet continue zijn.
Tegelijk gooien we kaarten (google maps) open en laten de locate me functie continue draaien. (gps bolletje volgt je als GPS, 30 km lang kaartdata downloaden)
Zo zou je elke unlock moeten testen - geloof me ik weet waarover ik het heb.

Het enige waar ik hier nog een probleem mee heb is de pincode.
Als ik die aan zet, loopt het niet zo stabiel. (aan en uitzetten en inloggen)
Maar voor de rest ALLES WERKEND. Rockstable en volle ontvangst.

Dat wilde ik nog even kwijt hierover.
Er zijn andere en betere oplossingen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pcmarket Bekijk bericht
Ik geb gemerkt dat het veel uitmaakt welke provider en simkaart dat er gebruikt wordt.
Zelf heb ik hier 3 sims getst die allemaal claimen met de basaband 02.30.03 te werken.
Slechts eentje doet het en enkel op het edgde netwerk.
Ik heb dit getest op 3 verschilende iphones en met 3 verschillend belgische providers.
Dus 3G is voorlopig nog een utopie vrees ik.
Als de crisis nog even doorgaat (Apple sales -15%) dan gaat er in de firmware 3.0.0 een beveiligingsgat zitten waar je een autobus doorheen kan rijden.
Maar hoe zat dat in het verleden ? Ik loop even mee en na 2000 unlocks in zowat 18 maanden is dit de volgorde volgens mij:

Soft: softwarematig
Hard: chips en jailbreak

1.0.2 - 1.1.1 : SOFT anysim
1.1.2: HARD De echte originele Bladox Turbosim uit Praag
1.1.3 - 1.1.4: SOFT ZIBRI en Pwnage
2.0.0 - 2.0.1 - 2.0.2 - 2.1.0 : HARD rebelsim en nog andere van die chinese cloon sims
2.2.0 : SOFT PWNAGE
2.2.1 : HARD daar gaat het hier op dit forum over

3.0.0 : Awèl dat moet weer soft zijn. (soft - hard - soft - hard - soft - hard - ...)

De volgorde uit het verleden heeft me dat geleerd.
Of laat mijn Vlaams boerenverstand me hier in de steek?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stiwies Bekijk bericht
hoe lang heeft het geduurd dat dev team de vorige versie heeft gekraakt.
bedoel die rebel sim onzin werkt ook allemaal niet.
dus is het gewoon blijven wachten dat er software matig wat komt.
maar hoe lang en wanneer volgens mij weet niemand het nog.
haha maar volgens mij zitten er wel veel mensen op te wachten
__________________
Current: iPhone 4 32GB origineel zonder simlock
Keep up the good work op iPhoneclub.nl

Laatst gewijzigd door King1987; 25-03-09 om 23:47. Reden: Edit knop gebruiken aub / mquote gebruiken aub
  #1449  
Oud 26-03-09, 01:28
Stephen Cena Stephen Cena is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Is de 3.0 beta versie overigens al vrij te downloaden? Ik las namelijk dat hij alleen door bepaalde personen kan worden vrijgegeven?

Ik ben ook benieuwd naar of een softwarematige unlock voor 2.2.1 met baseband 02.30.03 of een softwarematige unlock voor de nieuwe 3.0 firmware versie, want ik heb als firmware 2.2.1 met baseband 02.30.03 en na 3 rebelsim kaartjes getest te hebben die overigens voor geen meter werken, wacht ik op een softwarematige unlock
  #1450  
Oud 26-03-09, 12:56
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Standaard

Dan heb je duidelijk een verkeerde unlock sim.
Het werkt perfect bij mij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephen Cena Bekijk bericht
Is de 3.0 beta versie overigens al vrij te downloaden? Ik las namelijk dat hij alleen door bepaalde personen kan worden vrijgegeven?

Ik ben ook benieuwd naar of een softwarematige unlock voor 2.2.1 met baseband 02.30.03 of een softwarematige unlock voor de nieuwe 3.0 firmware versie, want ik heb als firmware 2.2.1 met baseband 02.30.03 en na 3 rebelsim kaartjes getest te hebben die overigens voor geen meter werken, wacht ik op een softwarematige unlock
  #1451  
Oud 26-03-09, 16:30
Stephen Cena Stephen Cena is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pcmarket Bekijk bericht
Dan heb je duidelijk een verkeerde unlock sim.
Het werkt perfect bij mij.
Het blijkt dat het bij 9 van de 10 mensen niet correct werkt, ik heb er al 4 verschillende uitgetest en ze werken geen van allen. Ik heb het een beetje gehad met die dingen en zit dan ook te wachten op een softwarematige unlock voor 2.2.1 met 02.30.03 of voor de nieuwe 3.0 , als dat te lang wachten wordt gaat hij de deur uit.
  #1452  
Oud 26-03-09, 17:17
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Standaard

Dat komt omdat iedereen achter een rebelsim of nog andere van die Chinese sims aangaat.
Dit terwijl het nu toch duidelijk moet zijn dat die dingen voor geen meter werken. De juiste sim, daar gaat het om.
Als je nagaat bestaan die Rebelsims, Furioussims, Turbosims maar een bepaalde tijd. Net lang genoeg om een hele hoop mensen op te lichten. Daarna veranderen ze van naam en brengen weer een andere chip op de markt onder aan andere naam en website. De gretigheid binnen de unlock wereld is de zuurstof waarop dit doorgaat. Om nog maar te zwijgen van sites die claimen de baseband software te kunnen downgraden. Dat is nog zo een oplichtersaffaire.
Mensen laat u niet oplichten!
Als je toch een poging wil doen, betaal dan met Paypal en claim je centen terug als het niet werkt. Dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon.
Ik kan alleen besluiten dat na 20 sims te hebben getest ik er nu eentje heb die goed werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephen Cena Bekijk bericht
Het blijkt dat het bij 9 van de 10 mensen niet correct werkt, ik heb er al 4 verschillende uitgetest en ze werken geen van allen. Ik heb het een beetje gehad met die dingen en zit dan ook te wachten op een softwarematige unlock voor 2.2.1 met 02.30.03 of voor de nieuwe 3.0 , als dat te lang wachten wordt gaat hij de deur uit.
  #1453  
Oud 26-03-09, 17:27
Stephen Cena Stephen Cena is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pcmarket Bekijk bericht
Dat komt omdat iedereen achter een rebelsim of nog andere van die Chinese sims aangaat.
Dit terwijl het nu toch duidelijk moet zijn dat die dingen voor geen meter werken. De juiste sim, daar gaat het om.
Als je nagaat bestaan die Rebelsims, Furioussims, Turbosims maar een bepaalde tijd. Net lang genoeg om een hele hoop mensen op te lichten. Daarna veranderen ze van naam en brengen weer een andere chip op de markt onder aan andere naam en website. De gretigheid binnen de unlock wereld is de zuurstof waarop dit doorgaat. Om nog maar te zwijgen van sites die claimen de baseband software te kunnen downgraden. Dat is nog zo een oplichtersaffaire.
Mensen laat u niet oplichten!
Als je toch een poging wil doen, betaal dan met Paypal en claim je centen terug als het niet werkt. Dan verdwijnen ze als sneeuw voor de zon.
Ik kan alleen besluiten dat na 20 sims te hebben getest ik er nu eentje heb die goed werkt.
Wellicht dat je mij wilt pmen welke dat is en wat je ervaringen met deze unlock sim zijn?

Ik zit namelijk er aan te denken om een originele simlockvrije Iphone te kopen zodat je je geen zorgen hoeft te maken over hardwarematige of softwarematige unlocks. Alleen kan je met zo een originele simlockvrije iphone ook gewoon je firmware probleemloos updaten? Dat niet het ''simlockvrije'' vervalt en toevallig iemand met ervaring met een vodafone simkaart + 3G op een simlockvrije iphone?
  #1454  
Oud 26-03-09, 18:22
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephen Cena Bekijk bericht
Wellicht dat je mij wilt pmen welke dat is en wat je ervaringen met deze unlock sim zijn?

Ik zit namelijk er aan te denken om een originele simlockvrije Iphone te kopen zodat je je geen zorgen hoeft te maken over hardwarematige of softwarematige unlocks. Alleen kan je met zo een originele simlockvrije iphone ook gewoon je firmware probleemloos updaten? Dat niet het ''simlockvrije'' vervalt en toevallig iemand met ervaring met een vodafone simkaart + 3G op een simlockvrije iphone?
Eigenlijk is dat het verstandigste vandaag.
Gewoon in Belgie een officiele iPhone kopen ZONDER lock.
De unlock hype van de iPhone is nog altijd iets uit het verleden.
Toen kon je inderdaad met een simlock iPhone Edge (eerste generatie) naar hartelust unlocken en testen.
Vandaag met iPhone 3G is dat een totaal ander verhaal. Vanaf de software versie 2.0.0 (lancering iPhone 3G) is er nog GEEN ENKELE DEGELIJK UNLOCK geweest. (2.0.0 - 2.0.1 - 2.0.2 - 2.1.2 - 2.2.2 - 2.2.1)
Enkel op de iPhone Edge liep alles perfect.
Dus een iPhone 3G unlocken is jezelf pijnigen met de constante wetenschap dat upgraden en garantie een utopie is.
Ik weet dat uit de praktijk. Duidelijk de enige waarheid vandaag.
Bovendien ben ik er 100% zeker van dat het Apple is die de unlocks lekt op het internet.
Samen met een verbazende eenvoudigheid een simlocked toestel te kopen. Kwestie van de schappen in de winkel leeg te krijgen en de telefoon in het straatbeeld te krijgen.
Marktpenetratie klinkt goed bij de aandeelhouders en Steve Jobs moet toch ookiets te zeggen hebben op MAC World.
Welcome to the real world.

Laatst gewijzigd door pcmarket; 26-03-09 om 18:25.
  #1455  
Oud 27-03-09, 02:22
Stephen Cena Stephen Cena is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pcmarket Bekijk bericht
Eigenlijk is dat het verstandigste vandaag.
Gewoon in Belgie een officiele iPhone kopen ZONDER lock.
De unlock hype van de iPhone is nog altijd iets uit het verleden.
Toen kon je inderdaad met een simlock iPhone Edge (eerste generatie) naar hartelust unlocken en testen.
Vandaag met iPhone 3G is dat een totaal ander verhaal. Vanaf de software versie 2.0.0 (lancering iPhone 3G) is er nog GEEN ENKELE DEGELIJK UNLOCK geweest. (2.0.0 - 2.0.1 - 2.0.2 - 2.1.2 - 2.2.2 - 2.2.1)
Enkel op de iPhone Edge liep alles perfect.
Dus een iPhone 3G unlocken is jezelf pijnigen met de constante wetenschap dat upgraden en garantie een utopie is.
Ik weet dat uit de praktijk. Duidelijk de enige waarheid vandaag.
Bovendien ben ik er 100% zeker van dat het Apple is die de unlocks lekt op het internet.
Samen met een verbazende eenvoudigheid een simlocked toestel te kopen. Kwestie van de schappen in de winkel leeg te krijgen en de telefoon in het straatbeeld te krijgen.
Marktpenetratie klinkt goed bij de aandeelhouders en Steve Jobs moet toch ookiets te zeggen hebben op MAC World.
Welcome to the real world.
Dat is ook de reden dat ik mij een fabrieks simlockvrije Iphone ga aanschaffen.

Amen
  #1456  
Oud 27-03-09, 11:57
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Ik heb gisteren een nieuwe iPhone 3G - 16gb gehaald bij T-Mobile in Almere. Helaas zat er al de nieuwe FW 2.2.1 op en kan ik dus niet softwarematig unlocken.
Ik ben geen kijken naar een hardwarematige unlock en kwam op stopsimlock.nl
Ik heb er één besteld en zal begin volgende week wel laten weten of het bij mij werkt.

Moet eerlijk zeggen dat ik vanaf het begin (iPhone 2G) alleen maar softwarematig heb unlocked, maar wil voor EUR 20 best eens proberen of dit werkt...

Houd jullie op de hoogte.

Nick
  #1457  
Oud 27-03-09, 13:24
cougar cougar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 128
Standaard

Zonde van je geld...
  #1458  
Oud 27-03-09, 13:29
Stephen Cena Stephen Cena is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikos1984 Bekijk bericht
Ik heb gisteren een nieuwe iPhone 3G - 16gb gehaald bij T-Mobile in Almere. Helaas zat er al de nieuwe FW 2.2.1 op en kan ik dus niet softwarematig unlocken.
Ik ben geen kijken naar een hardwarematige unlock en kwam op stopsimlock.nl
Ik heb er één besteld en zal begin volgende week wel laten weten of het bij mij werkt.

Moet eerlijk zeggen dat ik vanaf het begin (iPhone 2G) alleen maar softwarematig heb unlocked, maar wil voor EUR 20 best eens proberen of dit werkt...

Houd jullie op de hoogte.

Nick
Zal 99% zeker niet gaan werken
  #1459  
Oud 27-03-09, 13:51
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
Zonde van je geld...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephen Cena Bekijk bericht
Zal 99% zeker niet gaan werken
zoals gezegd, ik laat het nog wel weten
  #1460  
Oud 27-03-09, 18:08
Mavel Mavel is offline
 
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard

ik heb een vraagje. Wie heeft er ervaring met www.turbosim.net? Ik dacht dat deze zou werken in men iphone 3g en dat stond op de site van iphoneclub. Ook stond daar een website. Ik daarnaar toe en geld overgemaakt. Dat was dinsdag. En tot op heden niks ontvangen. Heeft iemand ervaring met een turbosim en via www.turbosim.net?
Reageren

Labels
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic Beaux Archief 570 20-07-08 02:38
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.