//

Vast in DFU

Vast in DFU discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ten einde raad! Mijn iPhone zit momenteel vast in DFU en heeft geen intensies om daar uit te komen. Mijn verhaal is als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-08, 22:03
Sonicje Sonicje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 67
Standaard Vast in DFU

Ik ben ten einde raad!

Mijn iPhone zit momenteel vast in DFU en heeft geen intensies om daar uit te komen.

Mijn verhaal is als volgt:

Ik had een perfect werkende 1.1.4, heb deze gepwnd en gebootneutert.
Vervolgens heb ik een restore uitgevoerd met de costum firmware 2.0 van Michael (waarvoor mijn dank btw).
Vervolgs heb ik de update van iTunes gedownload en geïnstalleerd (2.0.1).

Alles werkte perfect, alleen miste ik de installer/cydia.
Toen ik las dat de costum 2.0.1 uit was, wou ik restoren...
Kreeg altijd een fout, toen las ik op het forum dat ik hem in DFU moet zetten om de costum 2.0.1 er op te krijgen...

Dus ik voer de stappen uit, en hij zit in DFU, telkens ik op restore klik in iTunes, krijg ik de error 1601.
(Met de orginele FW van Apple, en met de shift+restore en de costum)

Ik mag op eender welke knop duwen, klikken, de iPhone blijft zwart, net of die niet opstart, als ik hem in iTunes steek, zegt hij dat hij nieuwe hardware gevonden heeft die in DFU staat, iTunes opent ook meteen.

Maar ik krijg NIETS gerestored...
Kan iemand me aub hierbij helpen?

Ik gebruik Windows Vista Ultimate en de laatste versie van iTunes.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-08-08, 22:08
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonicje Bekijk bericht
Ik ben ten einde raad!

Mijn iPhone zit momenteel vast in DFU en heeft geen intensies om daar uit te komen.

Mijn verhaal is als volgt:

Ik had een perfect werkende 1.1.4, heb deze gepwnd en gebootneutert.
Vervolgens heb ik een restore uitgevoerd met de costum firmware 2.0 van Michael (waarvoor mijn dank btw).
Vervolgs heb ik de update van iTunes gedownload en geïnstalleerd (2.0.1).

Alles werkte perfect, alleen miste ik de installer/cydia.
Toen ik las dat de costum 2.0.1 uit was, wou ik restoren...
Kreeg altijd een fout, toen las ik op het forum dat ik hem in DFU moet zetten om de costum 2.0.1 er op te krijgen...

Dus ik voer de stappen uit, en hij zit in DFU, telkens ik op restore klik in iTunes, krijg ik de error 1601.
(Met de orginele FW van Apple, en met de shift+restore en de costum)

Ik mag op eender welke knop duwen, klikken, de iPhone blijft zwart, net of die niet opstart, als ik hem in iTunes steek, zegt hij dat hij nieuwe hardware gevonden heeft die in DFU staat, iTunes opent ook meteen.

Maar ik krijg NIETS gerestored...
Kan iemand me aub hierbij helpen?

Ik gebruik Windows Vista Ultimate en de laatste versie van iTunes.

Alvast bedankt!
Windows gebruiker rstoren in rstore mode. Om uit de dfu te komen home en sleep indrukken voor 10 seconden en dan opnieuw opstarten en in rstore mode zetten
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 09-08-08, 22:13
Sonicje Sonicje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Windows gebruiker rstoren in rstore mode. Om uit de dfu te komen home en sleep indrukken voor 10 seconden en dan opnieuw opstarten en in rstore mode zetten
Hey Michael,
het is gelukt!
Enorm bedankt
Dacht even dat ik men iPhone kwijt was

maar er is een nieuw probleem opgetreden...
Als ik shift+herstellen klik in iTunes, en de costum 2.0.1 FW selecteer, krijg ik na een tijdje deze error:
"De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (6).

Enig idee?
  #4  
Oud 09-08-08, 22:22
Sonicje Sonicje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 67
Standaard

Heb de pc herstart en krijg er al meer leven in, laat zo meteen wel weten waar ik terecht ben gekomen
  #5  
Oud 09-08-08, 22:40
Sonicje Sonicje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 67
Standaard

De costum FW wou hij niet aanpakken
Gaf altijd die error (6)

heb nu herstellen gepakt, en de orginele FW van apple aan het installeren.

Zal daarna WinPWN 2.0.0.4 runnen en hopen dat het dan werkt
  #6  
Oud 10-08-08, 00:03
Sonicje Sonicje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 67
Standaard

Het probleem is opgelost !

heb hem na een hele tijd zo ver gekregen om de FW van apple er zelf op te krijgen en dan via WinPWN zelf een costum firmware samen te stellen, zodat ik kon restoren naar een unlockte versie

had niet geweten wat ik had moeten doen zonder dit forum

thx all !
keep up the good work ^.^
  #7  
Oud 10-08-08, 21:32
Ivar Winkel Ivar Winkel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Hallo,
Help!..ik ben al ruim een week bezig te proberen mijn iphone weer aan de praat te krijgen maar tot nog toe nog niet gelukt.
ik krijg alleen op het scherm van mn iphone een itunes logo met dock connector te zien of een apple logo. wanneer ik mn iphone aan mn mac hang herkent itunes hem alleen als iphone en de verder informatie die je onder het tablad samenvatting ziet staat er N/B. niet bekend lijkt mij. dat is tevens ook het enige tabblad wat ik te zien krijg. ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. ik ben ten einde raad. ik krijg steeds maar errors en foutmeldingen. wanneer ik de iphone aansluit krijg ik ook de melding te zien. itunes heeft een iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. u moet deze iphone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met itunes.
dat herstellen heb ik al meerdere keren gedaan naar firmware versies 1.1.4 en 1.0.2. steeds krijg ik errors(6), of (16xx).
wie kan mij helpen.
alvast bedankt.
Met vriendelijke groet
Ivar
  #8  
Oud 10-08-08, 21:44
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivar Winkel Bekijk bericht
Hallo,
Help!..ik ben al ruim een week bezig te proberen mijn iphone weer aan de praat te krijgen maar tot nog toe nog niet gelukt.
ik krijg alleen op het scherm van mn iphone een itunes logo met dock connector te zien of een apple logo. wanneer ik mn iphone aan mn mac hang herkent itunes hem alleen als iphone en de verder informatie die je onder het tablad samenvatting ziet staat er N/B. niet bekend lijkt mij. dat is tevens ook het enige tabblad wat ik te zien krijg. ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. ik ben ten einde raad. ik krijg steeds maar errors en foutmeldingen. wanneer ik de iphone aansluit krijg ik ook de melding te zien. itunes heeft een iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. u moet deze iphone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met itunes.
dat herstellen heb ik al meerdere keren gedaan naar firmware versies 1.1.4 en 1.0.2. steeds krijg ik errors(6), of (16xx).
wie kan mij helpen.
alvast bedankt.
Met vriendelijke groet
Ivar
daar zijn topics en oplossingen genoeg over te vinden!
zoekfunctie "error1604"
Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
https://forum.iculture.nl/f14/i...oplossing.html
__________________
at your service
  #9  
Oud 10-08-08, 23:00
Sonicje Sonicje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 67
Standaard

je kan ook eens proberen iTunes, Quicktime, Apple mobile device en apple software update te deïnstalleren.

Vervolgens de pc opnieuw opstarten, en alles opnieuw installeren door simpel weg iTunes te installeren en je iPhone terug aan te sluiten.

Dit zou de 16** error's moeten oplossen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vast in DFU lasagnaverde iPhone algemeen 2 06-12-10 09:57
Iphone loopt vast in DFU Nielsz iPhone algemeen 4 13-08-10 13:20
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
Amerikaanse 2G Iphone vast in DFU Juana iPhone algemeen 7 16-04-10 13:11
Vast in DFU Mode Duggel Archief 2 17-01-09 16:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.