//

2.0.2 na QuickPwn blijft vragen om reservekopie?

2.0.2 na QuickPwn blijft vragen om reservekopie? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Lieve jongens en meisjes ik heb jullie hulp nodig (ja, ik schaam me om het te vragen ) Ik heb zojuist mijn (1st gen) iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-08, 10:32
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Question 2.0.2 na QuickPwn blijft vragen om reservekopie?

Lieve jongens en meisjes ik heb jullie hulp nodig (ja, ik schaam me om het te vragen )
Ik heb zojuist mijn (1st gen) iPhone vanaf een prima werkende 2.0.0 ge quickpwn-ed naar 2.0.2, eerst keurig in DFU en Fresh's iFoneguide gevolgd, dit verliep allemala vlekkeloos en binnen afzienbare tijd had ik een unlockede 2.0.2 marja nog helemaal leeg en geen settings. Dus zoals altijd heb ik het apparaat weeer in iTunes gedouwd die mij promt de melding gaf dat er al eerder en iPhone met deze pc was gesynced en of ik een reservekopie wou terugzetten. Natuurlijk wil ik dat want ik wil mijn sms-jes terug en mijn instellingen enzo dus ik kies mijn 30 minuten geleden gecreerde reservekopie, prompt slaat itunes aan het restoren en een dik half uur later (sjeesus wat duurt dat lang he?!) staat alles er keurig op. perfect zou je denken, maar helaas, te vroeg gejuicht want wat wil het geval?
iTunes vraagt NOGSTEEDS of ik mijn reserve kopie wil terugzetten, het is of dat of "als een nieuwe iphone configureren".
Ik heb inmiddels 4 keer geprobeert te syncen en het probleem blijft (ja ik heb ook al opnieuw gequickpwn-ed) dus ik begin me ietwat zorgen te maken....
Iemand een idee?
En dan mijn andere vraag, ik heb eigenlijk nog nooit voor "als een nieuwe iphone configureren" gekozen, kan ik daarna alsnog met mijn oude backup syncen? (en hoe?) of ben ik dan definitief alles kwijt?

alle hulp wordt ten zeerste gewaardeerd, ik reken op jullie oneindige expertise... naja dit zal me ieg leren om te denken dat ik alles van het iPhonewereldje weet, ik hou het wel bij repo's
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-08, 10:36
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Je kunt nadat je de iPhone als nieuwe telefoon hebt toegevoegd aan iTunes ALSNOG kiezen om een backup terug te zetten.

Heb je al eens geprobeerd een oudere backup terug te zetten? Of heb je die niet?
(rechtermuisknop op de iPhone, en dan bakup terugzetten, dan kun je als ze bestaan meerdere backups kiezen)

Ik kon met de stap van 2.0.0 naar 2.0.1 helaas ook geen backup terug zetten En was dus alle foto's en smsjes kwijt, bij mij kwam de melding dat de backup niet goed was.

edit: Je zou ook kunnen proberen een custom 2.0.2 van Michael te flashen, en kijken of je daarna wel een backup terug kunt zetten. Ben bang dat dit niet heel veel uitmaakt, maar goed, misschien heeft QuickPWN iets vernaggeld waardoor je geen backup terug kunt zetten, en lukt het wel met een rechtstreeks gepwnde firmware

Laatst gewijzigd door cypher21; 29-08-08 om 10:38.
  #3  
Oud 29-08-08, 10:42
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ja ik zat idd al te denken aan een oudere backup, maar eens proberen (is nu bezig ik laat je over 5 uur wel horen of het gelukt is.. takketrage pokkeding )
het rare is alleen dat de backup prima lukt, hij staat gewoon erop! maar itunes denkt dat het een vers gerestorede foon is dus eigenlijk wil ik alleen langs dat scherm zodat ik weer gewoon alle itunes functies heb.
misschien idd michaels custom of anders wacht ik een paar uurtjes tot winpwn released wordt.. het is wel frustrerend ieg!
  #4  
Oud 29-08-08, 10:45
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ja, wel apart, zeker omdat de backup er prima op staat, en iTunes alsnog aangeeft de telefoon als nieuw te willen configureren.

Je zou denk ik wel de iPhone als nieuw kunnen configureren in iTunes, dat zou niets aan de instellingen op de iPhone mogen veranderen, alleen in iTunes, en voor backups.
  #5  
Oud 29-08-08, 10:48
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

dat zeg je nu
naja eerst kijken wat er na deze backup gebeurt, helpt dit niet kan ik altijd weer een backup naar mijn recentere doen en dan weer asls nieuw configureren ofzo.
maar waarom is er geen manier om dit scherm te "bypassen"?
  #6  
Oud 29-08-08, 10:50
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ja, sorry, dat bedacht ik me net pas Ik weet dat het in LA al bedtijd is, maar goed

Ik zou niet weten of dit te omzeilen is, het lijkt me eerlijk gezegd niet aangezien backups en instellingen aan de iPhone gekoppeld zijn en iTunes de iPhone moet zien als de oude
  #7  
Oud 29-08-08, 10:54
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

och het is pas tien voor 1

EDIT
godgloeiendevlekpleuriszooi! dat was het dus he?! na een oudere syync loopt ie gewoon door (alleen alle muziek video's etc is er wel af.. vreemd) maarja omdat ik stronteigenwijs ben nu dan toch nog maar eens met die rechtsklik optie de recentere kopie gepakt, zou hij het nu wel doen? ik haaaaaaaaaaaat eitjoenz!
misschien een goed idee voor apple om een "check reservekopie integriteit" knop te maken?



Waaaahaaaaahaaaa! het werkt gewoon! (na de oude backup weer de recente erop en nu loopt eitunes gewoon door! thnks voor de tips cypher21
doe mij maar een slotje!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 29-08-08 om 11:28. Reden: samenvoegen
  #8  
Oud 29-08-08, 11:28
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik gooi er nog geen slotje op. Wellicht dat andere gebruikers hier wat aan hebben.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #9  
Oud 29-08-08, 11:30
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ook goed ieg bedankt!ik ga ff flink syncen nou... slapen is voor losahs!
  #10  
Oud 29-08-08, 11:31
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Haha, mooi dat het nu weer werkt iig!

En zoals scorpio al aangeeft: GEEN slotje
  #11  
Oud 30-08-08, 14:13
MartinZ MartinZ is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 45
Standaard

Ik heb dit probleem ook gehad toen ik van 2.0 naar 2.01 ging en nu weer toen ik van 2.01 naar 2.02 ging.

Gewoon de iphone opnieuw configureren en dan geeft hij de keuze dat om dezelfde naam te gebruiken. Ik kreeg toen ook alleen mail terug en sms, contact etc.
Muziek en vidio en programma's kon ik via sync weer goed zetten.

Wel belangrijk dus alles wat je met je iphone koopt/gratis krijgt ook over te zetten op itunes.

Ik doe alles met OSX en de custom van Michael.
  #12  
Oud 09-09-08, 04:05
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht

Waaaahaaaaahaaaa! het werkt gewoon! (na de oude backup weer de recente erop en nu loopt eitunes gewoon door!

hoe doe je dat dan? Ik heb nu oudere back-up gekozen, en dan werkt dat wel idd. Maar ja heb ik weinig aan, aangezien die oude back-up niet up to date is natuurlijk.

Dus hoe kan ik nu alsnog een nieuwere back-up kiezen?
  #13  
Oud 09-09-08, 04:34
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

rechtsklikken in itunes (op je iphone) en dan kan je uit alle backups die er zijn kiezen, daar kan je dan weer de recente kiezen en bij mij werkt dat (gelukkig )
  #14  
Oud 09-09-08, 04:39
Lennyl Lennyl is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 67
Standaard

Ja had het al gevonden, was volgens mij enige plek waar ik nog niet had gekeken in iTunes

En het werkt inderdaad. Hij is nu bezig alle muziek er weer op te zetten. Super
  #15  
Oud 09-09-08, 21:08
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

ik heb nog een backup van ergens in juli maar die durf ik niet terug te zetten omdat mn iphone kapot is gegaan en toen heb ik hem helemaal via winpwn moeten restoren
kan het kwaad als ik de backup terug zet want er werd gezecht dat ik dit beter niet kon doen.. ik heb nu wel al heel veel apps gedownload maar ben wel al mn telnrs kwijt enzo..

Dus wat kan ik het beste doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft om herstel vragen. SlaveGen iPhone algemeen 3 27-10-10 09:12
iPhone 3G: Hij blijft om I tunes vragen leroydew Unlock 9 31-07-09 23:18
iPhone: na quickpwn blijft mijn iphone 3g 2.2 5 minuten rebooten wat is er?!?! ifolkert Jailbreak 2 15-03-09 00:24
iPhone: Blijft hangen na Quickpwn midego Jailbreak 38 07-01-09 09:22
iPhone: QuickPwn blijft staan op 100% (= voltooid?) Trax Jailbreak 10 31-08-08 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.