iphone software hack discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) heeyyy Ik heb de iphone software van de iphone 2.0.0 met winpwn 2.0.0.3 RC1 dat progamma is er toch bedoelt voor de software te hacken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone software hack
heeyyy
Ik heb de iphone software van de iphone 2.0.0 met winpwn 2.0.0.3 RC1 dat progamma is er toch bedoelt voor de software te hacken ?? En als je hem met Itunes op je iphone probeert te krijgen geeft hij steeds een fout melding (9) het er op krijgen doe je met shift + herstel indrukken. Kan iemand me helpen met het er op zetten of heeft iemand er een goed progamma voor? dank alvast ps: ik gebruik Itunes 7.7.1 Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-09-08 om 20:40. Reden: softwire = software + taalkundig aangepast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je gebruikt nog een oudere versie van WinPwn, WinPwn 2.5 BETA 2 is namelijk al uit. *klik*
Je kan btw beter QuickPwnRC3 gebruiken, die raad ik op het moment nog even aan, WinPwn wil namelijk nog wel eens moeilijk doen. Als je QuickPwn gaat gebruiken dan moet je eerst origineel in iTunes restoren naar Firmware 2.0.2 (de nieuwste), daarna QuickPwn gebruiken. Nodig: -QuickPwn (download) -Firmware 2.0.2 (moet je in QuickPwn inladen) (download) -Bootloader 3.9 en 4.6 (moet je inladen in QuickPwn) (toegevoegd als bijlage)
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 08-09-08 om 20:42. |
|
|||
|
|||
krijg ik dan niet steets foutmeldingen van itunes??
moet ik al de software 2.0.2 op mijn iphone zetten en dan dat progamma gebruiken?? of moet het door dat progamma gehackt worde voor ik het er op zet?? dank Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-09-08 om 20:42. Reden: softwire = software |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn vorige post ge-edit. Denk dat je er nu wel uit gaat komen?
|
|
|||
|
|||
jha denk het wel
bedankt |
|
|||
|
|||
dat progamma wil dat als ik mijn iphone uit heb de home knop in druk.....
maar de iphone staat uit en hij doet nixs maar ik heb het tog gedaan maar dan geeft het progamma een fout melding dat ik de opdracht niet goed heb uit gevoerd |
|
||||
|
||||
Je moet de stappen precies goed volgen, dat is de DFU helper.
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar Jailbreak en Unlock. Problemen is niet voor unlock vragen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Hack Iphone in belgie | chiquita | Archief | 2 | 04-03-08 13:04 |
Software 1.1.4 hack?! | kasperlannoo | Archief | 1 | 26-02-08 21:52 |
|
|