//

Dode Iphone

Dode Iphone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met een Iphone van een vriend van mij. Op vakantie in Italie is het begonnen dat hij op een gegeven moment ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-08, 10:17
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard Dode Iphone

Ik heb een probleem met een Iphone van een vriend van mij.
Op vakantie in Italie is het begonnen dat hij op een gegeven moment niet meer wou opladen. Sindsdien geeft hij een zwart scherm.
Heb hier de telefoon in de restore gezet (met heel veel moeite) om vervolgens te updaten naar de custom 2.0 van Michael.
Vervolgens zegt Itunes dat hij de Iphone op herstel aan het voorbereiden is, dit proces duurt al bijna 10 min. Vervolgens gaat hij wel wat doen en zie ik een appel in beeld met het tandwieltje onder in beeld.
Na een minuut of 15 cracht heel de Iphone en word het beeld zwart met witte strepen.
Nu heb ik geprobeerd om in Itunes 7.5 de iphone (in DFU mode) te downgraden naar 1.14 maar ook hierbij krijg ik een error.

Heb al alles geproobeerd maar niks werkt. Ik heb het idee dat dit een hardware probleem is maar weet niet hoe ik daar achter kan komen. De Iphone wordt tijdens dit proces heel heet.
Verder is het onmogelijk om op mijn springboard te komen, ook al haal ik hem uit DFU. De Iphone is dus helemaal dood en ik krijg hem soms in DFU en heel afentoe in restore. Maar beeld heb ik dus niet.
Moet ik deze Iphone nu naar een repair center brengen of zijn er nog software matige oplossingen?

EDIT 1:
Eindelijk gelukt om hem te upgrade naar 2.0.1 zonder dat ie crasht. Nu zit ik op 2.0.1 en alles doet het, krijg ik na 5 min het bericht in beeld: "Herstel vereist , bellen of gebeld worden met de Iphone is niet mogelijk."
En mijn iphone reageert nergens meer op en mijn pc ziet hem niet.

EDIT 2: Heb hem weer aan de praat gekregen maar het valt me op dat de iphone ontzettend warm wordt tijdens het opladen. Zo warm dat je hem niet tegen je wang kan houden. Zal dit dan toch een hardware probleem zijn?

EDIT 3: Iphone geeft wel teken dat hij oplaad maar doet dit niet. Zowel aan pc als oplader wordt hij verschrikkelijk heet. Als ik hem via netstroom wil opladen crasht hij ook na een minuut of 5. Als ik hem aan mijn laptop hang crasht hij niet, maar opladen doet hij ook niet. Waar kan ik het beste mijn Iphone naar toe brengen om te laten controleren?

Laatst gewijzigd door SuperDutch; 12-08-08 om 17:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Rij dode pixels tim212 iPhone algemeen 1 18-08-10 18:04
Compleet dode iPhone Sellewiet Archief 2 16-03-10 14:21
iPhone: Dode iphone bjklifatih Jailbreak 6 19-02-10 14:33
Iphone dode pixels Rejmo iPhone algemeen 2 31-07-08 19:57
Hete batterij en dode iphone Spicky iPhone algemeen 1 17-04-08 08:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.