//

Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G)

Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) bedankt voor de software Had hem ook zelf kunnen maken ,maar dit is makkelijker. Trouwens iemand ook de laad balk op de iphone opgevallen tijdens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-11-08, 19:30
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

bedankt voor de software Had hem ook zelf kunnen maken ,maar dit is makkelijker. Trouwens iemand ook de laad balk op de iphone opgevallen tijdens het instaleren van 2.2? Nieuw volgens mij Thanks

edit:
dikkiedick51done

Laatst gewijzigd door Markie; 24-11-08 om 19:37.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-11-08, 19:34
dikkiedick51's schermafbeelding
dikkiedick51 dikkiedick51 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zuidholland
Berichten: 160
Stuur een bericht via MSN naar dikkiedick51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Markie Bekijk bericht
bedankt voor de software Had hem ook zelf kunnen maken ,maar dit is makkelijker. Trouwens iemand ook de laad balk op de iphone opgevallen tijdens het instaleren van 2.2? Nieuw volgens mij Thanks
Pas gelijk even je profiel aan

En hierbij hulde aan het devteam en iedereen die er aan heeft meegewerkt, het is echt een eitje.

Laatst gewijzigd door dikkiedick51; 24-11-08 om 19:36.
  #43  
Oud 24-11-08, 19:38
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

2.2 lijkt goed te werken en ook qua accuduur tot nu toe een verbetering te zijn. we zullen zien hoe het verder gaat maar mijn 3G 16gb wit is alvast besteld!!
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #44  
Oud 24-11-08, 19:58
StilleW StilleW is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

Thanks boys voor de custom fw! Het loopt als een trein, ben nu bezig om 2 gig (moet iets over houden voor apps ed) muziek te syncen. Ook mooi dat alles wordt opgeslagen in de back-up van iTunes, zelfs 't tijdstip van de wekker
Zometeen maar 's op ontdekkingstocht gaan in Cydia, het ziet er namelijk niet uit zo, vooral die blauwe knoppen zijn zo lelijk, ik ben grijs - zwart gewend
__________________
1e iPhone uit China, 8GB, €320
2e iPhone 4
  #45  
Oud 24-11-08, 20:26
Mr.Gusto Mr.Gusto is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard jailbreak

ik krijg installer en cydia niet op mijn iphone...
ik heb het geprobeerd via pwnagetool, en via de .ispw van destiny en dan gerestored via itunes!

alles gaat perfect, alleen ik krijg de programma's installer en cydia niet op mijn iphone te zien... Dusss is hij niet gejailbreakt denk ik ?

ik wil hem graag jailbreaken omdat ik mn iPhone als modem gebruik voor mn macbook, maar dat nu dus niet meer werkt!

Wat doe ik verkeerd?
kan iemand mij helpen.
  #46  
Oud 24-11-08, 20:31
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Gusto Bekijk bericht
ik krijg installer en cydia niet op mijn iphone...
ik heb het geprobeerd via pwnagetool, en via de .ispw van destiny en dan gerestored via itunes!

alles gaat perfect, alleen ik krijg de programma's installer en cydia niet op mijn iphone te zien... Dusss is hij niet gejailbreakt denk ik ?

ik wil hem graag jailbreaken omdat ik mn iPhone als modem gebruik voor mn macbook, maar dat nu dus niet meer werkt!

Wat doe ik verkeerd?
kan iemand mij helpen.
Had je categories op je iphone staan? Dan ben je wel gejailbroken maar zijn ze niet zichtbaar door categories
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #47  
Oud 24-11-08, 20:35
Xuerio Xuerio is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Smile

Beste allemaal,

Mijn excuses voor mijn onwetenheid, maar ik hoop dat jullie wat vragen kunnen beantwoorden! Ik lees veel topics, maar ik raak er alleen maar door verward.

Ik heb op dit moment een Amerikaanse Iphone 1stgen die 1.1.4 gejailbreakt en unlocked is.

1. Als ik het stappenplan wat hier staat volg moet ik dan rekening houden met DFU en of Restore mode? Zoja, waar precies?
2. Moet ik mijn sms.dat bestand apart opslaan, en hoe zit dat met contact personen en foto's?
3. Werken alle providers bij de 2.2 unlock?
4. Ik lees ook weleens wat over Bootneuter??
5. Is het een probleem dat mijn iphone al een geunlockte 1.1.4 heeft?
6. Wat zijn eventueel andere problemen waar je tegenaan kan lopen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

grtz, Xuerio
  #48  
Oud 24-11-08, 20:42
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xuerio Bekijk bericht
Beste allemaal,

Mijn excuses voor mijn onwetenheid, maar ik hoop dat jullie wat vragen kunnen beantwoorden! Ik lees veel topics, maar ik raak er alleen maar door verward.

Ik heb op dit moment een Amerikaanse Iphone 1stgen die 1.1.4 gejailbreakt en unlocked is.

1. Als ik het stappenplan wat hier staat volg moet ik dan rekening houden met DFU en of Restore mode? Zoja, waar precies?
Als je je telefoon nooit gepwnt hebt, kun je beter eerst de gewone 2.2 update in iTunes doen, en vervolgens quickpwn gebruiken (zie andere topics)
2. Moet ik mijn sms.dat bestand apart opslaan, en hoe zit dat met contact personen en foto's?
backup maken in iTunes, en die terugzetten na de update
3. Werken alle providers bij de 2.2 unlock?
Ja
4. Ik lees ook weleens wat over Bootneuter??
Gaat automatisch met custom firmware en ook met quickpwn, hoef je dus niets aan te doen. (na update met officiele 2.2 moet je wel even in quickpwn aangeven dat je de bootloader unlocked wilt hebben en de betreffende bootloaders downloaden en aangeven in quickpwn)
5. Is het een probleem dat mijn iphone al een geunlockte 1.1.4 heeft?
nee
6. Wat zijn eventueel andere problemen waar je tegenaan kan lopen?
Teveel om op te noemen, maar met goed lezen zou alles goed moeten gaan

Alvast bedankt voor jullie hulp!

grtz, Xuerio
Al je antwoorden worden eigenlijk al beantwoord, maar goed, hopelijk heb je er wat aan. Zie rode tekst
  #49  
Oud 24-11-08, 20:49
Mr.Gusto Mr.Gusto is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Had je categories op je iphone staan? Dan ben je wel gejailbroken maar zijn ze niet zichtbaar door categories
Nee programma zegt me niks.. Net nog even gekeken bij programma's in iTunes, maar niks wat zoiets doet.

Thnx voor de tip iig, hopelijk heb je nog meer ideeen
  #50  
Oud 24-11-08, 20:50
Xuerio Xuerio is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Al je antwoorden worden eigenlijk al beantwoord, maar goed, hopelijk heb je er wat aan. Zie rode tekst
in ieder geval bedankt voor al deze antwoorden! Maar door je antwoorden zijn ook een paar nieuwe vragen ontstaan!

1. Ik ben een windows gebruiker, dus dan moet ik winpwn ipv quickpwn gebruiken, of heb ik dat mis? Ik zie dit trouwens niet in het stappenplan staan wat hierboven is aangegeven.
2. Moet ik mijn iphone backup voor of na de 'officiele' firmware upgrade naar 2.2 in itunes doen? En geeft updaten problemen vanwege het feit dat ik hem al gejailbreakt heb?
  #51  
Oud 24-11-08, 20:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Gusto Bekijk bericht
Nee programma zegt me niks.. Net nog even gekeken bij programma's in iTunes, maar niks wat zoiets doet.

Thnx voor de tip iig, hopelijk heb je nog meer ideeen
Je zou een restore met 2.2 van apple kunnen doen en dan quickpwn. Kijken of het helpt
  #52  
Oud 24-11-08, 20:54
kieskamp11 kieskamp11 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Zit ook nog steeds te twijfelen om van 1.1.4 naar 2.2 over te gaan. Mijn vraag is alleen nog, wat gebeurd er met de software die ik via installer heb geïnstalleerd. Staan die er na de upgrade nog op? of zijn die automatisch verdwenen omdat die toch niet onder 2.2 werken?

groeten,
Lucardos
  #53  
Oud 24-11-08, 20:55
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kieskamp11 Bekijk bericht
Zit ook nog steeds te twijfelen om van 1.1.4 naar 2.2 over te gaan. Mijn vraag is alleen nog, wat gebeurd er met de software die ik via installer heb geïnstalleerd. Staan die er na de upgrade nog op? of zijn die automatisch verdwenen omdat die toch niet onder 2.2 werken?

groeten,
Lucardos
Die werken niet onder 2.*
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #54  
Oud 24-11-08, 20:59
kieskamp11 kieskamp11 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

hoi Destiny,

Dat begreep ik al, maar moet ik die handmatig verwijderen na terugzetten van de backup. Of wordt deze software sowieso niet teruggezet?

Laatst gewijzigd door kieskamp11; 24-11-08 om 21:01.
  #55  
Oud 24-11-08, 21:09
Xuerio Xuerio is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kieskamp11 Bekijk bericht
Zit ook nog steeds te twijfelen om van 1.1.4 naar 2.2 over te gaan. Mijn vraag is alleen nog, wat gebeurd er met de software die ik via installer heb geïnstalleerd. Staan die er na de upgrade nog op? of zijn die automatisch verdwenen omdat die toch niet onder 2.2 werken?

groeten,
Lucardos

Ik neem aan dat alles dan verdwenen is, je zult dat zelf alles opnieuw moeten downloaden en je moet gaan wennen aan cydia! Weet iemand hoe ik de stap van 1.1.4 naar 2.2 kan maken zonder m'n smsjes, contacten en mail te verliezen?

mvg,

Xuerio
  #56  
Oud 24-11-08, 21:16
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Maak eerst een reservekopie in iTunes. Daarna updaten. Daarna reservekopie terug zetten.
  #57  
Oud 24-11-08, 22:12
Robin40 Robin40 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 44
Standaard

Morgen even updaten. de tips zijn duidelijk dus moet goed komen.

thnx,

Robin
  #58  
Oud 24-11-08, 23:27
hellmaker hellmaker is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 8
Standaard

net een update van fw 2.1 naar fw 2.2 alleen mis ik cydia en installer, had tevens hiervoor categories opstaan met verschillende mappen maar deze mis ik ook. is het nog mogelijk om cydia en installer te installeren.

bedankt
  #59  
Oud 24-11-08, 23:31
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hellmaker Bekijk bericht
net een update van fw 2.1 naar fw 2.2 alleen mis ik cydia en installer, had tevens hiervoor categories opstaan met verschillende mappen maar deze mis ik ook. is het nog mogelijk om cydia en installer te installeren.

bedankt
In het custom 2.2 firmware staat je antwoord.
  #60  
Oud 24-11-08, 23:35
hellmaker hellmaker is offline
• iOS 7.0
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
In het custom 2.2 firmware staat je antwoord.
heb custom fw 2.2 erop gezet, ik begrijp je antwoord niet zo wat bedoel je precies met in he custom fw 2.2. stat je antwoord?

alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Easy guide to install Mobistar operator logo Astro Orange 7 16-01-10 13:56
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) Astro Unlock 630 25-10-09 16:09
XPWN ME (Made easy) ArB Ontwikkelen voor iOS 12 19-02-09 20:58
The most easy jailbreak solution is on the way MP3-junky Archief 0 25-10-07 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.