//

Telefoon simkaart niet geldig

Telefoon simkaart niet geldig discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb een iphone 6 orgineel van apple gekregen nadat ik er ooit een gekocht had via internet met een hardware probleem nooit geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-17, 20:16
TommieWeber TommieWeber is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 1
Standaard Telefoon simkaart niet geldig

Beste,

ik heb een iphone 6 orgineel van apple gekregen nadat ik er ooit een gekocht had via internet met een hardware probleem nooit geen problemen met deze iphone gehad.
nu komt het volgende ik heb een nieuw telefoon abbonement via mijn zaak en daar kreeg ik dus ook een nieuwe simkaart bij (nieuwe provider VM1) nou geeft mijn iphone aan dat hij de simkaart niet vind dus denk ik dat er een soort simlock op zit of EMEA lock misschien? mijn vraag luid nu dus hoe krijg ik dit het makkelijkste eraf want nu gebruik ik de sim in een reserve telefoon maar zonder mijn eigen telefoon loop ik veel zakelijke contacten mis..
ik ben over het algemeen best handig maar als iemand mij hier een handje mee kan helpen zou heel fijn zijn..

wie kan me helpen dan kan ik je mijn imei nummer prive sturen heb vaker gehoord dat het niet slim is om dit zo op een forum te plaatsen.

bedankt alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-17, 09:32
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Als je iPhone ooit vervangen is, kan het zijn dat het profiel niet goed is omgezet.

Als je het IMEI/Serienummer/reparatienummer dan nog hebt, kan Apple de koppeling opnieuw voor je leggen.
__________________
War, war never changes
  #3  
Oud 06-02-17, 09:01
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

word de sim niet geaccepteerd of geeft de iphone geen signaal of word de simkaart niet gelezen ?
geeft de iphone aan sim niet geldig ? zo ja dan zit er dus een simlock op

en een emea lock is redelijk simpel en goedkoop te laten verwijderen binnen 48 uur

stuur me anders even een pm
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s: Sim niet geldig LeBastard Unlock 9 11-09-16 03:37
Nieuwe telefoon, simkaart Roytjeeapd iPhone algemeen 6 13-01-15 20:17
telefoon abonnement simkaart in Ipad2 Arnis iPad algemeen 1 28-03-11 13:38
Telefoon preparen zonder AT&T simkaart thomas Unlock [archief] 3 03-11-07 22:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.