iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: xWinPwn: een PwnageTool voor Windows (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/17201-xwinpwn-pwnagetool-voor-windows.html)

iCulture 23-07-08 15:30

xWinPwn: een PwnageTool voor Windows
 
Een 15-jarige Franse jongen heeft xWinPwn gemaakt, een PwnageTool voor Windows, gebaseerd op de gisteren gepubliceerde bronbestanden van xPwn.

Lees verder over: xWinPwn: een PwnageTool voor Windows

Tag:

iScorpio 23-07-08 15:41

Ik heb het firmware bestand geplaatst in dezelfde map vanwaar ik het programma opstart maar ik kan daarna geen "Create Custum IPSW" uitvoeren, er gebeurt niks.

Update: Het programma verwacht "iPhone1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw" en geen "iPhone1,2_2.0_5A347_Restore.ipsw" (stond eigenlijk ook in de readme).

Ik neem aan dat er geen verschil tussen de twee bestanden is na installatie, of wel? De grote is wel verschillend.

wvanberkum 23-07-08 16:12

xWinPwn, Pwn fw2.0 voor windows
 
Ben benieuwd, wie is de eerste met bevredigende resultaten!

Amp. 23-07-08 16:22

Ik ga er zo mee aan de slag, kan ik gewoon mn contacten enzo backuppen via iTunes en daarna er weer opzetten? of moet ik handmatig backup doen?
hehe weet niet precies hoe het namelijk zit met firmware verschillen in backup :)

smogendorff 23-07-08 16:45

Vroeg me iets af.. Als ik er dan met die tool 2.0 opzet.. Is hij dat ook meteen unlocked en jailbreaked? of moet dat weer met iets anders?

Amp. 23-07-08 16:52

yup :)

- ik heb zojuist via iTunes firmware 2.0 gedownload, maar waar staat hij ergens op mijn PC? kan hem niet vinden :p
Laat maar heb van een andere site gehaald :)

- Custom Firmware is aangemaakt, maar eventjes nog wachten, ik hoop wel dat mn contacten goed zijn backupped :)

Ronnus 23-07-08 17:29

Hoe kan je de firmware van iTunes downloaden zonder dat deze geinstaleerd word op je iPhone ? ik ben er al een beetje mee aan de slag gegaan ik heb iPhone1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw gedownload hij is nu de CustomFirmware aan het maken.


is iemand al verder gegaan en weet hij / zij of het werkt ??

Amp. 23-07-08 17:33

Nee ik heb visite dus ik doe het vanavond, maar ik ga er van uit dat het werkt :)

Ronnus 23-07-08 17:35

ja ik moet straks werken :p dus ik wacht wel tot de CustomFirmware gemaakt is en dan ga ik er vanavond maar ff mee aan de slag aan de read me te zien is het niet al te lastig.

terrorsource 23-07-08 17:46

ik ga ook ff kijken en testen of het werkt..

Burger 23-07-08 17:48

Kan er iemand HELPEN?! geraak er echt niet uit. Heb fw2.0 op mijn iPhone staan, heb zowat alles geprobeerd, maar lukt niet.
Is er misschien zo een programma zoals iLiberty of andere dat ik kan gebruiken zonder teveel tussenstappen?

Xxx

Ronnus 23-07-08 17:55

Download IPhone1,1_2.0_5A347_restore.ispw hier:

[FONT=Times New Roman]http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/iPhone/061-4956.20080710.V50OI/iPhone1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw[/FONT]

Sla deze op in de zelfde folder als dat je alle bestandjes van xWinPwn heb opgeslagen

open xPwn.exe en klik op "Create Custom ipsw"

dan zie je een dos venstertje die gaat dan een programmatje schijven

zodra deze klaar is klik je op "start Pwnage" en volg de stappen en dan zou het moeten werken

smogendorff 23-07-08 18:18

Als je op "Create Custom ipsw" klikt zou het dan een schermpje moeten laten zien dat ook daadwerkelijk iets aan het doen is of verdwijnt het meteen? Bij mij verdwijnt het meteen dus ga er vanuit dat ik iets verkeerd doe? Heb de firmware gedownload en en die map gezet van xWinpwn...

inception 23-07-08 18:29

Heb net de custom firmware gemaakt voor de iphone, nu ben ik klaar voor te pwnen.

Heeft iemand zijn iphone al gepwnd met deze versie onder windows? is het gelukt en veilig? Geen problemen?

Anders wacht ik mss beter op de officiel release van devteam

smogendorff 23-07-08 18:32

inception, wat heb jij gedaan zodat hij wel de custom firmware maakt? volgens mij doe ik het goed maar toch doet het programmaatje niets..

Ronnus 23-07-08 18:32

je moet em gewoon in de map zetten waar alle bestanden opgeslagen zijn. dus het zelfde mapje waar ook de xpwn.exe staat niet in een van de sub mappen zoals CustomFirmware map ect. bestand staat en als het goed is als je dan op "Create Custom ipsw" klikt moet hij bezig zijn met met het bestand maken dus niet meteen verdwijnen, duurt 10 minuten ofzo niet echt bijgehouden.

smogendorff 23-07-08 18:32

Dat heb ik toch echt gedaan.. Ben nou niet echt een n00b ofzo in dat soort dingen ;)
Wat is de naam van de custom firmware die jij hebt gegeven?

inception 23-07-08 18:36

Normaal gezien moet je de naam niet veranderen: de naam zou ''iPhone1,1_2.0_5A347_Restore'' moeten zijn.

smogendorff 23-07-08 18:38

hoe dan ook, nu is hij idd bezig met custom firmware aan te maken (duurt nog geen minuut!!).. is iemand al verder gegaan?

smogendorff 23-07-08 19:00

Heb de stappen opgevolgd en in DFU mode gezet en shift + herstellen gedaan in iTunes.. maar tijdens het herstellen voorbereiden in iTunes geeft hij een fout aan (onbekende fout 1604)... Weet iemand hiervan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.