iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: Kan iPhone niet herstellen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/21847-iphone-niet-herstellen.html)

altrnt 17-09-08 17:43

Kan iPhone niet herstellen
 
Ik heb dringend hulp nodig voor mijn iPhone.
Gister heb ik via SSH iets verkeerds gedaan (iets met MobileInstallation.framework).
Dit doet er verder niet toe.
Nu ging ik mijn iPhone Herstellen via iTunes, dit heb ik gedaan maar iTunes herkent mijn iPhone niet meer en ik kan hem dus niet meer jailbreaken, unlocken en activaten.
Ik krijg op mijn telefoon telkens alleen maar het schermpje van die stekker en het iTunes tekentje.

Kan iemand mij alstublieft helpen?

~altrnt

Kan iemand mij alstjeblieft helpen?
Ik kan nu niks meer op mijn iPhone omdat ik hem niet kan activaten jailbraiken of unlocken.
Telkens krijg ik als die reboot tijdens unlock proces weer dat iTunes tekentje met USB draadje eronder als afbeelding op mijn scherm en de pc vindt van mijn iPhone niet meer.
Help mij alstjeblieft!!!!!!!!!

~altrnt

macfreaker 17-09-08 21:40

Kan je die in dfu mode zetten en dan restoren ?

djdwm 17-09-08 22:23

ik heb hetzelfde probleem mijn telefoon wordt niet mee rherkend in itunes want mijn simkaarft is neit geldig..
heb toenstraks 2.0 erop proberen te zetten is niet gelukt heb hem ge restored maar nu kan ik neit meer...als ik in intunes zit dan zegt hij uw simkaart word neit ondersteunt of zoiets....

truckdiver 17-09-08 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djdwm (Bericht 193526)
ik heb hetzelfde probleem mijn telefoon wordt niet mee rherkend in itunes want mijn simkaarft is neit geldig..
heb toenstraks 2.0 erop proberen te zetten is niet gelukt heb hem ge restored maar nu kan ik neit meer...als ik in intunes zit dan zegt hij uw simkaart word neit ondersteunt of zoiets....

dan heb je nu de officiele firmware erop staan.
tijd om de custom van Michael erop te zetten

altrnt 17-09-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 193484)
Kan je die in dfu mode zetten en dan restoren ?

Als ik hem helemaal heb gerestored herkent iTunes de telefoon nog niet.
Hij zegt dan dat er een iPhone is die in die Herstel mode staat en dat de telefoon dus herstelt moet worden, maar dat heb ik dan net al gedaan.
Als ik hem unlock of dergelijken gaatie eerst in recovery mode maar daarna startie weer op en krijg ik dat schermpje van iTunes tekentje met usb draadje en herkent de computer hem niet meer.

Ik ga nu weg maar ik lees morgen gelijk als iemand, of jij nog ideeen hebt.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

~altrnt

djdwm 17-09-08 22:38

ik ebn echt een leek wat dit betreft hoe erkt dat?:$

altrnt 17-09-08 22:40

djdwm, start hiervoor alstjeblieft een ander topic zodat dit topic "on-topic" blijft en ik sneller geholpen kan worden.
Ik ga nu.

Alvast bedankt aan iedereen die helpt,
altrnt.

wannegek 17-09-08 23:18

fout 6 en fout 1600 opgelost!!!!!!!!!!
had een orginele 2.1 ingestalleerd en hij gaf alleen maar een blauw stekkertje aan
en kreeghem niet meer geupdated nu opgelost door:

heb itunes 7.5 geinstalleerd vervolgens winpwn 2.5 beta 2, vervolgens
eerst 1.14 terug proberen te zetten orgineel maar gaf een fout aan daarna
iphone weer in recovery mode gezet door hoe winpwn het aangaf geprobeert zo te pwnen ging ook niet soepel daarna weer naar itunes en toen de custom 2.1 geprobeert via shift te updaten en jawel het werkt weer!!!!!!!!!!!!!!!

heb het gedaan zonder base bestand gewoon of niet expert dus en zonder raaie logos

HOE DAN OOK PROBEER MET WINPWN BEETJE TE *****N EN VERVOLGENS 2.1 TERUG TE ZETTEN IK DENK DAT MIJN ITUNES NIET GOED WAS GEPWNED OFZO

INDIEN DIT HET OPLOST LAAT EVEN WETEN AUB!

altrnt 18-09-08 08:05

Ik ga deze stappen uitproberen als ik uit school kom:
- Itunes 7.7 geïnstalleerd
- Orginele firmware 2.0.2 erop gezet
- Quickpwn gedraaid
- Itunes 8.0 geïnstalleerd
- Michael's custom firmware 2.1 erop gezet

Ik laat het jullie wel weten of ik succes heb.

Groeten,
altrnt.

altrnt 18-09-08 21:06

De boven genoemde stappen hebben geholpen, ontzettend bedankt voor al jullie hulp.

~altrnt

Sabwar 22-09-08 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door altrnt (Bericht 193677)
Ik ga deze stappen uitproberen als ik uit school kom:
- Itunes 7.7 geïnstalleerd
- Orginele firmware 2.0.2 erop gezet
- Quickpwn gedraaid
- Itunes 8.0 geïnstalleerd
- Michael's custom firmware 2.1 erop gezet

Ik laat het jullie wel weten of ik succes heb.

Groeten,
altrnt.


Goedeavond!

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn telefoon als jij, ik heb ook geprobeerd zoals hierboven beschreven:
- iTunes 7.7 te installeren (dit lukt mij niet, ik krijg hem niet opgestart omdat er een vernieuwde versie van iTunes bestaat)
En omdat stap 1 bij mij al niet meer lukt, lukt de rest ook niet meer!

Kan iemand mij helpen please please please
quickpwn downlouden, jah erg leuk maar waar moet ik dat vandaan halen. Ik heb namelijk 2x een Zip bestand gedownloud en tijdens het uitpakken, krijg ik een foutmelding over een "kan niet toegepast worden"

Ik heb alweer 2x een nieuwe Topic geopend, maar dit werd weer algauw gesloten omdat dit soort iets bestaat!!!!
Ik word er niet wijzer van!

Please kan iemand mij helpen, het liefs met een stappenplan (ik heb er nu al spijt van dat ik gewoon via iTunes wilde updaten!!!!)

Please please
kan iemand mij helpen????

Alvast bedankt
groetjes
Sabwar

geopotes 23-09-08 18:46

Het zelfde probleem hierzo.... Ik heb itunes 8 erop gezet en daarna proberen te upgraden naar 2.0.... Nu dus ook problemen, ondertussen itunes 7.7 er weer op doormiddel van 8 te verwijderen. (ook de bibliotheek)

Daarna geprobeerd 2.0 erop te zetten en geen effect...

Alles via pwnage tool..

Lukt me nog steeds niet.... Balen hier!

Sef83 01-10-08 15:56

Kheb de iPhone met de zilveren,aluminium achterkant.
Gister zo dom geweest(EIGENWIJS) om bij itunes op m'n macbook voor de update te kiezen..en vervolgens herstellen(waarbij die teruggaat naar de fabrieksinstellingen)
Na m weer aan gezet te hebben,geeft ie aan SIM Locked te zijn(Insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone)
Als ik dan op Unlock druk en m'n pin invoer,krijg ik niks behalve dat ik alleen alarnummers kan bellen en het icoontje op de achtergrond dat ik m'n iphone met itunes moet verbinden.
Als ik dat doe, komt er op itunes te staan dat er een onjuiste sim in zit!
Na een paar pogingen weer de stekker eruit gehaald(usb) en weer ingeplugged. En Nogmaals voor herstellen gekozen.
Na het hele riedeltje weer afgelopen te zijn,gaf itunes aan dat ie weer naar terug is naar de fabriekmodus ofzo iets en dat ie aangesloten moet blijven en weer opnieuw gaat starten. Daarna zou de iphone weer in itunes moeten verschijnen.
Alom..geen reslutaat!

HELLLUUUUUP Wat moet en kan ik doen??!!!

truckdiver 01-10-08 16:36

@sef83
vooral rustig blijven,je hebt nu de officiele software rop gezet wat niet mag.
beste is deze tutorial te volgen wil je geen errors enz. krijgen.
doe wat er staat en je bent over een halfuurtje uit de problemen.
de zoekfunctie en in de wiki kijken help je ook goed vooruit

dianauru 02-10-08 23:12

welke moet je nou dowloaden dan itunes 7.7 of 8???????? ik heb hetzelfde probleem nu ik heb nu de 1ste 3 dingen gedaan.



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door altrnt (Bericht 193677)
Ik ga deze stappen uitproberen als ik uit school kom:
- Itunes 7.7 geïnstalleerd
- Orginele firmware 2.0.2 erop gezet
- Quickpwn gedraaid
- Itunes 8.0 geïnstalleerd
- Michael's custom firmware 2.1 erop gezet

Ik laat het jullie wel weten of ik succes heb.

Groeten,
altrnt.


geopotes 03-10-08 13:52

Bij mij is het gelukt, op de 1st gen iphone... Eerst itunes 8 installeren, dan je iphone upgraden naar 2.1 via de normale apple upgrade, dan de upgrade zoals in de link van truckdriver.

Succes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.