//

[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic

[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zeppo Ik kom er niet meer uit, ik weet niet wat ik fout doe. Mn mail doet het niet, heb al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 10-08-08, 12:10
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo Bekijk bericht
Ik kom er niet meer uit, ik weet niet wat ik fout doe. Mn mail doet het niet, heb al tig keer geprobeerd iphone-notes.de toe te voegen aan Cydia maar dit adres wordt niet door Cydia gezien als een adres waar het programma iets mee kan. Kan iemand me zeggen waar ik fout ga?
Je kan op de homepage van Cydia sources toevoegen ook die jij wilt gewoon aanklikken en klaar
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 10-08-08, 12:20
macmichel macmichel is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 15.7.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 315
Standaard

heb jij bossprefs al geinstalleerd???

zo nee doen

zo ja openen -> klik op more (rechts bovenaan) -> fix user dir permissions

dan moet het weer werken.
__________________
Origineel: iPhone 8Gb US | iOS: 3.1.3 (simlock vrij) | Origineel: iPhone 3G 8Gb | iOS: 4.2.1 | Origineel: iPhone 4 16Gb | iOS: 6.0.2 | Origineel: iPhone 4S 16Gb | iOS: 7.0.3
  #483  
Oud 10-08-08, 12:34
zeppo zeppo is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 16
Standaard

Dat was m, bedankt Michael!
  #484  
Oud 10-08-08, 12:36
christiaanderijk christiaanderijk is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik denk dat ik het moet opgeven! Geen idee, maar volgens mij heb ik dus nu een Brick! heb al je advies opgevolgd, maar er zijn geen vorderingen! Mijn iphone is niet meer te herstellen of te jailbreaken!
  #485  
Oud 10-08-08, 12:36
blackhaya blackhaya is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

hallo,

juist update gedaan met de custom van Michael en alles loopt als een trein thx !!!!

Patrick
  #486  
Oud 10-08-08, 12:45
rufuskohn's schermafbeelding
rufuskohn rufuskohn is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rufuskohn Stuur een bericht via MSN naar rufuskohn
Standaard stomstomstom

hoi, ik heb een 8 gb us iphone 1. g2.
hij draaide op ik heb hem vorige week gepwned en via itunes een restore gedaan. dat ging allemaal perftect. telefoon bleef werken met kpn sim en ik kon via de applestore apps kopen enzo.
vanmorgen wilde ik de nieuwe pwan uitvoeren.
Ik heb de custom van Michael en de pwantool gedownload iPhone1_1_2.0.1_5B108_Custom_Restore.ipsw

alleen kreeg ik een foutmelding -6 in itunes dat er een onbekende fout was opgetreden.
ik denk dat ik een fout gemaakt door de iphone in de restore modus te zetten ipv de DPU modus. ik heb de home en power button in gedrukt en power losgelaten en kreeg een ituneslogo met een stekker.

toen ik in itunes op herstel klikte met de alttoets (op mijn mb ) vond ik de ipsw file en ik kreeg de bovengenoemde foutmelding.

nu wilde de iphone niet meer opstarten hij bleef in de restoremodus.
ik heb een herstel gedaan met itunes en, tja het was te verwachten, itunes wil dat ik een at&t sim in de iphone plaats.

Vraag: wat staat mij nu te doen?
Ik wil een jailbroken unlocked iphone die op fw 2 draait met cydia en de installer.

Alvast bedankt voor een reactie,

Rufus
  #487  
Oud 10-08-08, 12:48
christiaanderijk christiaanderijk is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb exact hetzelfde probleem! zit nu in itunes 7.5 in krijg nu error 20.. pff.. ik krijg hem simpelweg alleen maar in de restore modus.. of is dfu hetzelfde??
  #488  
Oud 10-08-08, 12:58
christiaanderijk christiaanderijk is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

conclusie ik krijg hem niet in DFU, dit is het probleem! Ik krijg alleen maar het restore scherm. Ben nu bezig om te kijken of ik hem in DFU krijg. Met een progje wat ik gedownload hebt is looking for Iphone. Kan hem dus wederom niet vinden. Itunes natuurlijk weer wel!

Probleem heeft te maken, met het feit dat ik nooit een rode slider te zien krijg... mmm..

Laatst gewijzigd door Michael; 10-08-08 om 13:07.
  #489  
Oud 10-08-08, 13:07
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rufuskohn Bekijk bericht
hoi, ik heb een 8 gb us iphone 1. g2.
hij draaide op ik heb hem vorige week gepwned en via itunes een restore gedaan. dat ging allemaal perftect. telefoon bleef werken met kpn sim en ik kon via de applestore apps kopen enzo.
vanmorgen wilde ik de nieuwe pwan uitvoeren.
Ik heb de custom van Michael en de pwantool gedownload iPhone1_1_2.0.1_5B108_Custom_Restore.ipsw

alleen kreeg ik een foutmelding -6 in itunes dat er een onbekende fout was opgetreden.
ik denk dat ik een fout gemaakt door de iphone in de restore modus te zetten ipv de DPU modus. ik heb de home en power button in gedrukt en power losgelaten en kreeg een ituneslogo met een stekker.

toen ik in itunes op herstel klikte met de alttoets (op mijn mb ) vond ik de ipsw file en ik kreeg de bovengenoemde foutmelding.

nu wilde de iphone niet meer opstarten hij bleef in de restoremodus.
ik heb een herstel gedaan met itunes en, tja het was te verwachten, itunes wil dat ik een at&t sim in de iphone plaats.

Vraag: wat staat mij nu te doen?
Ik wil een jailbroken unlocked iphone die op fw 2 draait met cydia en de installer.

Alvast bedankt voor een reactie,

Rufus
Zet je iphone uit met je vingers op de home en sleepknop Dan weer aanzetten met de vingers op de home en sleepknop en na 10 sec de sleepknop loslaten en de homeknop vasthouden tot itunes zegt een iphone te hebben gevonden die hertseld moet worden Dan herstellen met de custom.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christiaanderijk Bekijk bericht
conclusie ik krijg hem niet in DFU, dit is het probleem! Ik krijg alleen maar het restore scherm. Ben nu bezig om te kijken of ik hem in DFU krijg. Met een progje wat ik gedownload hebt is looking for Iphone. Kan hem dus wederom niet vinden. Itunes natuurlijk weer wel!
Je moet eerst je itunes upgraden naar 7.7 als de custom 2.0.1 erop wilt krijgen. Jij moet niet in dfu maar in rstore mode restoren met de custom want je gebruikt windows
  #490  
Oud 10-08-08, 13:12
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Zet je iphone uit met je vingers op de home en sleepknop Dan weer aanzetten met de vingers op de home en sleepknop en na 10 sec de sleepknop loslaten en de homeknop vasthouden tot itunes zegt een iphone te hebben gevonden die hertseld moet worden Dan herstellen met de custom.



Je moet eerst je itunes upgraden naar 7.7 als de custom 2.0.1 erop wilt krijgen. Jij moet niet in dfu maar in rstore mode restoren met de custom want je gebruikt windows
hallo Michael
ik ben dus juist je custom firmware met cydia en installer aan het downloaden en ik heb een vraagje ; is alles in het nederlands op de iPhone , en ik heb wanneer ik mijn iPhone kocht mijn gsm nummers moeten importeren met een programma genaamd SIMport , moet ik dit nu weer doen of zie ik ze automatish op mijn iPhone?
ik kom wel uit België , dus ik kan dan ook mijn mobistar kaart gebruiken?
dank u
  #491  
Oud 10-08-08, 13:15
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordiavp Bekijk bericht
hallo Michael
ik ben dus juist je custom firmware met cydia en installer aan het downloaden en ik heb een vraagje ; is alles in het nederlands op de iPhone , en ik heb wanneer ik mijn iPhone kocht mijn gsm nummers moeten importeren met een programma genaamd SIMport , moet ik dit nu weer doen of zie ik ze automatish op mijn iPhone?
ik kom wel uit België , dus ik kan dan ook mijn mobistar kaart gebruiken?
dank u
iPhone wordt ondersteunt in NL en Be Dus taal staat er in. Je kan je simcontacten importeren omdat Apple dit zelf heeft toegevoegd. En je kan je mobistar gewoon gebruiken.
  #492  
Oud 10-08-08, 13:16
jordiavp's schermafbeelding
jordiavp jordiavp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: België
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
iPhone wordt ondersteunt in NL en Be Dus taal staat er in. Je kan je simcontacten importeren omdat Apple dit zelf heeft toegevoegd. En je kan je mobistar gewoon gebruiken.
dank u wel , ik ga dus als hij gedaan is met downloaden direct het uitproberen !
  #493  
Oud 10-08-08, 13:19
alger alger is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Almere
Berichten: 26
Standaard

Zelfde probleem gehad, maar in DFU mode is alles goed gegaan.
Michael, bedankt...
  #494  
Oud 10-08-08, 13:24
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

Ik heb de custom van michael met installer erop gezet ( zonder cyndia).
wil echter wel cyindia erop hebben.
Kan ik nu gewoon dezelfde avtie uitvoeren, en opnieuw restoren en de custom met cyndia erop zetten

Pascal
  #495  
Oud 10-08-08, 13:26
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk bericht
Ik heb de custom van michael met installer erop gezet ( zonder cyndia).
wil echter wel cyindia erop hebben.
Kan ik nu gewoon dezelfde avtie uitvoeren, en opnieuw restoren en de custom met cyndia erop zetten

Pascal
Ja hoor dat kan je gewoon doen.
  #496  
Oud 10-08-08, 13:39
Spree Spree is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Utrecht / Amsterdam
Berichten: 175
Standaard Van 2.0.1 (officiële FW) naar 2.0.1 (Michael)

Voor de mensen wiens iPhone (1e gen.) onbruikbaar leek te zijn na een poging tot updaten een overzicht van de stappen die ik ondernomen heb om weer een werkende iPhone te krijgen.

schematisch
  • iPhone (1e gen.) 8 GB US met FW 1.1.4, unlocked via iLibertyX
  • restore naar custom 2.0 (succesvol)
  • update naar officiële 2.0.1 (succesvol)
  • DFU naar custom 2.0.1 (mislukt)
  • herstel naar custom 2.0.1 (mislukt)
  • herstel naar officiële 2.0.1 (gelukt, maar met simlock)
  • downgrade iTunes naar 7.5
  • download officiële 1.1.4 (via Wiki -> Firmware)
  • DFU naar 1.1.4 (succesvol)
  • update iTunes naar 7.7.1 (succesvol)
  • herstel iTunes Library (succesvol)
  • herstel naar custom 2.0.1 (succesvol)
  • terugplaatsen iPhone-backup (mislukt)


Uitgangssituatie: drie weken geleden heb ik mijn 1e generatie US-iPhone 8 GB geupdate naar het custom 2.0-package wat toen uitgekomen was. Dat ging heel soepel, gewoon via restore-modus.

Vorige week heb ik mijn iPhone geupdate naar de officiële 2.0.1, in de hoop dat een paar bugs zouden verdwijnen. Cydia gebruikte ik toch niet en de unlock zou blijven werken, dus dat leek aantrekkelijk. Updaten ging soepel.

Vanochtend via DFU-modus geprobeerd de custom 2.0.1-FW met Installer op mijn iPhone te laden. iTunes gaf eerst een 1600-melding, bij latere pogingen een 6-fout. Nu kwam de telefoon ook niet meer uit herstelmodus. Via iTunes de officiële FW hersteld, nu was mijn iPhone helaas ook weer gelockt.

De stappen uit dit bericht gevolgd:

Citaat:
Mac OS X
Verwijder iTunes 7.7 met AppCleaner
Open op je Mac nu de volgende map: Macintosh HD > Systeem > Bibliotheek > PrivateFramework
In die map vind je het onderdeel MobileDevice.Framework. Gooi deze in de Prullenbak
Open op je Mac nu de map waar je iTunes-bibliotheekbestand wordt opgeslagen (Apple-supportdocument)
Hernoem het bestand ‘iTunes Library’ naar ‘Backup’
Start je Mac opnieuw op en leeg daarna de Prullenbak

Vervolg
Installeer nu iTunes 7.5
Zet je iPhone nu terug naar firmware 1.1.4 via de DFU-methode. Het kan zijn dat je Error 1015 krijgt, maar die fout mag je negeren.
Hiervoor heb ik het 1.1.4-image gedownload en daarna met ALT + herstel verwezen.

Hierna via Software-update iTunes 7.7.1 geïnstalleerd, het nieuwe bestand iTunes Library weer vervangen door de eerder gemaakte backup. iTunes gestart, alle instellingen weer even nagelopen en aangepast.

Vervolgens de iPhone via de gewone herstelmodus (kreeg 'm niet in DFU) met het custom 2.0.1-image geupdate, dat werkte prima!

Helaas lukte het niet om de backup van mijn iPhone terug te plaatsen. Kortom: mensen die al de officiële 2.0.1 hebben: wacht nog even met uitproberen totdat er een goede 'sidegrade'-mogelijkheid is!
  #497  
Oud 10-08-08, 13:41
chayimb chayimb is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 15
Standaard

Heb gisteren de update gedaan, eerst giga veel problemen, kreeg melding op melding en kon niks meer. de Phone gedowngrade and toen stap voor stap weer geupgrade, werkt perfect nu. Dank voor alle hulp die je hier op dit form kan lezen. en Michael bedankt voor je docu.

Groetjes,

CB!
  #498  
Oud 10-08-08, 13:42
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever Bekijk bericht
hoi een beetje laat misschien maar als ik wil pwanen dan vraagt hij niet omde 2 bootladers en gaat gelijk een restore file maken ??? iemand kan ik doorgaan of mis ik iets??? rene
Ik heb van de week een nieuwe harde schijf in mijn Mac G5 gezet. Ik heb Pwnage 2.01 gedownload en laten updaten naar Pwnage 2.02. Met deze Pwnage heb ik dus nooit een Custom build gemaakt. Nu was ik vergeten dat de twee bootloaders er ook nog bij moesten. Bij het maken van de Custom build werd er bij mij desondanks helemaal niet naar gevraagd. Ik heb alles standaard gelaten (alleen de vinkjes bij de Custom Logo's weggehaald) en krijg een Custom build (I+C) van 233,7 MB (245.064.746 bytes), wat niet veel scheelt met de Custom build van Michael (I+C) 233,7 MB (245.064,548 bytes).

Ik vind dat vreemd.

(Killian op Modmyifone.com heeft een mooie tutorial gemaakt om artworkbestanden te bewerken. Zijn de artworkbestanden in FW 2.01 nog even groot als in FW 2.0. Want als Apple ook maar één png-bestandje in een artworkbestand heeft veranderd, dan werkt het bewerken van artworkbestanden op die manier al niet meer).
  #499  
Oud 10-08-08, 13:47
bafke85 bafke85 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 39
Standaard

Ik heb hem nu op 2.0 draaien, kan ik hem meteen upgraden naar 2.0.2 of moet ik er eerst 2.0.1. opzetten??
  #500  
Oud 10-08-08, 13:49
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

FW 2.0.2 bestaat nog helemaal niet..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: PwnageTool 4.1 Doblie Unlock 0 22-09-10 17:18
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. Dragon Jailbreak 158 23-06-10 23:02
PwnageTool afbeeldingen [S]joerd Ringtones en Wallpapers 3 18-11-09 18:21
iPhone: QuickPwn 1.1 of PwnageTool 2.1? aaifoon Jailbreak 9 10-12-08 18:44
Pwnagetool crane Archief 2 01-10-08 23:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:21.