xWinPwn: een PwnageTool voor Windows discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sNicker Wat nou als ik gewoon herstel met de officiële firmware? En dan pas de aangepaste? Of is dat geen goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Als je de officiele erop zet zal je eerst moeten downgraden naar 114 voordat je er een custom 2.0 op kan zetten
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
IK krijg het niet aan de gang!
Maar weer uit DFu gehaald en nog even veilig op 1.1.4 Meerdere pogingen maar steeds fout meldingen in itunes "Software kon niet worden hersteld onbekende fout (6)" ook heb ik fout 1064 voorbij zie komen. kap er mee voor vandaag, zie morgen wel verder. |
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je eerst ipwner van winpwn draaien dan kom ik toch alweer een heel stuk verde
|
|
||||
|
||||
Mooi k*t, sorry voor mijn woordkeuze... Ik ga ook maar weer naar 1.1.4, want dit werkt voor geen meter! Pfff... Waar vind je die restore ispw eigenlijk terug? Of moet je die nou downloaden?
Laatst gewijzigd door sNicker; 23-07-08 om 23:50. |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog maar ff met upgraden...
|
|
|||
|
|||
sNicker heb je eerst geprobeer met ipwner van winpwn. bij mij is hij nu toch al zeker 4 minuten aan het herstellen!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zal eerst dat iPwner eens proberen... Daarna zie ik wel weer... (laatste kans )
EDIT: iPwner-knop kan ik niet aanklikken! :@ Laatst gewijzigd door sNicker; 23-07-08 om 23:59. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja hoor en hij start opnieuw op, ongeloofelijk flashing just the baseband This takes up to 2 minutes Dus nog even geduld en ik weet of alles werkt!!!!!!!! Laatst gewijzigd door mabaelst; 24-07-08 om 00:01. |
|
||||
|
||||
Waarom werkt die iPwner dan wel bij jou? Ik kan die hele knop niet aanklikken!
Nog eens proberen hoor... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
begint meer op een rotte appel te lijken
krijg 7.7 niet geinstalleerd, crasht op het einde van de installatie waardoor itunes niet goed werkt en de melding geeft "itunres requires a newer version of apple mobile device support. run the itunes installer to remove itunes, then install itunes again." heb dat wel een 5 keer gedaan altijd hetzelfde, installer crasht. Zelfs als ik online naar een oplossing zoek(vista) dan crasht dat ook. |
|
||||
|
||||
Aha, mabaelst... Jij hebt 1.1.4 nu geïnstalleerd... Dacht dat je met 2.0 bezig was!
|
|
|||
|
|||
Ben nu aan het herstellen van reserve copy Had een volle ontvangst van mobistar en in de instellingen stand fw2.0.0
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gooi dat bestand handmatig weg en herstart je PC Dan opnieuw installeren |
|
||||
|
||||
mmm, ik geef 't op... snap niet dat 't niet wil werken :-(
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@mabaelst,
Ik denk dat een volledige stappenlan wel fijn zou zijn voor medere mensen hier. om e.e.a duidelijk te krijgen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
chpwn werkt aan PwnageTool voor Windows | XIII | Chat en geruchten | 1 | 10-11-10 10:29 |
Windows: Een Plist Editor voor windows? | midon | Desktop-applicaties | 8 | 28-06-09 17:15 |
Windows: itunes voor Windows XP x64, een workaround? | Flapster_NL | iTunes | 8 | 15-04-09 22:55 |
|
|