//

Respring na 2.2 restore

Respring na 2.2 restore discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Uiteraard heb ik ook ge-restored naar firmware 2.2. Ik heb daarvoor zelf een custom gemaakt met de laatste Pwnagetool en de iPhone met 'alt' en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-11-08, 23:22
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard Respring na 2.2 restore

Uiteraard heb ik ook ge-restored naar firmware 2.2. Ik heb daarvoor zelf een custom gemaakt met de laatste Pwnagetool en de iPhone met 'alt' en 'herstel' ge-restored.

Nu ging dat al niet helemaal soepel en moest ik opnieuw restoren, nadat ik mijn reservekopie terug had gezet. Op de een of andere manier werkt dat terugzetten niet altijd vlekkeloos (zie ook eerder de problemen met de Mail.app na terugzetten van de reservekopie). Maar goed, opnieuw ge-restored en toen een probleem met 'Geen Service': bleek ik ineens geen ICCID meer te hebben. Opnieuw een custom ge-Pwned en ge-restored en eindelijk weer alles werkend.

Alleen wat vreemde dingen. Allereerst een vreemd geval met Winterboard. Voorheen als je een nieuw theme koos, ging Winterboard automatisch je homescreen re-springen nadat je op de home-knop drukte. Nu doet ie dat ineens niet meer: hij gaat gewoon terug naar het homescreen zonder veranderingen.
Toen dacht ik: nou, dan herstart ik de iPhone wel even. Dus ik de sleep-knop ingedrukt houden tot de 'zet uit'-slider tevoorschijn komt... krijg ik eventjes dat ronddraaiend radje en springt ie weer terug naar het lockscreen waar ik mijn code in moet toetsen! Daarna bleek dan ineens wél het theme aangepast te zijn. Heel vreemd. Het lijkt wel of Winterboard geen permissies heeft om te re-springen? En raar dat de iPhone pas uitgaat als je een tweede keer 'zet uit'-slide doet?
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Restore. darknidja Jailbreak 0 17-02-11 19:10
Mail client crashed na respring / reboot mduijm02 iPhone algemeen 3 21-06-10 10:51
LCD monitor begint raar te doen, na respring Iphone Maradona10 iPhone algemeen 6 25-11-09 13:18
Direct naar SpringBoard na een respring prinzy iPhone algemeen 1 21-09-09 08:31
restore piet piraat iPhone algemeen 3 31-07-08 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.