Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Dit klopt idd. Is het niet meer nodig om je iPhone in 'recovery mode' te zetten dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als je restored naar de custom firmware, dan kun je beide proberen. Als het niet lukt in DFU probeer je het in Recovery Mode. En andersom natuurlijk.
Heb tevens me vorige post iets aangepast.
|
||||
|
||||
Ah, oké. Ik dacht al dat ik voor niets mijn iPhone telkens in 'recovery' zet Overigens zou 'recovery mode' ook wel vermeld mogen worden in de eerste post van dit topic.
|
|
|||
|
|||
Maar er staat in Post 1 dat Itunes hem zelf in de goede modus zet, dus je hoeft hem niet handmatig in recovery te zetten.
Iemand die het al gedaan heeft hier ervaring mee? |
|
||||
|
||||
Je moet je iPhone echt handmatig in 'recovery mode' zetten Er staat ook niet dat iTunes zelf de iPhone 'in recovery mode zet'. Waarschijnlijk wordt bedoeld dat iTunes na het selecteren van de 'custom firmware' zelf de iPhone hersteld: je krijgt dan al die voortgang-venstertjes/balkjes zoals 'iPhone software uitpakken', 'iPhone software installeren', 'iPhone software controleren'... etc.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hm, dat moet je me dan eens uitleggen Als mijn iPhone aanstaat en ik koppel hem aan de Mac, dan zet iTunes hem echt niet zelf in 'recovery mode'. Ligt dat dan eraan dat je eerst de custom firmware hebt geselecteerd en dat iTunes dan automatisch 'denkt': die iPhone moet eerst in recovery? Totnutoe zijn mijn stappen altijd geweest: iPhone handmatig in 'recovery mode' zetten, dan met 'alt' + 'herstel' de custom firmware selecteren...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook op shift (of alt op mac) + herstellen (of upgraden) drukken.
Dan zet iTunes de iPhone zelf in recovery na het uitpakken van de custom |
|
||||
|
||||
Ah, oké... weer wat geleerd. Ik wist namelijk niet dat dat op die manier ook kon. Is dat sinds een bepaalde update van iTunes? Sinds firmware 1.1.2 is het namelijk eerst in recovery zetten en dan pas alt/shift + herstel... of heb ik toen ook al iets gemist?
|
|
||||
|
||||
dit kon voorheen ook al.
Alleen werkt dit pas met de laatste custom firmwares omdat voorheen iTunes de firmware niet automatisch accepteerde |
|
||||
|
||||
Oké Ik moet me toch weer eens wat meer gaan verdiepen... als 'guru'...
|
|
|||
|
|||
Dank Astro en Destiny, werkte weer helemaal prefect. Kind kan de was doen.
MartinZ
|
|||
|
|||
en natuurlijk mijn handtekening aangepast.
|
|
||||
|
||||
FW's waren top destiny bedankt voor al j werk.
Maar ik lees hier heel veel over basebands etc. Dit was toch bij de eerse gen iphone helemaal niet aan de orde bij de upgradenaar fw2.2. Ergens anders op dit forum had ik dat namelijk gelezen. |
|
||||
|
||||
Als je vanaf 2.* afkomt krijg je geen baseband bij een iPhone 2G. Vanaf 2.0 is de baseband niet meer verandert voor de iPhone 2G.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thx voor de custom. Was ff spannend , kreeg eerst error 1602 . Ff een andere USB poort gepakt en toen ging ie goed . Keep up the good work !
|
|
|||
|
|||
zonet ook naar 2.2 geupdate via deze versie, en het werkte weer in 1x..
toppie (y) |
|
|||
|
|||
hallo,
ik ben hier nieuw dus zal ik me even voorstellen ik ben maxim en heb sinds kort een iphone ( 1e generatie ). nu wou ik deze update doen ( de eerste in men leven ), maar kwam ik op een foutmelding. ik heb dat bestand gedownload en dan een reservekopie gemaakt van alles en op shift herstel gedrukt. ik heb het bestand geopend in itunes en toen kreeg ik dit: wat heb ik fout gedaan en kunnen jullie me helpen? mvg maxim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) | Astro | Unlock | 630 | 25-10-09 17:09 |
XPWN ME (Made easy) | ArB | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 19-02-09 21:58 |
The most easy jailbreak solution is on the way | MP3-junky | Archief | 0 | 25-10-07 12:12 |
|
|