//

3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet?

3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iSP Hoe dan ook ik voeg die sims niet toe zolang ik er geen duidelijkheid over heb wat het precies voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 03-09-08, 00:40
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSP Bekijk bericht
Hoe dan ook ik voeg die sims niet toe zolang ik er geen duidelijkheid over heb wat het precies voor sim is, en geen reports van users krijg dat ze werken, want dat is gewoon verkapte reclame.
Hier heb je de eerste:

Hallo iedereen,

vandaag is mijn Iphone 3G 16GB met firmware 2.0.2 en baseband 02.08.01 unlocked !!!!
Niet met yessim want dat werkte echt voor geen meter.
Door Fresh en Dien van Ifoneguide een iFoneguide x-sim in mijn IPhone geinstalleerd, IPhone aangezet en hopla signaal, alles werkt gewoon (bellen, SMS, internet enz.).
Goede ontvangst ter plaatse en nog even gepraat over de IPhone en de mogelijkheden. Onderweg naar Papendrecht totaal geen ontvangst verlies en in huis een ontvangst van 5 strepen.
Via Google ff zoeken naar Ifoneguide en dan een afspraak maken dan kan je daarna bellen met je IPhone.

Fresh en Dien nogmaals heel erg bedankt !

Zonder schuren, programmeren...
Op de site, staan meer tevreden klanten.
__________________
Hulp nodig bij je iPhone en geen tijd? Check iFoneguide.nl

Laatst gewijzigd door Dien; 03-09-08 om 14:15.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 03-09-08, 22:01
iSP iSP is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 77
Standaard

Na even heen en weer gemail ben ik erachter gekomen day het gewone Turbo Sims zijn, waarschijnlijk ook gewoon kwa firmware want de werking is 100% identiek met een echte Turbo Sim.
Mag ik er dan nog even op wijzen dat een Turbo-Sim velen malen goedkoper is met 15-20E?

Nog iets... en iets heel belangrijks, hun claimen dat "hun" sim niet blijft zitten in de tray, nou ik zal ze even uit de droom helpen.
Elke piggysim, hoe dun ook, heeft kans te blijven zitten in het slot, immers je maakt je sim dikker.
Er zijn ook reports van de Turbo-Sims hiervan, slechts omdat de yessim zo populair is hoor je er meer van.
Tegen over zulke positieve berichten van hun en enkele "gebruikers" vind ik ook dat er zo'n negatief bericht mag staan, oordeel dan zelf voor welke oplossing je gaat.

Laatst gewijzigd door iSP; 03-09-08 om 22:11.
  #163  
Oud 03-09-08, 23:14
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Je moet mij geen woorden in de mond leggen iSP, dat is niet netjes.

Ik heb je via mail gezegd, dat ze op het plaatje van de TurboSim lijken.

En als je een echte turbosim zoekt, dan zijn dat nog altijd deze:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg turbosim.jpg‎ (59,8 KB, 18x gelezen)

Laatst gewijzigd door Dien; 03-09-08 om 23:44.
  #164  
Oud 04-09-08, 00:24
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSP Bekijk bericht
Mag ik er dan nog even op wijzen dat een Turbo-Sim velen malen goedkoper is met 15-20E?
Huh? Als ik het goed zie kost de Turbosim €59,-, hoor.
Turbosim.
  #165  
Oud 04-09-08, 01:02
iSP iSP is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 77
Standaard

Ik heb meer correspondentie, en hier kan ik de turbosims goedkoper krijgen
Hoe dan ook meer mensen zijn van mening dat het (rebrande) turbosims zijn en zo komen ze ook in het schema, dat was heel het punt.
Desnoods noemde je ze 3G sims maar ik wilde gewoon geen verkapte reclame verwerken.
Tot de tijd dat jij of iemand anders kan bewijzen dat het geen Turbosims zijn blijf ik ze als turbosims noteren, immers is het vrijwel zeker dat het dezelfde zijn.
Vind het sowieso raar dat je als producent/importeur geen achtergrond info over je product hebt.
  #166  
Oud 04-09-08, 11:05
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

ok hier nog ff een berichtje vanuit thailand om jullie wat stof tot nadenken te geven.
mijn 3G 2.02 orginele firmware uit usa werkte in nederland NIET met yessem en t-mobile simkaart.

Ik ben vanmorgen aangekomen in thailand en dacht van ach ik zet hem eens aan..
en heb nu al de hele dag ontvangst en kan bellen en gebeld worden
nu jullie weer
  #167  
Oud 04-09-08, 20:45
amswing amswing is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard

Ik heb met yessim bellen, gebeld worden, locate me, en sms werkend gekregen op een zwitserse iphone 2.0.1 met KPN.
3G data krijg ik echter niet aan de praat. Weet iemand hier een oplossing voor?
  #168  
Oud 04-09-08, 20:58
Marx Meinen Marx Meinen is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Beste mensen,

Ik heb een X-Sim besteld van iFoneGuide.nl voor 50 euro en ik kan jullie melden dat deze werkt. Ik raad hem jullie dus allemaal aan!

Groeten Marx
  #169  
Oud 05-09-08, 05:38
z750-rider z750-rider is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Papendrecht
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marx Meinen Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik heb een X-Sim besteld van iFoneGuide.nl voor 50 euro en ik kan jullie melden dat deze werkt. Ik raad hem jullie dus allemaal aan!

Groeten Marx
Ik sluit me hierbij aan en bij mij werkt hij al 4 dagen geheel stabiel.
Ook 3G werkt goed, mijn ontvangst in Papendrecht is 4 streepjes met 3G.
Zelfs in de fabriek (staalconstrucie rvs leidingen enz.) waar ik werk heb ik 4 streepjes signaal, 3G uitgeschakeld dat dan weer wel.
  #170  
Oud 05-09-08, 09:26
iSP iSP is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 77
Standaard

Leuk en aardig allemaal maar zonder details kan het dus niet toegevoegd worden he?
Details graag, details.
  #171  
Oud 05-09-08, 09:48
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSP Bekijk bericht
Leuk en aardig allemaal maar zonder details kan het dus niet toegevoegd worden he?
Details graag, details.
Dit hoeft ook niet meer iSP. Maar bedankt in ieder geval.
  #172  
Oud 05-09-08, 13:09
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Heren, zullen we het netjes houden hier! Anders zullen we wederom berichten aanpassen/verwijderen en dat doen we liever niet.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #173  
Oud 05-09-08, 13:10
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Modbreak:
Kunnen de heren hun discussie in de PM voortzetten en hier weer gewoon on topic gaan, svp.

__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #174  
Oud 05-09-08, 14:49
flipjevandejam flipjevandejam is offline
• iOS 3.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Ik heb inmiddels vanalles geprobeerd met 3g, dataroaming, Wi-Fi, airplanemode etc. on&off, en ook opnieuw uit en aanzetten. Maar ik blijf maar "No Sim installed" & "No Sim" krijgen met Yessim en mijn geschaafde Vodafone simkaartje #@%$@. Dit is een Zwitserse 16GB iPhone met gejailbreakte 2.02 erop gezet (zonder activatie bij jailbreak btw, maakt dat misschien verschil?)

Heeft iemand suggesties/stappenplan?
  #175  
Oud 05-09-08, 15:22
mithc0rz mithc0rz is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 20
Standaard

Zijn er nu eigenlijk wel werkende hardware oplossingen voor de iphone 3g? Ik lees hier overal tegenstijdige berichten van verschillende soorten * sim's.
Is er nu een degelijke hardware oplossing voor een Iphone 3G 16Gb uit de us of werkt deze weer anders waardoor deze * sim's niet gaan?

mvg mitch
  #176  
Oud 05-09-08, 23:42
SkunkfireJoe SkunkfireJoe is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 42
Standaard

Voor in de tabel:

Mijn Yessim werkt nu al 1.5 week perfect. Alle functies werken zelfs 3G en Locate Me.

Zoals eerder vermeld gebruik ik een AT&T 2.0.1 toestel met mijn T-mobile SIM-kaart.
  #177  
Oud 06-09-08, 00:00
QuicksilverG4 QuicksilverG4 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar QuicksilverG4
Standaard

IK heb net de yessim geplaatst , mijn sim afgeschuurd en met plakband vastgezet zoals beschreven in de fora, nu krijg ik de tray er niet meer uit en geeft de iphone aan dat er geen simkaart is geplaatst.. IK heb nu al spijt dat ik ik aan dit knutselen ben begonnen...
  #178  
Oud 06-09-08, 00:57
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Ik betwijfel of er ooit nog een software unlock beschikbaar komt (eentje die echt goed werkt)
  #179  
Oud 06-09-08, 11:55
iSP iSP is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 77
Standaard

Wijzigingen zijn weer doorgevoerd
Mooi om te horen dat er nu iemand is die alles 100% heeft draaien.

SkunkfireJoe, heb jij je toestel activated?
Ik zie namelijk vaak hier dat niet jailbreakte phones de locate me perfect werkt en op jailbreakte phones zoals de mijne en de meeste hier juist niet.
Begin namelijk te twijfelen of dat wel door de sims komt.
  #180  
Oud 06-09-08, 14:54
mithc0rz mithc0rz is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vassili Bekijk bericht
Ik betwijfel of er ooit nog een software unlock beschikbaar komt (eentje die echt goed werkt)

Ja daar kan je in gelijk hebben, de kans dat er binnenkort één komt is nihil... (volgens mij toch) ik zit vaak op irc channel met het dev team en daar word er bijna niets over iphone 3g unlock gelost. Bigboss zelf zegt en het is ook zo dat: "in de US is alleen at&t 3G compatibel dus waarom hem kraken voor andere netwerken?" Hij heeft er dus al geen intresse voor om aan die unlock te werken en er zijn nog veel andere die van het zelfde gedacht zijn.

Dus zonder het devteam en geohot is er weinig kans op een unlock voor iphone 3G. Toch hoop ik dat er een goede ziel is die er eens zijn werk van maakt!

grtz mitch
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)? XIII Jailbreak apps en thema's 1 01-02-11 00:50
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet happylinks Unlock 2 15-11-10 21:49
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? wouter2190 iPhone algemeen 3 11-07-10 19:52
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? iPhone911 Jailbreak 2 01-10-09 22:53
Wat wel en wat niet. Ar__jen Jailbreak apps en thema's 1 27-07-08 03:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.