iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: blijvend probleem vernieuwen firmware (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/20185-blijvend-probleem-vernieuwen-firmware.html)

koekboy 28-08-08 13:48

blijvend probleem vernieuwen firmware
 
beste iedereen,

Ik heb na het installeren van de originele 2.0.2 al het nodige geprobeerd om dit proberen ongedaan te maken, aangezien ik ineens een abbonement moest afsluiten wilde ik verder gaan...
De winpwn gerund met wel 3 verschillende restores en customs, zowel op de recovery als op de DFU, heb alle foutcodes naar voren zien komen, van 6 tot 1600, 1601 en 1602, itunes 7.7 en 7.5 geprobeerd en nog steeds geeft itunes de melding dat dezxe iphone iphone niet te herstellen is, zie ik nu nog steeds iets over het hoofd of is ie rijp voor de prullebak?
wie helpt mij verder

pclahsen 28-08-08 13:55

Ik zou eens proberen om met iTunes 7.5 (wel alles van de andere versies deinstalleren) in DFU (maar dan wel de echte DFU!) te downgraden naar 1.1.4, dan pwnen en je oude custom er weer op zetten (mag elke zijn die je al hebt, als je eerst maar pwnt:)).

koekboy 28-08-08 14:00

ik heb geprobeerd te down graden naar 1.1.3, 1.1.4 en 2.0.1 alvorens geprobeerd de custom van 2.0.2 erop te zetten, en de echte DFU kan ik niet meer zien, jaja ik weet het, dat je scherm zwart blijft maar dat itunes hem wel herkent, iemand een andere oplossing?

pclahsen 28-08-08 14:02

Hoezo kan je 'de echte DFU niet meer zien'? Want dit is toch de sleutel tot de oplossing...

koekboy 28-08-08 14:07

in de zin van dat ik inmiddels de DFU wel van de recovery kan onderscheiden, ik weet alle verschillen en alle programma´s maar die iphone pakt gewoon geen customs meer of downgrades what so
ever

pclahsen 28-08-08 14:31

Sorry maar op deze manier kan ik je verder niet helpen. Als je beweert alles al te weten en geen details geeft over wat je nu precies hebt gedaan en wat er precies op welk moment misging betwijfel ik ook of iemand anders dat hier wel kan. In jouw situatie zou ik zelf ook niet de houding aannemen 'van ik weet alles wel', want jij bent toch degene met een iPhone die het niet doet??? Ik bedoel dit allemaal heus niet vervelend en hoop natuurlijk echt dat iemand je kan helpen hier. Veel succes!

koekboy 28-08-08 14:33

zo bedoel ik het niet! alleen iedereen zegt van ga eerst maar eens zoeken bij wiki en zo maar dat heb ik ook echt gedaan! maar ik heb een nieuwe uitdaging! opeens zit 2.0.2 erop! maar nu pakt hij mijn simkaart van vodafone niet!

koekboy 28-08-08 15:29

info over unlocken
 
Ok nieuwe vraag!

Inmiddels heb ik een iphone 2.0.2
Succesvol geupgrade na lang, heel lang ploeteren.
Nu het volgende, voordat ik aan deze ellende begon kon ik gewoon een andere simcard in de iphone doen en bellen, na het upgraden naar 2.0.2 lukt dat opeens niet meer,
Is er plotseling de simlock opgeknald of heeft iemand een logischer verklaring, ik denk zelf dat ik moet unlocken maar wat is de beste oplossing, werkt dat yessim nog?
Wederom, wie kan mij helpen!

Destiny 28-08-08 16:26

Bootneuter installeren uit cydia en unlocken

wouterstorre 04-02-09 17:48

ik heb dit dus met mijn 3g....
snap er niks van...
kan niet bellen niet en niet smsen niet...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.