van 2.0 naar 2.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 het grote gemis: Geen cydia dus je kunt alleen officiele apps installeren! dus geen themes e.d. en 3rd party apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wellicht met de nieuwe PWN?
|
|
|
|||
|
|||
had een 1.1.4 toen naar 2.0.....vervolgens 2.01, wou hem terug naar 2.0 brengen en vervolgens staat hij in dfu, sim word niet meer herkent...big problems i guess....
|
|
|||
|
|||
probeer het nog een keer...sorry jongens, misschien ben ik onduidelijk, eerst heb ik een 1.14 dan heb ik hem geupload naar 2.0, vervolgens naar 2.01 en wou hem terug in 2.0 krijgen...itunes is al geupdate naar 2.01 dus ik geraak volgens mij niet meer naar 1.4....laat staan 2.0....krijg ook niet itunes 7.5 geinstaleerd..... kan IEMAND me daar een iets uitgebrijdere uitleg aan geven aub???
groetjes |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit kan ook een custom firmware zijn |
|
|||
|
|||
nou , ik vind het geen gemis. Via de originele weg kan je ook apps installeren. Ik hoef themes en zo toch niet.
Ik ben alleen nog op zoek naar een simpele programma om smsjes te backuppen op de mac. Iemand? |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f28/i...ms-backup.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
thanx |
|
||||
|
||||
Dat kan alleen als je hem opnieuw restored hebt. Eenmaal aangemeld als 'nieuw' of met 'back-up' kun je 'm niet opnieuw aanmelden.
|
|||
|
|||
Hoi,
Ga effe nieuwsgierig zijn, mijn iphone is juist geupdate naar 2.0 door een vriend van me! Is het moeilijk om zelf de update te doen naar 2.0.1? Zo niet zou je me dit kort kunnen uitleggen of misschien een link doorzenden van de stappen die je moet ondergaan om met windows die update te doen naar 2.0.1 want ik dacht dat deze enkel beschikbaar was voor de mac's en dat die update voor windows nog moest komen! Alvast dank |
|
|||
|
|||
Ik zou nog even wachten. Loopt nog niet soepel en de tool hiervoor komt vandaag of morgen vrij
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post163821 Daar staat EXACT het antwoord in de vraag die ik quote |
|
|||
|
|||
Citaat:
2.0 vind ik momenteel alleen zooooo traag.... morgen zou idd de nieuwe pwngetool uit moeten komen met installer 4 |
|
||||
|
||||
Je kunt een iPhone alleen aanmelden na een restore....
Okay heb je dan niet het resultaat als je je iPhone vóór de 2.01 update helemaal erased via settings. Alle data op je iPhone is dan verdwenen en na de 2.01 kun je gewoon syncen ?! |
|
|||
|
|||
heb hem terug in 1,1,4 staan, maar zou graag itunes 7,5 herinstaleren,,,krijjg de andere er niet helemaal uit,,,dus geraak niet terug up,,,
|
|
|||
|
|||
Als ik via 2.0 naar 2.1 ga via de zojuist uitgebrachte pwnage tool. Raak ik dan al mijn YouTube bookmarks kwijt?
|
|
|||
|
|||
dont rally know,,,guess nie,,,
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mensen ik heb een groot probleem ik krijg altijd error (-6) als ik probeer te herstellen.
Ik heb een custom ispw bestand gemaakt met de laatste winpwn 2.004 dus. En ik probeer te herstellen in itunes 7.7 en ik selecteer dat bestand en krijg altijd de error (-6) ook als ik een vroegere versie selecteer krijg ik dit. Weet iemand raad aub. |
|
||||
|
||||
Probeer eens een custom van mij dat schijnt te helpen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|