//

iphone herkent simkaart niet.

iphone herkent simkaart niet. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag, ik zit met het probleem dat mijn iphone(2g) geen simkaart herkent. Weet iemand aan wat dit kan liggen. Toen ik de iphone enkele dagen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-08, 17:57
freshman freshman is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard iphone herkent simkaart niet.

goedendag,

ik zit met het probleem dat mijn iphone(2g) geen simkaart herkent. Weet iemand aan wat dit kan liggen. Toen ik de iphone enkele dagen geleden gekocht had zat deze op fw 1.1.4. Toen ik mijn simkaart erin stak werd deze niet herkent, daarom had ik die met QuickPwn naar fw 2.1 gezet. Alles verliep vlot, maar toen ik mijn simkaart terug instak herkende die het nog steeds niet. Heb ik iets verkeerd gedaan ? of ligt dit aan sim kaart of iphone zelf?

alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-08, 18:39
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heb je bootneuter gebruikt? Dat kun je downloaden via Cydia.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 02-11-08, 02:26
freshman freshman is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

ja, alles verliep goed met QuickPwn. Bootloader en baseband werden beiden succesvol geïnstalleerd. Zou dit dan kunnen dat er iets stuk is binnen die iphone? of toch softwarematig op te lossen?

alvast bedankt.
  #4  
Oud 02-11-08, 12:00
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Heb je al een andere simkaart geprobeerd? En wat geeft je iphone aan? greets
__________________
pwned
  #5  
Oud 02-11-08, 13:37
freshman freshman is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

Toen die in begin nog op fw 1.1.4 stond herkende die wel een proximus kaart maar geen andere. Ook daarom had ik die maar restored en met quickpwn fw 2.1 erop gezet. Maar nu herkent die niets meer, ook geen proximus meer. er komt niets op. Als je hem dan opnieuw opzet komt er enkel op van "geen simkaart gevonden". Lijkt me of die sim tray stuk is fzo. of binnen die iphone iets beschadigd misschien.

bedankt.
  #6  
Oud 02-11-08, 13:41
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freshman Bekijk bericht
Toen die in begin nog op fw 1.1.4 stond herkende die wel een proximus kaart maar geen andere. Ook daarom had ik die maar restored en met quickpwn fw 2.1 erop gezet. Maar nu herkent die niets meer, ook geen proximus meer. er komt niets op. Als je hem dan opnieuw opzet komt er enkel op van "geen simkaart gevonden". Lijkt me of die sim tray stuk is fzo. of binnen die iphone iets beschadigd misschien.

bedankt.
Weet je zeker dat je bootneuter uit cydia hebt gebruikt?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #7  
Oud 02-11-08, 13:56
freshman freshman is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Weet je zeker dat je bootneuter uit cydia hebt gebruikt?
Doet ie deze niet automatisch? maar als je bedoelt of ik Cydia heb aangevinkt in het scherm waar je de keuze hebt tussen: installer, cydia, jailbreak nzo. dan heb ik cydia niet aangevinkt omdat ik persoonlijk een voorkeur voor installer heb. Maar op de iphone kwam wel op van Bootneuter succesfull of zoiets en toen moest ik nog even wachten op de baseband dacht ik.
bedankt.
  #8  
Oud 02-11-08, 20:32
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Als je denkt het goed gedaan te hebben. Dan kan je proberen met plakband achter je sim tray te plaatsen zodat je sim strakker in je iphone gedrukt word. PAS WEL OP!! Dat je niet te veel tape plakt! anders komt hij er niet meer uit. Greets
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad herkent simkaart niet??? northernlady iPad algemeen 8 13-04-11 12:51
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... jeroenvrijn Jailbreak 0 14-02-11 17:41
iPhone 4 - Herkent simkaart niet - Help s.v.p. klopper2009 iPhone algemeen 1 18-01-11 20:16
iPhone 3G herkent simkaart niet blingbling iPhone algemeen 11 27-08-10 22:55
Help! Iphone blijft hangen op intunes logo en herkent simkaart niet sarahmiara iPhone algemeen 1 15-06-10 13:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.