iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: supersim (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/17695-supersim.html)

ifolkert 30-07-08 00:30

supersim
 
hallo mensen,
ik zit er over te denken om een iphone te kopen, en de verkoper regelt het unlocken dan met een supersim waar hij een voorraad van heeft. Hij knipt hem dan voor mij bij en regelt alles, ik heb wel een hekel aan het mollen van mijn sim maarja.
ik was benieuwd of iemand ervaringen heeft met een supersim in de iphone?
alvast bedankt

Bomans 30-07-08 00:36

een eerste model iphone of een 3G?

Als je niet graag je kaartje laat verknippen, dan gebruik je toch gewoon pwnage.
Simpel en snel unlocken met een paar klikken op je muis.

ifolkert 30-07-08 00:44

een 3G, ze komen oorspronkelijk uit engeland.. maar ze zijn ECHT!
kan je de 3G ook makkelijk, snel, en safe unlocken dan?

Bomans 30-07-08 00:46

Hmm, voor de 3G is er nog niet echt een unlock beschikbaar.

Lees deze topic eens door

https://forum.iculture.nl/f14/i...ock-topic.html

Rudy 14-08-08 08:17

Heb sinds gisteren mijn 3G simlockvrij :) gemaakt met een YesSim. Heb zelf een Vodafone zakelijk abbo die nog tot 2010 aan houd. Het installeren van de YesSim is vrij eenvoudig en met een simpel plakbandje voorkom je dat je sim-tray stuk gaat (al het een en ander over geschreven).

Ik denk dat dit een zeer goede tussenoplossing is totdat de software-unlock beschikbaar word...
Let op: bij Vodafone werkte de X-sim niet in combinatie met de Iphone 3G, bij mij in ieder geval.

JeroenG 14-08-08 11:03

@Rudy,
Waar heb je Yessim besteld, en wat waren de kosten. Werkt je 3G data ook?

Rudy 14-08-08 14:23

Via Marktplaats.nl had ik een advertentie gevonden waarin de unlock-sim werd aangeboden. Deze was 45 euro inclusief montage en testen. Werkt hij niet kost het je ook niets, werkt namelijk niet altijd bij ieder simkaartje. (in Leerdam)
Alles werkt volledig (3G data heb ik helaas nog niet getest), en tot nu toe kun je gewoon elke keer meegaan met de nieuwe firmware updates (wel zelf jailbreak erover heen halen voor activatie)

truckdiver 14-08-08 14:32

weet niet of deze simtoepassing ook voor jou is,maar laat dit nieuws toch maar weten.

JeroenG 14-08-08 14:45

Ik ben redelijk nieuw hierin, maar wanneer je met een T-mobile sim de Iphone3G(orginele NL) gaat activeren is het dan nog noodzakelijk om de Iphone te jailbreaken?
Mijn vriendin heeft de iphone op haar abo aangevraagd, en kan hem daarmee dus activeren. Kan ik dan daarna met bv. de Yessim een vodafone sim erin stoppen?
Of is het altijd nodig bij een sim aanpassing de Iphone te jailbreaken?

Pinkpanter101 14-08-08 21:35

Heb een yessim in mijn iphone 3g gestopt met een vodafone kaart maar krijg steeds geen service.
iphone is al geactiveerd en jailbreak gedaan..nieuwste versie die ze bij yessim op de website aangeven. telefoon daarvoor eerst geupdate naar firmware 2.1
heeft iemand een idee???

iScorpio 14-08-08 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pinkpanter101 (Bericht 169253)
Heb een yessim in mijn iphone 3g gestopt met een vodafone kaart maar krijg steeds geen service.
iphone is al geactiveerd en jailbreak gedaan..nieuwste versie die ze bij yessim op de website aangeven. telefoon daarvoor eerst geupdate naar firmware 2.1
heeft iemand een idee???

Ik had dit probleem ook met de (niet goed werkende) i-smart kaart. Is gewoon een kwestie van proberen de kaarten goed op elkaar te krijgen. Luistert erg nauw.

Pinkpanter101 14-08-08 21:43

Hi,
Oke ik ga het proberen.
Hoevee kost die 2gb iphone...ik zoek er nog eentje als kadootje voor iemand.
groeten annemarie

Pinkpanter101 14-08-08 22:08

Nog steeds geen verbinding.
Krijg nu alleen zoeken op het scherm.
Als ik naar de netwerken toe ga, heb ik wel een lijst op het scherm staan. als ik op vodafone klik krijg ik steeds; dat het netwerk niet meer beschikbaar is.
iemand idee???

iScorpio 14-08-08 22:13

Dan gaat het niet werken voor je, helaas.

//off-topic - mijn 2GB is waarschijnlijk verkocht


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.