iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/25649-1-0-pwnage-2-2-voor-fw-2-2-verzameltopic-osx.html)

ArB 23-11-08 08:54

[1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX)
 
Plaats hier alle vragen

De customs staan hier:
https://forum.iculture.nl/f14/i...one-2g-3g.html

apoZ 23-11-08 09:11

Zijn die customs met Apple of Ananas logo?
En ik lees daar dat het bij veel mensen niet lukt???

ArB 23-11-08 09:12

Als je goed leest staat er GEEN custom logo's


Apple heeft het restoren van customs moeilijker gemaakt, zal wel een ander topic maken met oplossingen hiervoor

apoZ 23-11-08 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 220492)
Als je goed leest staat er GEEN custom logo's


Apple heeft het restoren van customs moeilijker gemaakt, zal wel een ander topic maken met oplossingen hiervoor

Ik kan goed lezen, maar ik is dat dan een CUSTOM op de standaard-ananas, of wordt de ananas als custom beschouwd? :)

ArB 23-11-08 09:18

De standaard is het gewone appeltje van Apple, de rest is custom;)

Yor 23-11-08 10:09

Custom gemaakt met Pwnage, installeren... zonder enig probleem van 2.1 naar 2.2 in 15 minuutjes... :)

Appeltje eitje... :D:D

Gr. Yor

ronin 23-11-08 11:39

hoi heb een iphone 2g en imac thuis. Heb dus desoftware gedownload via rapidshare en iphone in recovery gezet. dan alt herstel gedaan en opent dan de finder. Heb de bewuste map gevonden maar ik kan geen bestand kiezen. Moet er nog een extensie verandert worden ? heb 2 files 018-4378-1.dmg en 018-4380-1.dmg ?

bedankt alvast
Ronin

Soeki 23-11-08 13:15

hoi, ik heb de eerste generatie Iphone. Heb eerder pwnge tool 2.1 gebruikt. Heb dus gister mn iphone geupdate via iTunes... en hij doet het gewoon! Is dat normaal? Of hoe ik me nu helemaal geen zorgen te maken?

BadSide 23-11-08 15:44

Waarschijnlijk een domme vraag, maar toch maar voor de zekerheid: Moet de iPhone in Recovery Mode / DFU, of hoeft dat niet?

Destiny 23-11-08 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 220792)
Waarschijnlijk een domme vraag, maar toch maar voor de zekerheid: Moet de iPhone in Recovery Mode / DFU, of hoeft dat niet?

Probeer eerst in DFU te restoren naar de custom. Mocht dat niet lukken gebruik dan recovery mode.

ronin 23-11-08 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronin (Bericht 220568)
hoi heb een iphone 2g en imac thuis. Heb dus desoftware gedownload via rapidshare en iphone in recovery gezet. dan alt herstel gedaan en opent dan de finder. Heb de bewuste map gevonden maar ik kan geen bestand kiezen. Moet er nog een extensie verandert worden ? heb 2 files 018-4378-1.dmg en 018-4380-1.dmg ?

bedankt alvast
Ronin

Hoi Destiny kan je me hiermee helpen

thnx
Ronin

macfreaker 23-11-08 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronin (Bericht 220799)
Hoi Destiny kan je me hiermee helpen
thnx
Ronin

Wanneer je download met safari moet je in de preferences uitschakelen dat files mogen geopend worden na download en dan blijf je 1 file houden. Kijk eens in je prullenbak of deze daar niet inzit. Moet extensie ipsw hebben .

blik 23-11-08 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ronin (Bericht 220799)
Hoi Destiny kan je me hiermee helpen

thnx
Ronin

ik heb de extensie zip weggehaald. dan herkend itunes 'm direct.

BadSide 23-11-08 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 220796)
Probeer eerst in DFU te restoren naar de custom. Mocht dat niet lukken gebruik dan recovery mode.

Net in DFU geprobeerd, kreeg error 1600. Nu dus maar in recovery proberen.

EDIT: Het is gelukt. :-)

john wings 23-11-08 20:07

ikzelf heb mijn iphone overgezet met de customfw: dit ging perfect, nadien restore teruggezet, alles werkt alleen kan ik met geen mogelijkheid bossprefs en bitesms terug installeren: zou het mogelijk zijn dat deze nog niet werken met de nieuwe fw of doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt voor de reactie.

macfreaker 23-11-08 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john wings (Bericht 221078)
ikzelf heb mijn iphone overgezet met de customfw: dit ging perfect, nadien restore teruggezet, alles werkt alleen kan ik met geen mogelijkheid bossprefs en bitesms terug installeren: zou het mogelijk zijn dat deze nog niet werken met de nieuwe fw of doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt voor de reactie.

Misschien eens restoren en dan de backup niet terug en je apps zo installeren.
Data heb je toch op je pc staan ???

diedezm 25-11-08 01:55

Vreemd,

heb gerestored met bovenstaande custom, wat goed leek te gaan maar nu staat er in itunes nog steeds dat er een update naar 2.2 beschikbaar is en ook bij 'settings-info' staat dat ik nog steeds op 2.1 zit. Zit ik dat nou idd nog daadwerkelijk? Heb wel m'n reservekopie terug gezet, maar dat veranderd toch niets aan de firmware?

Edit:
probleem opgelost. Was natuurlijk m'n eigen domme fout: per ongeluk weer m'n fw 2.1 er opnieuw opgezet.... Dat krijg je als je dingen midden in de nacht doet:D

numbro2 03-12-08 14:09

Ik heb mijn iphone perongeluk verkeerd gerestored. Als ik nu een restore probeer terug te zetten van een custom dan krijg ik in recovery error 21 en in DFU error 1600. Weet iemand hoe ik de boel weer aan de praat krijg?

numbro2 03-12-08 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numbro2 (Bericht 226442)
Ik heb mijn iphone perongeluk verkeerd gerestored. Als ik nu een restore probeer terug te zetten van een custom dan krijg ik in recovery error 21 en in DFU error 1600. Weet iemand hoe ik de boel weer aan de praat krijg?

Nou ik heb het voor elkaar gekregen met quickpwn. Echter kan ik nu niet meer bellen. Enige suggesties?

Destiny 03-12-08 15:25

Je zult bootneuter moeten gebruiken uit Cydia.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.