//

herstellen mislukt ALTIJD!

herstellen mislukt ALTIJD! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben er al 3 dagen mee bezig en weet het nu echt niet meer! Ik ben met al de handleidingen zelf van 1.1.4 naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-12-08, 12:42
Aube Aube is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Unhappy herstellen mislukt ALTIJD!

Ik ben er al 3 dagen mee bezig en weet het nu echt niet meer!
Ik ben met al de handleidingen zelf van 1.1.4 naar 2.0 en naar 2.2 gegaan zonder problemen.
3 dagen geleden, na het uploaden van een video heeft mijn iPhone het opgegeven. Het is me gelukt om het weer naar 2.2 in leven terug te brengen en de reservekopie weer erop te zetten. Bij het upgraden van de applicatie Google is hij vastgelopen! Daar stond ik weer grrrr
Ik probeer al 2 dagen ALLES (behalve het goede waarschijnlijk)!

--> iTunes opnieuw installeren, downgraden, herstel naar originele FW, Pwnage tool opnieuw de.ipsw file laten maken, Quickpwn start (maar daar kan ik de iPhone niet aanvinken) ...Niets werkt!

--> Na elke poging tot herstel (gewoon Herstel of Alt+herstel) krijg ik van iTunes de fout melding "De iPhone 'iPhone' kan niet worden herstel. (...)." en ik heb alle codes gezien (2), (4), (6), (14), ... en ook af en toe (0xE8000035).

--> Mijn iPhone springt vanzelf terug naar de Ananas en het blije mannetje van Pwn met zijn twee armen om hoog (alsof ik hiervan ook blij moet zijn!) en zijn onverstaanbare "πPEBEA". En iTunes meld me weer dat ik het Herstellen opnieuw kan doen.

Wat moet ik doen om door het herstelproces wél heen te kunnen zonder terug te keren naar een foutmelding en opnieuw proberen?

Zal iemand me als Kerstcadeau mee kunnen helpen?! Ik ben gek aan het worden!

Laatst gewijzigd door Aube; 06-01-09 om 11:07. Reden: Zie onderaan hoe het me (na 2 weken) toch gelukt is!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-08, 12:43
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Probeer een andere mac/pc
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 25-12-08, 12:47
Aube Aube is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Heb ik niet bij de hand:-(
  #4  
Oud 25-12-08, 12:50
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Heb je ook al een custom firmware geprobeerd?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #5  
Oud 25-12-08, 12:55
Aube Aube is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

"iPhone1,1_2.2_5G77_Custom_Restore.ipsw" bedoel je? ja
Ook de originele firmware van Appel is door iTunes gedownload en tijdens herstel gestopt met foutmelding.
Of bedoel je iets anders?
  #6  
Oud 25-12-08, 13:00
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Die bedoel ik ja. Als je inderdaad alles al hebt geprobeerd, dan zou ik het ook eens op een anere PC/Mac proberen. Er is vast wel iemand in de buurt bij wie je even terecht kan Of eventueel een andere USB ingang kiezen. Wil ook nog wel eens helpen.
  #7  
Oud 25-12-08, 13:10
Aube Aube is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik zal het proberen zodra ik iemand gevonden he met een Mac.

Welke stappen zou ik volgen:
1. Hertsellen met .ipsw
2. Quickpwn
of
1. Herstellen met custom.ipsw
2.Quickpwn
  #8  
Oud 25-12-08, 13:21
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

1. Hertsellen met .ipsw
2. Quickpwn

Heb je het eerst met een originele FW geprobeerd.
  #9  
Oud 25-12-08, 13:24
Aube Aube is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Bedankt. Ik laat jullie het weten.
  #10  
Oud 05-01-09, 12:13
Aube Aube is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Hallo,
Ik heb mijn iPhone met een andere usb kabel aan mijn Mac aangeslote. Dit heeft gewerkt: de iPhone werd herkent!
De herstel is met de originele FW van Apple gebeurd. Daarna heb ik Pwnage Tool in gebruik genomen om te unlocken en Jailbreaken. Alles verliep heel goed.
Enig probleem: iTunes wegens de iPhone de herkennen en geeft de constante foumelding (2001) aan. Ook loop ik de stappen met Pwnage op nieuw door. Quickpwn ziet de iPhone uberhaupt niet dus daar kan ik er ook niets mee.

Heeft iemand een idee van wat ik nu kan proberen? (Ik heb nog steeds geen andere Mac of PC bij de hand...mocht dit de enige idee zijn, dan zal ik geduld moeten hebben...).

Bedankt.
  #11  
Oud 05-01-09, 13:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aube Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb mijn iPhone met een andere usb kabel aan mijn Mac aangeslote. Dit heeft gewerkt: de iPhone werd herkent!
De herstel is met de originele FW van Apple gebeurd. Daarna heb ik Pwnage Tool in gebruik genomen om te unlocken en Jailbreaken. Alles verliep heel goed.
Enig probleem: iTunes wegens de iPhone de herkennen en geeft de constante foumelding (2001) aan. Ook loop ik de stappen met Pwnage op nieuw door. Quickpwn ziet de iPhone uberhaupt niet dus daar kan ik er ook niets mee.

Heeft iemand een idee van wat ik nu kan proberen? (Ik heb nog steeds geen andere Mac of PC bij de hand...mocht dit de enige idee zijn, dan zal ik geduld moeten hebben...).

Bedankt.
Ik heb even gezocht op dit forum, met als query '2001'. Dat levert o.a. dit topic. Mocht daarin niet voor jou dé oplossing staan, probeer dan eens zelf daarmee te zoeken, wellicht staat je oplossing in een van de andere treffers.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #12  
Oud 05-01-09, 17:22
Aube Aube is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Dank je wel. Ik heb het met een USB-hub geprobeerd en iTunes maakt weer contact met iPhone. Leopard 10.5.6 bleek de boosdoener te zijn.
Maar ik ben nu terug bij af! Zie mijn eerste vraag boven aan deze topic :-(
iTunes herkend iPhone en ik blijf maar Alt+Herstel doen maar ik krijg alle foutmeldingnummers de ene na de andere... Wat een gedoe!!!
Ik denk dat ik het maar met een andere Mac moet proberen dan....

Update: ik heb op new Pwnage Tool laten draaien, herstel met custome.restore.ipsw is gelukt! De iPhone is herstel MAAR de unlock werkt niet!
Ik heb Quickpwn laten draaien, aan het einde van het proces duurt het 15 minuten voordat de iPhone reboot en ik krijg helaas GEEN unlocked iPhone. Heb dit al 2 keer gedaan met hetzelfde resultaat.
Hoe komt dat?

Mijn scherm nu:
T-Mobile bereik is links boven te zien en er is de wite kabel met de pijl naar iTunes CD.

Enig idee of ik iets anders kan doen dan Quickpwn voor het unlocken?

Laatst gewijzigd door King1987; 05-01-09 om 18:33. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #13  
Oud 05-01-09, 19:15
Astro's schermafbeelding
Astro Astro is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aube Bekijk bericht
Dank je wel. Ik heb het met een USB-hub geprobeerd en iTunes maakt weer contact met iPhone. Leopard 10.5.6 bleek de boosdoener te zijn.
Maar ik ben nu terug bij af! Zie mijn eerste vraag boven aan deze topic :-(
iTunes herkend iPhone en ik blijf maar Alt+Herstel doen maar ik krijg alle foutmeldingnummers de ene na de andere... Wat een gedoe!!!
Ik denk dat ik het maar met een andere Mac moet proberen dan....

Update: ik heb op new Pwnage Tool laten draaien, herstel met custome.restore.ipsw is gelukt! De iPhone is herstel MAAR de unlock werkt niet!
Ik heb Quickpwn laten draaien, aan het einde van het proces duurt het 15 minuten voordat de iPhone reboot en ik krijg helaas GEEN unlocked iPhone. Heb dit al 2 keer gedaan met hetzelfde resultaat.
Hoe komt dat?

Mijn scherm nu:
T-Mobile bereik is links boven te zien en er is de wite kabel met de pijl naar iTunes CD.

Enig idee of ik iets anders kan doen dan Quickpwn voor het unlocken?
als hij gejailbreaked is, bootneuter installeren en proberen hem zo te unlocken
  #14  
Oud 06-01-09, 11:28
Aube Aube is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Dank jullie wel voor al jullie hulp. Toch was de oplossing blijkbaar anders maar het is me gelukt!
Voor degene die nog zoekend is naar hulp, misschien dat het volgende kan helpen.
Ik geef hier aan wat ik nog wel geprobeerd heb (en wat waarschijnlijk eindelijk geholpen heeft).

Dus daar zat ik met mijn iPhone, de NL SIM-kaart erin en een constant terugkerende
Herstel mode (ook na 10 keer Pwnage of Quickpwn als het weer kon).
Ik heb mijn iPhone aan een USB-hub aangesloten om de verdere handeling goed te laten verlopen (tenminste zodat iTunes de iPhone wel ging herkennen). Later kwam ik erachter dat je op iClarified - Apple News and Tutorials een link hebt om de files van Leopard 10.5.6 die het herkenningsprobleem veroorzaken (een soort nieuwe anti-unlock systeem van Appel) te vervangen met de oude files van 10.5.5. en zo zou je weer geen USB-hub nodig hebben.

Ik heb iTunes gedowngrade naar versie 7.7 om de FW van iPhone ook te downgraden:
Pwnage gedraaid om de FW 2.1.ipsw te customiseren
Deze nieuwe file in iTunes 7.7 gebruikt bij Alt+Herstel
Er gebeurd toen verder niets iPhone blijft helemaal zwart maar ja, ik ging gewoon door!
Heb Quickpwn aan gedaan en die zei dat ik iTunes 8.02 nodig had om verder te kunnen. Well, ok dan! Quickpwn dicht gedaan en iTunes 8.0.2 weer geïnstalleerd.
Toen heb ik toch maar niet Quickpwn open gedaan maar weer de Pwnage en (terwijl iPhone nog zwarte scherm vertoonde) deze keer de installatie stappen opnieuw gedaan maar met deze keer de FW 2.2 (ja, wat ik zei, ik nam aan dat 2.1 er weer op was).
Toen iTunes opgedaan, hij herkende de iPhone voor herstel en dus heb ik deze keer ALT+Herstel gedaan met de nieuwe iPhone1,1_2.2_5G77_Custom_Restore.ipsw file.
Volgens mij heb ik weer eerst een foutmelding gehad (2,6,14, 9, of 21? ik zou niet meer weten, ik heb ze toch allemaal 100 keer gezien!) maar ik ben gewoon door gegaan en heb opnieuw ALT+Hertsel gedaan met de nieuwe iPhone1,1_2.2_5G77_Custom_Restore.ipsw file.

En het is deze keer eindelijk gelukt!!

Succes allemaal!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak mislukt, kan originele 4.2.1 firmware niet herstellen QiQme Jailbreak 6 28-03-11 18:43
Windows: herstellen reservekopie mislukt, sessie mislukt djkuill iTunes 1 16-10-10 00:12
Herstellen altijd naar nieuwste firmware? erikroeier iPhone algemeen 3 27-06-10 22:59
herstellen mislukt fpattiata Archief 2 02-02-08 14:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.