iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: 2.0.1 zonder cutom fw :mad: (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/18477-2-0-1-zonder-cutom-fw-mad.html)

smoothnick29 07-08-08 22:19

2.0.1 zonder cutom fw :mad:
 
Vandaag heeft n hele brutale collega mn iPhone gepakt en aan de usb gehangen. En wat denk je? De versie zonder custom fw. Ik heb van alles gedaan maar zonder succes :mad::mad::mad: iTunes 7.5 geinstalled na appcleaner te hebben gebruikt om 7.7 weg te halen maar helemaal niets werkt. Ook mobiledevices artworks. Helemaal niets...
Is er misschien iets wat ik over het hoofd zie???

iScorpio 07-08-08 22:21

Misschien helpt dit: http://www.ifoneguide.nl/?p=264

smoothnick29 07-08-08 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 163563)
Misschien helpt dit: http://www.ifoneguide.nl/?p=264

Dank je wel voor de quick reply. Het irritante is dat ik dat allemaal al heb gedaan en steeds weer die error 6 krijg :confused::confused::confused:
Ik bedoel van zo kleine ***iPhone kan een mens toch niet klein krijgen :D

matthijst 07-08-08 22:34

https://forum.iculture.nl/f14/i...storemode.html

smoothnick29 07-08-08 22:55

ThnQ ik heb m nu met info van jullie beide op 2.0 gekregen gelukkig. Maar nu kan ik niet restoren nog met 1.1.4 nog met 2.0 customfw :mad:
Die errors blijven komen en met de mac info werkt t ook niet.
op mn iBook heb ik iTunes 7.5 staan maar die ziet die hele iPhone niet en op mn iMac vind ie m meteen maar de restore loopt weer uit op error 6 en 20

Michael 07-08-08 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smoothnick29 (Bericht 163596)
ThnQ ik heb m nu met info van jullie beide op 2.0 gekregen gelukkig. Maar nu kan ik niet restoren nog met 1.1.4 nog met 2.0 customfw :mad:
Die errors blijven komen en met de mac info werkt t ook niet.
op mn iBook heb ik iTunes 7.5 staan maar die ziet die hele iPhone niet en op mn iMac vind ie m meteen maar de restore loopt weer uit op error 6 en 20

Kijk eens hier Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl

smoothnick29 07-08-08 23:10

@Michael.
Dat is het eerste waar ik naar een oplossing heb gezocht. Maar helaas geen suc6.
Ik zal het nu nogmaals precies doen op de manier die hierin staat beschreven. Misschien dat ik de volgorde anders heb gedaan wat me sterk lijkt maar ik ga het nogmaals doen

smoothnick29 07-08-08 23:15

@Michael.
Moet ik dan alle 6 opties aanvinken in appcleaner als ie iTunes gaat verwijderen?

Michael 07-08-08 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smoothnick29 (Bericht 163627)
@Michael.
Moet ik dan alle 6 opties aanvinken in appcleaner als ie iTunes gaat verwijderen?

Alles aanvinken en verwijderen in Macintosh HD/Systeem/Bibliotheek/PrivateFramwework MobileDevice.Framework verwijderen en in Muziek/Itunes itunes.library tijdelijk hernoemen naar backup
Dan Mac opnieuw opstarten prullenbak legen en itunes installeren

smoothnick29 07-08-08 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 163645)
Alles aanvinken en verwijderen in Macintosh HD/Systeem/Bibliotheek/PrivateFramwework MobileDevice.Framework verwijderen en in Muziek/Itunes itunes.library tijdelijk hernoemen naar backup
Dan Mac opnieuw opstarten prullenbak legen en itunes installeren

Helaas hij herkent m niet in dfu mode :confused:

Michael 07-08-08 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smoothnick29 (Bericht 163651)
Helaas hij herkent m niet in dfu mode :confused:

Heb je hem goed in dfu gezet?

smoothnick29 07-08-08 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 163654)
Heb je hem goed in dfu gezet?

ik heb het itunes logo met usb kabel in beeld. Haal de iphone uit de cradle. Hou dan de power en de home knop vast tot het scherm zwart word. sherm gaat weer aan terwijl ik nu alleen nog de home knop vast houd. Ik zet hem nu weer in de cradle terwijl ik de home knop vast houd. itunes gaat aan maar geen popup om te restoren

Michael 07-08-08 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smoothnick29 (Bericht 163657)
ik heb het itunes logo met usb kabel in beeld. Haal de iphone uit de cradle. Hou dan de power en de home knop vast tot het scherm zwart word. sherm gaat weer aan terwijl ik nu alleen nog de home knop vast houd. Ik zet hem nu weer in de cradle terwijl ik de home knop vast houd. itunes gaat aan maar geen popup om te restoren

Niet helemaal iPhone staat uit dan home sleepknop vasthouden als de iphone opstart na 10 sec de sleepknop loslaten en dan de homeknop vasthouden tot de iPhone wordt herkend door itunes Het scherm is zwart en dan kan je herstellen

smoothnick29 07-08-08 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 163661)
Niet helemaal iPhone staat uit dan home sleepknop vasthouden als de iphone opstart na 10 sec de sleepknop loslaten en dan de homeknop vasthouden tot de iPhone wordt herkend door itunes Het scherm is zwart en dan kan je herstellen

Hehe :D geweldig.
Hij is nu 1.1.4 aan het restoren :D super Michael ThnQ. Lifesaver.
En Dus als ik het goed begrijp kan ik als ie klaar is je custom fw 2.0 er weer op zetten ???

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smoothnick29 (Bericht 163675)
Hehe :D geweldig.
Hij is nu 1.1.4 aan het restoren :D super Michael ThnQ. Lifesaver.
En Dus als ik het goed begrijp kan ik als ie klaar is je custom fw 2.0 er weer op zetten ???

Oh nee 1st naar iTunes 7.7 natuurlijk en dan werkt de custom weer ;)

Michael 08-08-08 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smoothnick29 (Bericht 163675)
Hehe :D geweldig.
Hij is nu 1.1.4 aan het restoren :D super Michael ThnQ. Lifesaver.
En Dus als ik het goed begrijp kan ik als ie klaar is je custom fw 2.0 er weer op zetten ???

Ja maar wel in de restore mode en niet in dfu. En vergeet de alt knop niet in te drukken voordat je op herstel drukt

smoothnick29 08-08-08 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 163687)
Ja maar wel in de restore mode en niet in dfu. En vergeet de alt knop niet in te drukken voordat je op herstel drukt

Yep die fout maak ik niet meer nee :o en die alt knop weet ik ook te vinden :D
Nogmaals bedankt ;)

rickcn 15-08-08 18:07

Waarom niet FW 2.0 in DFU mode op de iphone zetten maar in restore mode? Of geld dat alleen voor de Windows omgeving en niet voor de Mac?

Alle ge-pwned ipsw files worden toch op de mac via iTunes op en een iphone in DFU mode gezet? Of is dat alleen nodig als de phone nog niet eerder ge-pwned was?

Is het verkeerd om hem weer in DFU mode te zetten om een nieuwe ipsw file erop te zetten? En zo ja, waarom dan?

Mvg,
Rick


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.