//

[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag is als ik van 2.0.2 naar 2.1 wil moet ik dan per se iTunes 8 installeren? Hoe kan ik zorgen dat ik na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 15-09-08, 19:57
Nesta Nesta is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard

Mijn vraag is als ik van 2.0.2 naar 2.1 wil moet ik dan per se iTunes 8 installeren? Hoe kan ik zorgen dat ik na de upgrade mijn sources van cydia en installer op mijn iPhone terug keren?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 15-09-08, 21:29
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

ja,je hebt nieuwe itunes nodig.
en hier is een programma om nadien je app van cydia terug te zetten
__________________
at your service
  #243  
Oud 15-09-08, 21:52
Kuin Kuin is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MenMs Bekijk bericht
Ik had dit ook. Ik heb toen op advies van iemand uit het forum (thanks) hersteld via itunes naar de originele FW van Apple versie 2.1 Vervolgens met quickpwn ( de nieuwste) geunlocked en gejailbreaked en daarna met FW van Michael de costum versie 500mb erop gezet. `Na veel zweten is dat gelukt.

suc6
Mega bedankt
dit was het enige dat werkte!
  #244  
Oud 15-09-08, 22:15
xqa xqa is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Dag mensen,

Ik draai nu 2.0.1 en wil graag naar 2.1 . Nu heb ik al eerder de customs van Michael gebruikt (mijn dank is groot), maar de laatste gaat niet helemaal goed.

In iTunes 8 krijg ik onder osx de fout 1403 als de ipod in de 'itunes+stekker' mode staat.

Weet iemand wat ik fout doe?! Thnks!
  #245  
Oud 15-09-08, 22:26
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xqa Bekijk bericht
Dag mensen,

Ik draai nu 2.0.1 en wil graag naar 2.1 . Nu heb ik al eerder de customs van Michael gebruikt (mijn dank is groot), maar de laatste gaat niet helemaal goed.

In iTunes 8 krijg ik onder osx de fout 1403 als de ipod in de 'itunes+stekker' mode staat.

Weet iemand wat ik fout doe?! Thnks!
iPod daar is de custom niet voor
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #246  
Oud 15-09-08, 22:40
xqa xqa is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
iPod daar is de custom niet voor
Ja sorry...beetje moe... iphone bedoel ik.
  #247  
Oud 15-09-08, 22:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xqa Bekijk bericht
Ja sorry...beetje moe... iphone bedoel ik.
Restore naar 2.1 en gebruik quickpwn 1.1 voor de mac
  #248  
Oud 16-09-08, 00:21
gioapple gioapple is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 7
Standaard Probleem: update naar 2.1 mislukt iPhone herkent SIM niet meer

Wat te doen ?
Ik had een nieuwe custom 2.1 gemaakt maar helaas heeft iTunes 8 de originele update ingelezen
Nu zegt de iPhone dat de SIMkaart niet de juiste is, ik kan alleen 112 bellen
Wat te doen ?
  #249  
Oud 16-09-08, 00:23
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gioapple Bekijk bericht
Wat te doen ?
Ik had een nieuwe custom 2.1 gemaakt maar helaas heeft iTunes 8 de originele update ingelezen
Nu zegt de iPhone dat de SIMkaart niet de juiste is, ik kan alleen 112 bellen
Wat te doen ?
Je kan quickpwn 1.1 gebruiken
  #250  
Oud 16-09-08, 00:27
Supper Phone Supper Phone is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 101
Standaard

Hey wie zou mij het verlossende antwoord kunnen/ willen geven voor mij. Heb een IPhone 3G (gelukkig ook nog een 1e gen) die ik niet meer goed krijg. Ik mis mijn logo van Tmob en de instellingen voor de telefoon staan ook niet in het menu. Heb hem geprobeerd terug te zetten naar 2.0.2 en toen weer overnieuw naar 2.1. Het helpt niet krijg het niet meer goed. Heb nu zoveel geprobeerd en denk ik wel voor 1.5 gib aan bestanden er op staan (Imac). Tot nog toe ben ik er twee dagen mee bezig. Ik hoop dat er iemand mij hier mee zou willen helpen. Heb op dit forum al erg veel geleerd maar hier kom ik nog niet uit. Ook heb ik de custom (wat voor eedere dingen wel lukte dus Michael bedankt hier voor) van Michael geprobeerd. Denk dat er nu zo veel op staat dat ik er zelf niet meer uit kom. Daarom wil ik eigenlijk alles in de prullebak gooien en overnieuw beginnen. voordat ik dit doe dan eerst maar even deze plaatsen op het forum.

Grzzz en alvast bedankt
  #251  
Oud 16-09-08, 00:35
gioapple gioapple is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 7
Standaard

micheal waar vindt ik de quickpwn 1.1 ? gezocht maar niet gevonden ..
  #252  
Oud 16-09-08, 00:56
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gioapple Bekijk bericht
micheal waar vindt ik de quickpwn 1.1 ? gezocht maar niet gevonden ..
Die kan je hier downloaden http://www.eltonno.eu/QuickPwn_1.1.dmg
  #253  
Oud 16-09-08, 01:04
Sashimi's schermafbeelding
Sashimi Sashimi is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supper Phone Bekijk bericht
Hey wie zou mij het verlossende antwoord kunnen/ willen geven voor mij. Heb een IPhone 3G (gelukkig ook nog een 1e gen) die ik niet meer goed krijg. Ik mis mijn logo van Tmob en de instellingen voor de telefoon staan ook niet in het menu. Heb hem geprobeerd terug te zetten naar 2.0.2 en toen weer overnieuw naar 2.1. Het helpt niet krijg het niet meer goed. Heb nu zoveel geprobeerd en denk ik wel voor 1.5 gib aan bestanden er op staan (Imac). Tot nog toe ben ik er twee dagen mee bezig. Ik hoop dat er iemand mij hier mee zou willen helpen. Heb op dit forum al erg veel geleerd maar hier kom ik nog niet uit. Ook heb ik de custom (wat voor eedere dingen wel lukte dus Michael bedankt hier voor) van Michael geprobeerd. Denk dat er nu zo veel op staat dat ik er zelf niet meer uit kom. Daarom wil ik eigenlijk alles in de prullebak gooien en overnieuw beginnen. voordat ik dit doe dan eerst maar even deze plaatsen op het forum.

Grzzz en alvast bedankt
Supper Phone: Je kan denk ik het beste gewoon je iPhone in recovery mode zetten en dan ofwel via de officiele weg restoren met iTunes of via de Pwnage manier met een zelfgemaakte ipsw file of met de custom van Michael. Dan moet het m.i. lukken.
__________________
Lekker bezig
  #254  
Oud 16-09-08, 01:12
Supper Phone Supper Phone is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 101
Standaard

Oke sashimi ik ga het nu nog ff proberen zal wel weer een latertje worden denk ik. Jij bedankt in ieder geval.

Grzzz
  #255  
Oud 16-09-08, 01:20
gioapple gioapple is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 7
Standaard

Micheal ! Dank
  #256  
Oud 16-09-08, 01:30
Supper Phone Supper Phone is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 101
Standaard

Hey Sashimi, heb gedaan wat je gezegd had en dat is wel gelukt nu alleen nu krijg ik een melding in ITunes dat er update is voor de aanbiederinstellingen op mijn IPhone. Of ik deze wil installeren. Heb dat nog niet gedaan. Moet ik dat wel/ niet doen? Krijg ik met de custom firm van Micheal installer en syndia er weer op? Hoor het graag nog even van iemand.

Alvast bedankt grzzz

Laatst gewijzigd door Supper Phone; 16-09-08 om 01:31. Reden: Tekst stukje aan gepast
  #257  
Oud 16-09-08, 01:40
Sashimi's schermafbeelding
Sashimi Sashimi is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supper Phone Bekijk bericht
Hey Sashimi, heb gedaan wat je gezegd had en dat is wel gelukt nu alleen nu krijg ik een melding in ITunes dat er update is voor de aanbiederinstellingen op mijn IPhone. Of ik deze wil installeren. Heb dat nog niet gedaan. Moet ik dat wel/ niet doen? Krijg ik met de custom firm van Micheal installer en syndia er weer op? Hoor het graag nog even van iemand.

Alvast bedankt grzzz
Supper Phone: de update voor je aanbieder instellingen is iets van TMobile geloof ik en ondanks dat ik van TMobile niets begrijp, heb ik dit vaak genoeg gezien en begrepen dat je die update zonder problemen kunt installeren. Ik heb de custom van Michael zelf nooit gebruikt (heb altijd met de Pwnage tool mijn eigen ipsw file gemaakt, maar voor zover ik het gelezen had, heeft Michael zowel Cydia als Installer aangevinkt in de ipsw file, dus het antwoord is volgens mij "ja". Groeten uit een donker Amsterdam.
  #258  
Oud 16-09-08, 01:45
Sashimi's schermafbeelding
Sashimi Sashimi is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Voor de puristen geldt dan natuurlijk nog dat je (Supper Phone) in het verkeerde topic zit met je 3G phone... De juiste link is
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post189425
Nevermind. Glad to help. Zelfs midden in de nacht.
  #259  
Oud 16-09-08, 01:56
Supper Phone Supper Phone is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 101
Standaard

Oke Sashimi, wil je bij deze in ieder geval bedanken voor de gedane moeite en waardeer dat je vanuit een donker A'dam er nog moeite voor doet Had niet in de gaten dat ik op het verkeerde forum zat zal er proberen op te letten. Zelf begrijp ik ook niet veel van TMobile en zeker nu ze ook de mogelijkheid hebben gesloten voor het sturen van een e-mail. Had er zelf ook een reactie gestuurd, kan het wel vergeten. Heb zelf ook hier geen dekking met mijn 3g.
Voor straks truste en grzzz vanuit vlak bij Nijmegmen
  #260  
Oud 16-09-08, 02:18
Sashimi's schermafbeelding
Sashimi Sashimi is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Weltrusten. (Oh wat is die maan toch mooi 's nachts...)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Unlock 1541 01-02-09 10:33
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 19:08
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.