iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: Niet mobiel bereikbaar. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/20299-niet-mobiel-bereikbaar.html)

RioolDokter 29-08-08 16:21

Niet mobiel bereikbaar.
 
Hallo mensen!


Ik heb mijn 1st gen iphone 8g buit the states geupdated van 1.1.4 naar 2.0.2. Gaat helemaal goed, heb alle instellingen terug....

....alleen, mijn simkaart is nog niet geunlocked. Ofja, mijn toestel, als ze mij proberen te bellen krijg ik gelijk de voicemail. Hoe unlock (of wat ik dan moet doen..) ik dit toestel. Alles werkt dus, alleen kan ik niet gebeld worden, en zelf niet bellen naar anderen. What to do?

Overigens heb ik het programma QuickPWN gebruikt, om te updaten naar 2.0.2! Wie kan me helpen?

Bvd

RioolDokter.

pclahsen 29-08-08 16:51

Via Cydia Bootneuter downloaden en draaien (you must Neuter to unlock).
Als je er helemaal niet uitkomt je iTunes pwn-en met winpwn en dan de custom 2.0.2 fw van Michael downloaden en hiermee restoren in iTunes, dan gaat de Bootneuter-unlock aan het eind 'vanzelf' lopen.
Of wacht op winpwn 2.5 die vanavond uitkomt en dan kun je alles customizen:D

RioolDokter 29-08-08 16:55

Hoe laat komt die winpwn 2.5 uit? Want ik heb er voor gekozen geen Cydia op mijn Iphone te laten installeren.... Dus ik kan op die manier geen Bootneuter downloaden? De manier van Itunes, pwn-en enzo zie ik niet zitten... Ik heb mobiel eigenlijk snel weer nodig:S.

Niettemin bedankt voor je hulp, en ik wacht de reactie weer af!

iScorpio 29-08-08 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter (Bericht 180417)
Hoe laat komt die winpwn 2.5 uit? Want ik heb er voor gekozen geen Cydia op mijn Iphone te laten installeren.... Dus ik kan op die manier geen Bootneuter downloaden? De manier van Itunes, pwn-en enzo zie ik niet zitten... Ik heb mobiel eigenlijk snel weer nodig:S.

Niettemin bedankt voor je hulp, en ik wacht de reactie weer af!

Als je zelf even de Winpwn topic doorleest had je zelf kunnen achterhalen dat dit om 20:00 uur vanavond moet gebeuren.

RioolDokter 29-08-08 17:00

En als ik tot 20.00uur wacht, is het dan een kwestie van 5minuten? Of gaat er dan nog een heeeeel proces aan vooraf??

slodo 29-08-08 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter (Bericht 180421)
En als ik tot 20.00uur wacht, is het dan een kwestie van 5minuten? Of gaat er dan nog een heeeeel proces aan vooraf??

dan moet je een custom firmware maken en die op je iphone zetten.
duurt denk ik ongeveer 30 minuten, maar ligt er ook aan hoe snel ie de custom firmware maakt.

iScorpio 29-08-08 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter (Bericht 180421)
En als ik tot 20.00uur wacht, is het dan een kwestie van 5minuten? Of gaat er dan nog een heeeeel proces aan vooraf??

Als je nu eerst eens gaat zoeken op het forum, dan zal je zelf het antwoord vinden. Zo moeilijk is het niet. Zoek maar op 'WinPwn'.

eagletje 29-08-08 22:50

Heb (had?) hetzelfde als riooldokter dus via cydia bootneuter aan het instelleren. In het scherm staat nog ' setting up com.devteam.bootneuter (2.0...' maar helemaal bovenaan mijn scherm staat complete... is ie nu klaar of niet??:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.