//

Onmogelijke om te unlocken.

Onmogelijke om te unlocken. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nu sinds maandag aan het proberen mijn iphone (eerst 1.1.4 nu 2.0) te unlocken. Heb alles gelezen en alles geprobeerd om het voorelkaar te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-08, 20:00
barts5 barts5 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 38
Standaard Onmogelijke om te unlocken.

Ben nu sinds maandag aan het proberen mijn iphone (eerst 1.1.4 nu 2.0) te unlocken. Heb alles gelezen en alles geprobeerd om het voorelkaar te krijgen maar zonder enig succes. Heb alle benodigde programma's op mijn computer gedownload en ben nu echt ten einde raad. Ik krijg het niet voor elkaar. Moet het al bijna een week zonder iphone stellen en dat is veel te lang. Momenteel is er een usb kabel zichtbaar en het itunes logo. Is er iemand die mij in jip en janneke taal kan uitleggen hoe ik moet unlocken.... alle inmiddels verkregen tips zijn zonder resultaat. Momenteel ben ik bij create custom ipsw en dan loopt alles vast. Mocht in in leeuwarden of omgeving wonen en bereid zijn mij te helpen laat dan even wat van je horen..... enorm veel dank aan diegene die mij weer aan een werkende iphone kan helpen. p.s.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-08, 20:09
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Als eerste download deze file, deze is gemaakt door Michael en zeker een goede custom.

http://rapidshare.de/files/40034466/iPhone1_1_2.0_5A347_Custom_Restore.ipsw.html

het volgende wat je doet is je telefoon in DFU mode zetten klinkt moelijk is het niet.

je hebt je iphone via de usb kabel aangesloten op je pc en connected aan iTunes.
Laat hem aangelsoten zitten.

nu moet je je home knop en je power/sleep knop tergelijktijd indrukken (ongeveer 10 sec) je scherm wordt nu zwart laat nu je power/sleep knop los maar houd de home knop ingedrukt totdat je je computer hoort piepen en en dan 2 sec later laat je hem los.
iTunes start nu verder en geeft de melding dat je telefoon in restore mode staat (let goed op dat je beeldscherm van je iPhone zwart is).

Nu klik je op Shift +restore (te gelijk) dan komt er een verken venster en kan je verkennen naar de custom die je net hebt gedownload.

die klik je aan en op oke klikken en dan gaat hij restoren en dan zou alles weer goed moeten zijn en zit je op 2.0

succes en ik hoop dat het lukt.
__________________
iPhone 4 32Gb,iPad Wi-Fi 64gb,iPhone 3G 16Gb
  #3  
Oud 31-07-08, 20:47
barts5 barts5 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 38
Standaard Reactie

Itunes geeft aan dat hij een iphone heeft aangetreoffen die in de vergrendel modus staat en dan kan ik alleen maar op oke drukken en via de herstellen knop gaan herstellen

Ik heb na de twee knoppen ingedrukt te hebben een zwart scherm gekregen zoals oimschreven en heb de file gedownload (had deze overigen ook al) en toen kon ik jou stappen verder niet vervolgen.

Help!
  #4  
Oud 31-07-08, 21:10
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barts5 Bekijk bericht
Itunes geeft aan dat hij een iphone heeft aangetreoffen die in de vergrendel modus staat en dan kan ik alleen maar op oke drukken en via de herstellen knop gaan herstellen

Ik heb na de twee knoppen ingedrukt te hebben een zwart scherm gekregen zoals oimschreven en heb de file gedownload (had deze overigen ook al) en toen kon ik jou stappen verder niet vervolgen.

Help!
Je zult eerst weer moeten downgraden naar 114
Kijk hier eens Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #5  
Oud 31-07-08, 21:53
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

je hebt gelijk michael had ik even niet zo snel gezien dat hij hem vanaf 1.1.4 geupdate had met originel firmware

@barts5 laat even weten of het lukt anders kunnen we je verder helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het onmogelijke mogelijk: 3G downgrade 4.2.1 naar 3.1.3 zonder SHSH blobs Typ 81 iPhone algemeen 38 25-05-11 14:48
iPhone 3G: 3G unlocken schmeink Unlock 1 22-10-10 20:58
iPhone 3G: 3G Unlocken! thom555 Unlock 12 25-10-09 13:14
iPhone 3G: Unlocken Guest-20220115002645 Unlock 9 09-12-08 23:54
iPhone: onmogelijke iphone 3g jailbreak Kacper Jailbreak 25 05-08-08 14:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:07.