//

Unlock met Furioussim - locate me probleem

Unlock met Furioussim - locate me probleem discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3G - 8GB uit de UK van de operator O2 werkend gekregen met een Furiousim op de operator Proximus in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-08, 22:16
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Standaard Unlock met Furioussim - locate me probleem

Hallo,

Ik heb een iPhone 3G - 8GB uit de UK van de operator O2 werkend gekregen met een Furiousim op de operator Proximus in Belgie.(Voor Belgie heb ik met provider Proximus de settings "boost - universal mode - count 1" gebruikt op de furiousim. Alles schijnt naar behoren te werken.)

Voor de jailbreak heb ik gebruikt gemaakt van de aangepaste firmware 2.0.1 met activatie, terug te vinden de PWNAGE 2.0.2 topic.
Alles werkt stabiel met uitzondering van de "locate me" functie. Die werkt niet (wieltje blijft eindeloos spinnen)
Voor de rest is er geen probleem. Nu kan het best zijn dat er een bug zit in de firmware die "de locate me" functie buggy maakt. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Opmerking: dezelfde firmware zonder activatie draait zonder problemen op een simlock vrije (officiele) iPhone.
__________________
Current: iPhone 4 32GB origineel zonder simlock
Keep up the good work op iPhoneclub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-08, 22:27
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

volgens mij bedoel je gps en dat heeft niks te maken met unlocken of wat dan ook, gps zal thuis geen verbinding hebben even buiten proberen en zorgen ervoor dat je de mappen kan downloaden via internet met Wi-Fi of 3g wat jij maar hebt anders blijft hij ook een eeuw draaien en om de 3,4 dagen mag je weer op internet omdat iphone s gps satelletien info vanuit internet download(automatisch) dit is niet per se nodig maar dan werkt hij wel sneller

trouwens heb nou even overnieuw gelezen en het kan wel aan de netwerk liggen, waarchijnlik gebruikt gps van iphone ook zendmasten van providers zodat er een betere positiebepaling is

Laatst gewijzigd door junero; 16-08-08 om 22:31.
  #3  
Oud 17-08-08, 00:25
pcmarket pcmarket is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 155
Stuur een bericht via MSN naar pcmarket
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junero Bekijk bericht
volgens mij bedoel je gps en dat heeft niks te maken met unlocken of wat dan ook, gps zal thuis geen verbinding hebben even buiten proberen en zorgen ervoor dat je de mappen kan downloaden via internet met Wi-Fi of 3g wat jij maar hebt anders blijft hij ook een eeuw draaien en om de 3,4 dagen mag je weer op internet omdat iphone s gps satelletien info vanuit internet download(automatisch) dit is niet per se nodig maar dan werkt hij wel sneller

trouwens heb nou even overnieuw gelezen en het kan wel aan de netwerk liggen, waarchijnlik gebruikt gps van iphone ook zendmasten van providers zodat er een betere positiebepaling is
Het is een goeie hint maar ik heb hier meerdere 3G's liggen. Indien ik een Officiële Belgische iPhone 3G 16GB met een jailbreak firmware 2.0.1 (zonder activatie) ernaast leg, werkt die schitterend. Bovendien maken ze allebei gebruik van hetzelfde Wi-Fi netwerk. Op 3G is het net hetzelfde. Dus laten we dit maar even uitsluiten. (bovendien de unlockte iPhone werkt schitteren in Wi-Fi en 3G voor mailen en surfen).
  #4  
Oud 30-08-08, 12:01
rvgulik rvgulik is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard Oplosing Locate Me Probleem

Hoi Luitjes,

Ik heb een iPhone 16GB uit Portugal, vorige week met succes unlock gedaan met Yessim. Werkt nu een week perfect, had alleen een probleem met locate me. Hij bleef continu zoeken en er gebeurde niets. Via iFoneguide ben ik op de volgende oplossing gekomen en dit werkt perfect voor mij:

ZORG ERVOOR DAT JE BUITEN STAAT, BINNENSHUIS WERKT GPS NIET!

  1. Schakel Wi-Fi, 3G en data roaming uit. (Instellingen=>Algemeen=>3G en data roaming uitschakelen!)
  2. Schakel locatievoorzieningen uit. (Instellingen=>Locatievoorzieningen)
  3. Zet je iPhone uit en weer opnieuw aan.
  4. Schakel de locatievoorzieningen weer aan. (Instellingen=>Locatievoorzieningen)
  5. Verbind met Wi-Fi of 3G en probeer “Locate me” in Google. Het zou nu moeten werken.
Succes hiermee,


Robert
__________________
iPhone US 16GB FW2.2
iPhone 3G 16GB FW2.2 Yellowsn0w KPN
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G 4.1.2: Probleem met Unlock na iClarified tutorial pdewildt Jailbreak 3 21-02-11 11:34
Cannot locate package Ief_DR Jailbreak apps en thema's 0 31-01-11 18:49
iPhone 4: Probleem met unlock AriM6 Unlock 4 14-11-10 11:22
iPhone: Probleem met jailbreak + unlock 3G Iphone1987 Jailbreak 1 30-09-09 17:35
Probleem met ringtone na unlock. alger Unlock [archief] 3 23-03-08 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.