//

[1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX)

[1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Je zult bootneuter moeten gebruiken uit Cydia. Woot gefixed! Thx...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-12-08, 16:37
numbro2's schermafbeelding
numbro2 numbro2 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Je zult bootneuter moeten gebruiken uit Cydia.
Woot gefixed! Thx
__________________
"holy crip he's a crapple"
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-12-08, 22:51
Krideri Krideri is offline
• iOS 4.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 123
Standaard

Met PWNAGE custom aangemaakt (alles wat ik vorheen had bij cydia reeds in het pakje gestopt), maar nu krijg ik cydia met geen stokken meer in beweging.
Reeds 3 customs aangemaakt met de expert mode, maar geen enkele laat Cydia werken.

Ik heb nochtans alles nagekeken en het is met zekerheid allemaal up to date.

Waarom wil Cydia nou niet? :-(

(Quickpwn en alles zorgen wel voor een werkende cydia...)
Maar ik wil er alles in één keer ingebakken... wat is anders het nut van de expert mode...

Bedankt alvast voor het lezen van mijn vraag.
  #23  
Oud 04-12-08, 02:54
g2theno g2theno is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard

Hoi, ik heb een vraagje.. ik heb net 2.2 op m'n iphone gezet, quickpwn gebruikt en alles is naar mijn weten goed gegaan. alleen reageert de slide niet wanneer ik een gesprek wil opnemen. Weten jullie een oplossing hiervoor?
  #24  
Oud 17-12-08, 22:42
Douglas Douglas is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Heb ff een 2g iphone voor een vriend geunlocked, nou kan ik wel bellen, maar internet doet het niet... ook niet via Wi-Fi, me 3g iphone heeft geen problemen met me Wi-Fi en me macbook en macmini en windows laptop ook niet...

hoe kan ik ervoor zorgen dat me 2g iphone wel gewoon kan internetten... heb zowel quickpwn en pwnage geprobeerd en verschillende custom ipsw's geprobeerd.
  #25  
Oud 07-01-09, 14:40
patromino patromino is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 22
Standaard

ben iets van een jaar niet meer bezig geweest met iPhone modden en het woud van informatie is inmiddels alleen maar groter geworden!

Ben al vanaf gisterochtend in problemen.

-Ik had een redelijk goed lopende iphone 2e generatie uit de U.S., met firmware 1.1.2, met een TurboSim. Ik kon al een tijdje niet meer SMS'en. Dat loste ik op met SMSjes via de Wi-Fi maar dat begon te irriteren.

-Gisterochtend met PwnageTool via mijn Mac Pro naar 2.2 proberen te upgraden. Bleef hangen. Kwam via Forum hier er achter dat nieuwste generatie Macs problemen geven in DFU mode. Dus naar mijn oude G5 over gegaan. Daar lukte de upgrade, maar toen had ik een grayed out NO Wi-Fi.

-Toen, via informatie op Forum hier, gedowngrade naar 1.1.4 en ge-Pwned met Pwnage Tool 1.1.

-Nu wil ik de via DiskAid geinstalleerde SWi-Fi zijn gang laten gaan, maar daarvoor moet ik Terminal gebruiken, die heb ik ook gedwonload en via DiskAid geinstalleerd, maar die schijnt alleen te werken als ook Cydia is geinstalleerd.

-Overal gezocht naar een oudere Cydia download (nieuwste werkt vanaf 2.0 naar het schijnt) en kan 'm niet vinden.

Iemand enig idee waar die te downloaden is via Safari?
  #26  
Oud 08-01-09, 19:39
Roi Roi is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Lightbulb

Help! Sinds ik via QuickPwn heb geupgrade kan ik niet meer bellen/SMS'en. Hij geeft de melding 'Geen Service'.

Ik heb het programma al nog eens aangesloten maar ik kan nog steeds niet bellen..


Moet ik misschien mijn iphone opnieuw unlocken?
  #27  
Oud 08-01-09, 19:52
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roi Bekijk bericht
Help! Sinds ik via QuickPwn heb geupgrade kan ik niet meer bellen/SMS'en. Hij geeft de melding 'Geen Service'.

Ik heb het programma al nog eens aangesloten maar ik kan nog steeds niet bellen..


Moet ik misschien mijn iphone opnieuw unlocken?
Is bootneuter op je iphone geinstalleerd? zo nee, dan gewoon installeren en je iphone wordt weer geunlockt.
__________________
life is awesome
  #28  
Oud 08-01-09, 21:54
Roi Roi is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OOOH Bekijk bericht
Is bootneuter op je iphone geinstalleerd? zo nee, dan gewoon installeren en je iphone wordt weer geunlockt.

Nope. Ik probeer deze (https://forum.iculture.nl/f59/i...ootneuter.html) handleiding te volgen maar ik kan "http://ifoneguide.nl/exp" niet toevoegen aan Installer?
  #29  
Oud 08-01-09, 21:56
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roi Bekijk bericht
Nope. Ik probeer deze (https://forum.iculture.nl/f59/i...ootneuter.html) handleiding te volgen maar ik kan "http://ifoneguide.nl/exp" niet toevoegen aan Installer?
Ifoneguide kan alleen nog maar via cydia
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #30  
Oud 08-01-09, 21:59
Roi Roi is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Ifoneguide kan alleen nog maar via cydia
Dat heb ik nu ook gedaan, ik kan alleen de iFoneguide eXperimental niet vinden (waar ik de bootneuter moet downen)..

Hoe kan ik die vinden/gebruiken?

-edit-
Gevonden !


-edit2-
En bootneuter loopt vast hier.. Ga morgenvroeg op vakantie en ben nu al dagen onbereikbaar. Erg fijn.

Laatst gewijzigd door Roi; 08-01-09 om 22:22.
  #31  
Oud 11-01-09, 16:21
Luciano- Luciano- is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Hallo

Ik heb hier een iphone 1e gen (8gb) die had ik gekocht met 1.1.2 via gsm.nl
Naja tijdje geleden uiteindelijk update naar 1.1.4 (met iLiberty) waar ik nu nog steeds op zit. Heb al rond gekeken op de fora maar word er niet echt wijzer van wat ik nu het beste kan doen aangezien ik naar 2.2 wil of is het beter om eerst naar 2.0/2.1 te gaan ofso?
Heb al search gebruikt maar kom er alsnog niet uit. Trouwens ik zit op een macbook (10.5.6).

hartstikke bedankt iig.
  #32  
Oud 15-01-09, 18:33
johnnysclub johnnysclub is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard Unlock met pwnage 2.2

Ik probeer mijn eerste generatie iphone te unlockken en jailbreaken met de laatste versie van pwnage,vreemd genoeg krijg ik bij de laatste stap dit bericht:

Kan iemand mij hiermee helpen?
Bij voorbaat dank,
johnnysclub
  #33  
Oud 15-01-09, 18:37
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Discussies samengevoegd.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #34  
Oud 31-01-09, 02:52
MetalMania MetalMania is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 23
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MetalMania Stuur een bericht via MSN naar MetalMania
Standaard

Hallo allemaal.
Ik heb net gelezen dat de nieuwe PwangeTool was uitgekomen en heb toen de QuickPWange gedownd en op me comupter gezet. Ik heb een gejailbreakte 2G iphone en er stond 2.1 op.
Ik dacht:" Naja een nieuwe Firmeware erop zetten via Quickpwange, wat ik had gelezen op de site, die een link had naar de develepor-site.
Er stond in: Ik moest de update doen via iTunes die de nieuwe 2.2.1 heeft, en dan moet ik Quickpwange starten en dan zal allemaal vanzelf gaan.

Het rare en coole is nu juist. Ik had een paar dagen gelezen ook op onze site, dat je de nieuwe Firmeware van Apple niet op een gejailbreakte Iphone kan installeren.
RARA!!..hoe kan dit, dat ik het wel kan doen zodra je hem hebt gejailbreakt via PWangetool 2.1??
Tis een wonder, maar neem van mijn aan...het werkt echt!!

Groetjes Arno
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Afbeelding 2.jpg‎ (46,2 KB, 2x gelezen)
Bestandstype: jpg Afbeelding 1.jpg‎ (40,0 KB, 2x gelezen)

Laatst gewijzigd door MetalMania; 31-01-09 om 03:10.
  #35  
Oud 31-01-09, 02:57
MetalMania MetalMania is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 23
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MetalMania Stuur een bericht via MSN naar MetalMania
Standaard

Heey Johnny. Jammer genoeg werkt de nieuwe PwangeTool niet op de Iphone. ALs je het goed wilt doen dan installeer je eerst de PwangeTool 2.1 en dan als alles gedaan is, ga je naar Itunes en Update je je Iphone.

Ik heb het zelfde een gejailbreakte 1G Iphone, en wonderbaarlijk genoeg werkt de nieuwste Firmeware van Apple de 2.2.1 gewoon op me Iphone.
Ja kan een reactie geven en eventueel kan ik je ermee helpen als je dat wilt.
Groetjes...Arno
  #36  
Oud 31-01-09, 03:00
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MetalMania Bekijk bericht
Hallo allemaal.
Ik heb net gelezen dat de nieuwe PwangeTool was uitgekomen en heb toen de QuickPWange gedownd en op me comupter gezet. Ik heb een gejailbreakte 2G iphone en er stond 2.1 op.
Ik dacht:" Naja een nieuwe Firmeware erop zetten via Quickpwange, wat ik had gelezen op de site, die een link had naar de develepor-site.
Er stond in: Ik moest de update doen via iTunes die de nieuwe 2.2.1 heeft, en dan moet ik Quickpwange starten en dan zal allemaal vanzelf gaan.

Het rare en coole is nu juist. Ik had een paar dagen gelezen ook op onze site, dat je de nieuwe Firmeware van Apple niet op een gejailbreakte Iphone kan installeren.
RARA!!..hoe kan dit, dat ik het wel kan doen zodra je hem hebt gejailbreakt via PWangetool 2.1??
Tis een wonder, maar neem van mijn aan...het werkt echt!!

Groetjes Arno
Dat is niet waar. Je kunt altijd een nieuwe versie installeren. Alleen raak je standaard je jailbreak kwijt.
  #37  
Oud 31-01-09, 03:14
MetalMania MetalMania is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 23
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MetalMania Stuur een bericht via MSN naar MetalMania
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Dat is niet waar. Je kunt altijd een nieuwe versie installeren. Alleen raak je standaard je jailbreak kwijt.
Ja sorry, nou dat je het zegt...Ik heb verkeerd gekeken..Ik was misschien te blij, want de eerste keer toen deed die het niet en kreeg de amerikaanse AT&T gebeuren.
En nu doet die het wel, nadat ik heb 2.1 erop had gezet via PwnageTool.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) Destiny Jailbreak 76 20-06-09 17:24
iPhone 3G: [1.0] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) Destiny Unlock 28 07-04-09 02:27
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Unlock 1541 01-02-09 10:33
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 18:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.