Sim niet geldig

Sim niet geldig discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb via ibood een Iphone 5s gekocht er stond bij simlock vrij, dus toen ik een nieuwe simkaart ben gaan halen want mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 August 2016, 09:00
» iPhone 5s 32GB (Space Grijs)  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 26 August 2016
Berichten: 4
Standaard Sim niet geldig

Beste, ik heb via ibood een Iphone 5s gekocht er stond bij simlock vrij, dus toen ik een nieuwe simkaart ben gaan halen want mijn oude was een micro en geen nano, zodrta ik de simkaart erin heb gestoken, gsm aangezet, pin code ingevoerd alles was tot nu toe goe, dan instelling zoals land en taal en Wi-Fi gedaan maar zodra het gedaan was kreeg ik dit melding "Sim niet geldig

De simkaart die momenteel in deze iPhone is geplaatst is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Dit is geen hardwareprobleem met de iPhone. Plaats een andere simkaart van een ondersteunde aanbieder in het apparaat of vraag uw aanbieder om de iPhone te ontgrendelen.
Neem contact op met Apple voor meer informatie
"".
Blijkbaar komt de iphone vanuit brazilie vanachter staat er Anatel. Wat kan ik nu doen?

Met vriendelijke groeten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26 August 2016, 09:02
MCNO's schermafbeelding
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 19 February 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.071
Standaard

Via aankoop bescherming van Ebay of Paypal kan je proberen je geld terug te halen.
  #3  
Oud 26 August 2016, 20:09
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi + 4G 64GB (Zwart) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 January 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 860
Standaard

als dat niet lukt kunnen we altijd nog kijken voor een unlock.
maar ik zou eerst ibood te contacteren om je geld terug te krijgen.
__________________
Er zijn teveel "kenners"maar te weinig mensen die het snappen.
  #4  
Oud 26 August 2016, 22:21
MCNO's schermafbeelding
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 19 February 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.071
Standaard

Ik had over het hoofd gezien dat het via Ibood was.

Gewoon de klantenservice benaderen, dit kan natuurlijk niet.
Ibood kennende lossen ze het netjes op.
  #5  
Oud 27 August 2016, 02:03
» iPhone 5s 32GB (Space Grijs)  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 26 August 2016
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door senna22 Bekijk bericht
als dat niet lukt kunnen we altijd nog kijken voor een unlock.
maar ik zou eerst ibood te contacteren om je geld terug te krijgen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Ik had over het hoofd gezien dat het via Ibood was.

Gewoon de klantenservice benaderen, dit kan natuurlijk niet.
Ibood kennende lossen ze het netjes op.
Ben momenteel gesprekken mee aan het volgen, ze hebben zodra de meldingen binnen kwamen direct contact opgezocht met de leverancier, dus zal toch nog effe wachten worden vrees ik.
  #6  
Oud 10 September 2016, 05:56
» iPhone 5s 32GB (Space Grijs)  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 26 August 2016
Berichten: 4
Standaard

Hey allemaal, Het is nog steeds niet in orde met mijn gsm.
Ibood is al een tijd bezig om met samen met de leverancier tot een oplossing te komen en wat blijkt dat het toestel dat ik en andere mensen hebben ontvangen een regionaal lock zouden hebben. Kan men daar iets aan doen of zit er niets anders op om retourneren en geld terug te vragen?

Met vriendelijke groeten.

Laatst gewijzigd door LeBastard; 11 September 2016 om 03:33.
  #7  
Oud 10 September 2016, 09:46
MCNO's schermafbeelding
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 19 February 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.071
Standaard

Ik zou niet meer rommelen aan dat ding.

Dit kan natuurlijk niet en als het goed is krijg je f een werkende oplossing f je geld terug/nieuw toestel.

---
OFF TOPIC Toevallig onlangs 2 Apple earpods gekocht bij 1dayFly, zouden origineel zijn, doen het beide niet goed.
Ik vertrouw ibood/11dayfly steeds minder...
  #8  
Oud 10 September 2016, 09:58
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeBastard Bekijk bericht
...en wat blijkt dat de toestel dat ik en andere mensen hebben ontvangen een regionaal lock zouden hebben.
"Het toestel" (onzijdig)!

Er zou een EMEA-lock (EMEA = Europe, Middle East, Africa) op het toestel kunnen zitten. In dat geval moet de iPhone wel werken met een SIM van een gecertificeerde provider zoals Orange, Proximus, Base, T-Mobile, Vodafone en KPN.
__________________
"Es ist schwieriger, eine vorgefasste Meinung zu zertrmmern als ein Atom." (A. Einstein)
  #9  
Oud 10 September 2016, 11:32
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 4 Wi-Fi + 4G 64GB (Zwart) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 January 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 860
Standaard

pm mij je imeinummer dan kijk ik wat voor lock erop zit
  #10  
Oud 11 September 2016, 03:37
» iPhone 5s 32GB (Space Grijs)  
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 26 August 2016
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Ik zou niet meer rommelen aan dat ding.

Dit kan natuurlijk niet en als het goed is krijg je f een werkende oplossing f je geld terug/nieuw toestel.
ja ze zijn nog steeds "bezig" met zoeken naar een oplossing... Zeggen ze...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
"Het toestel" (onzijdig)!

Er zou een EMEA-lock (EMEA = Europe, Middle East, Africa) op het toestel kunnen zitten. In dat geval moet de iPhone wel werken met een SIM van een gecertificeerde provider zoals Orange, Proximus, Base, T-Mobile, Vodafone en KPN.
Mijn excuses.

Ja dat is het probleem, ik ben aangesloten bij Proximus en ook zij konden niets doen ook al heb ik een nieuwe nanosim kaart (het werkt op mijn vriendin haar iphone 5s die ze al tijd heeft.).
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6: iPhone 6 Tele2 "Sim niet geldig" jGriekspoor Unlock 2 21 May 2016 11:12
iPhone 6 'sim niet geldig'' Daretodaan iPhone algemeen 20 17 February 2016 19:43
iPhone 5: "Sim niet geldig", maar geen simlock troos8500 iPhone algemeen 20 11 February 2015 18:59
rechten niet geldig? jeroenkampioen Ontwikkelen voor iOS 1 1 June 2010 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.