iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: problemen met unlock 2.0.2 iphone versie 1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/21057-problemen-unlock-2-0-2-iphone-versie-1-a.html)

coifeurke 09-09-08 02:04

problemen met unlock 2.0.2 iphone versie 1

hallo wie kan mij aub helpen ik heb mijn iphone geupdate naar versie2 met quickwwn soft maar ik krijg geen kontackt tot proximus voor de rest werkt alles prima ik heb zo wat alles geprobeerd wat ik hier op het forum kon vinden maar niets dat mijn probleem helpt het is een versie 1 iphone uit de vs dank bij voorbaat.:confused:

Michael 09-09-08 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coifeurke (Bericht 186275)
hallo wie kan mij aub helpen ik heb mijn iphone geupdate naar versie2 met quickwwn soft maar ik krijg geen kontackt tot proximus voor de rest werkt alles prima ik heb zo wat alles geprobeerd wat ik hier op het forum kon vinden maar niets dat mijn probleem helpt het is een versie 1 iphone uit de vs dank bij voorbaat.:confused:

Bootneuter uit cydia downloaden en dat draaien. Zet hem op neuter en unlock en de bootloader die je wilt 3.9 of 4.6. Klik op flash wacht een paar minuten en je kan weer bellen.

anni1992 09-09-08 18:31

Hallo mensen,

Ik heb een vraagje, ik heb een iphone ut de VS 1.1.3. gejailbreakt, nu zegt mijn itunes dat er een nieuwe versie 2.0.2. beschikbaar is.
Als ik dit download werkt mijn iphone daarna nog gewoon, of moet ik hem dan weer opnieuw jailbreaken, ik weet namelijk niet goed hoe dat werkt.
Is er al iemand die dit heeft gedaan, en hier ervaring mee heeft.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt.

Tijn1 09-09-08 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anni1992 (Bericht 186562)
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje, ik heb een iphone ut de VS 1.1.3. gejailbreakt, nu zegt mijn itunes dat er een nieuwe versie 2.0.2. beschikbaar is.
Als ik dit download werkt mijn iphone daarna nog gewoon, of moet ik hem dan weer opnieuw jailbreaken, ik weet namelijk niet goed hoe dat werkt.
Is er al iemand die dit heeft gedaan, en hier ervaring mee heeft.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt.

als je hem update dan is de iphone weer gelocked, die kan je daarna weer unlocken met quickpwn voor windows!

Let wel op als je update dat je een back-up maakt zodat je niet je contact gegevens e.d. kwijt bent!

dj_joske 09-09-08 20:16

hallo

heb juist iemand anders zijn iphone geupdate naar 2.0.2 maar die blijft hangen bij het apple logo en geeft géén foutmeldingen ofzz maar blijft hangen :(

kan iemand mij helpen thx !!

Tijn1 09-09-08 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dj_joske (Bericht 186613)
hallo

heb juist iemand anders zijn iphone geupdate naar 2.0.2 maar die blijft hangen bij het apple logo en geeft géén foutmeldingen ofzz maar blijft hangen :(

kan iemand mij helpen thx !!

Zet hem in dfu en herstel in itunes nog een keer met een custom firmware!
Heb je geen custom firmware, maak er een dan met winpwn voor windows of pwnage voor de mac!
Let wel op dat de custom firmware voor een eerste gen iphone met activatie moet zijn!

Basjuh_87 09-09-08 21:11

Hallo,

Ik wil graag mijn Iphone upgraden naar 2.0.2, maar ben bang dat ik echt alles fout ga doen. Ben namelijk niet up-to-date van alles. Heb de laatste dagen al veel gelezen, maar wordt er niet echt duidelijker van:S..

Kan iemand mij vertellen wat ik exact moet doen..
Wil namelijk graag al mijn telefoonnummers behouden enz..

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes bas

Tijn1 09-09-08 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basjuh_87 (Bericht 186643)
Hallo,

Ik wil graag mijn Iphone upgraden naar 2.0.2, maar ben bang dat ik echt alles fout ga doen. Ben namelijk niet up-to-date van alles. Heb de laatste dagen al veel gelezen, maar wordt er niet echt duidelijker van:S..

Kan iemand mij vertellen wat ik exact moet doen..
Wil namelijk graag al mijn telefoonnummers behouden enz..

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes bas

Dit heb je nodig:
Orginel apple firmware voor 2.0.2: Firmware 2.0.2 (2G) http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw
download winpwn (www.winpwn.com)
bootloaders:http://rapidshare.com/files/104494661/bootloaders.rar

Hoe te werk gaan:
Winpwn instaleren en openen> rechts boven expert mode kiezen.
je iphone selecteren> aanwijzingen op het scherm volgen
uiteindelijk restoren in dfu mode met itunes 7.7.1!

Dit is een beknopte handleiding, de rest vind je op dit forum door de zoekfunctie te gebruiken!

coifeurke 09-09-08 22:21

thanks michael maar waar kan ik bootneuter juist vinden op cydia want dit is nieuw voor mij en vind het niet direkt .;)

Tijn1 09-09-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coifeurke (Bericht 186700)
thanks michael maar waar kan ik bootneuter juist vinden op cydia want dit is nieuw voor mij en vind het niet direkt .;)

cydia openen en uit laten loaden, daarna onderin search klikken en dan bovenin bootneuter invullen, als het goed is moet bootneuter er tussen staan!

coifeurke 09-09-08 22:52

ok ik heb hem gevonden maar wil niet flach uitvoeren geeft op set auto-lock to never in settings general wat wil hij daar nu weer mee zeggen ??

Tijn1 09-09-08 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coifeurke (Bericht 186733)
ok ik heb hem gevonden maar wil niet flach uitvoeren geeft op set auto-lock to never in settings general wat wil hij daar nu weer mee zeggen ??

dat doet ie zodat je iphone niet op het lock screen springt, appel wil niet dat er programma's op de achtergrond draaien!

ga naar instellingen>algemeen> automatisch slot en zet em op nooit

Basjuh_87 09-09-08 23:08

Bedankt! Ik ga het proberen!

Gr bas

coifeurke 10-09-08 00:02

Bedankt iedereen mijn iphone doet het weer dank zij jullie? ;)

Tijn1 10-09-08 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door coifeurke (Bericht 186791)
Bedankt iedereen mijn iphone doet het weer dank zij jullie? ;)

gelukkig maar, veel plezier ermee!

p.s. pas je profiel even aan dat je 2.0.2 hebt!

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.