//

Na update 1.1.4 - 1.2.0 systeem vast!

Na update 1.1.4 - 1.2.0 systeem vast! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, vanochtend met heel veel enthousiasme aan de gang gegaan, Pwnage Tool (helemaal volgens de handleiding hier) verwerkt en gebruik. Na de laatste stap ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-08, 18:41
troubleshooter troubleshooter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 3
Standaard Na update 1.1.4 - 1.2.0 systeem vast!

beste mensen, vanochtend met heel veel enthousiasme aan de gang gegaan, Pwnage Tool (helemaal volgens de handleiding hier) verwerkt en gebruik. Na de laatste stap (dus als [wiki=1272]iTunes[/wiki] de gewijzigde software heeft aangebracht op de iPhone) zie ik WEL het Pwnage logo maar daarna krijg ik een schermpje met het itunes logo en een kabel en kan ik... alleen maar... emergency nummers bellen.

Ik heb de stappen uit de handleiding (prima beschrijving overigen) een aantal malen herhaald. Ik denk ook wel dat ik in de buurt van een oplossing ben maar ik weet nu even niet meer hoe ik verder moet.

1. Ik heb de laatste versie van Pwnage gebruikt
2. Alle bestanden uit het voorbeeld van de handleiding gebruikt
3. In eerste instantie op internet de 2.0 [wiki=1282]Firmware[/wiki] gedownload (dat leverde het zelfde resuktaat op). Toen de firmware van mijn Mac verwijderd, door iTunes laten downloaden (maar niet laten installeren) en de hele slag opnieuw. Ook dat werkt niet (weer zelfde resultaat). Dan de laatste slag was om iTunes zelf maar te laten installeren naar 2.0, en dat met Pnwage aan de slag gaan. Weer het zelfde resultaat: bij het opstarten wel het logo, daarna gaat het fout.

Ik ben heel benieuwd of iemand mij kan helpen!

John.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update loopt vast 4.3.3 paul37 iPhone algemeen 1 08-06-11 16:14
Na update vast in activatiescherm! Marcell95 iPhone algemeen 16 10-08-10 20:05
Iphone vast na 3.0 update stavros Archief 1 18-06-09 23:38
Help! zit vast op 2.1 update - error 13 broodje Unlock [archief] 6 18-09-08 00:21
na update vast gelopen basssie iPhone algemeen 4 14-09-08 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:47.