iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Wat te doen bij beschikbare updates? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/28031-doen-beschikbare-updates.html)

mereitje 06-01-09 11:09

Wat te doen bij beschikbare updates?
 
Goedendag!

Ik heb sinds een week een iphone, komen jullie net met een unlock, en lukt het ook nog! Maar echt veel weet ik er dus verder nog niet van. Ik heb het halve forum doorgelezen maar er blijft een vraag open.

Sinds vandaag laat App Store 2 updates zien, die ik voor de zekerheid niet geinstalleerd heb. Itunes heb ik ook nog niet opgestart sinds de unlock.

Hoe moet ik omgaan met updates? De automatische updates heb ik uitgezet, maar klopt het dat de updates je unlock ongedaan kunnen maken? Of kan ik zelf controleren welke update wel en niet in orde is?

En als ik helemaal niet moet updaten, is er dan een manier om dat tweetje bij de App Store weg te krijgen?

Bij voorbaat dank!

Tijn1 06-01-09 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mereitje (Bericht 239914)
Goedendag!

Ik heb sinds een week een iphone, komen jullie net met een unlock, en lukt het ook nog! Maar echt veel weet ik er dus verder nog niet van. Ik heb het halve forum doorgelezen maar er blijft een vraag open.

Sinds vandaag laat App Store 2 updates zien, die ik voor de zekerheid niet geinstalleerd heb. Itunes heb ik ook nog niet opgestart sinds de unlock.

Hoe moet ik omgaan met updates? De automatische updates heb ik uitgezet, maar klopt het dat de updates je unlock ongedaan kunnen maken? Of kan ik zelf controleren welke update wel en niet in orde is?

En als ik helemaal niet moet updaten, is er dan een manier om dat tweetje bij de App Store weg te krijgen?

Bij voorbaat dank!

Welkom op het forum

alles waar, software voor je iphone of firmware voor je iphone bij staat moet je mijden tenzij er hier op het forum staat dat het veilig is!
updates uit de itunes/app store kan je gerust draaien ook kan je hem met itunes verbinden en synchroniseren met itunes!

King1987 06-01-09 11:14

even een kleine aanvulling: FW update's niet zomaar accepteren. Maar dit zie je vanzelf in iTunes als het een FW update is. Als je dit doet is de kans groot dat je niet meer kan bellen, de unlock is er af. Maar wees niet bang, je zit nu op de nieuwste FW :)

mereitje 06-01-09 11:14

Dankjewel! Er zijn dus sinds 31 december nog geen gevaarlijke updates uitgekomen?
En mocht ik toch iets verkeerd doen, kan ik dan gewoon opnieuw Yellowsn0wen?

King1987 06-01-09 11:16

Dat is nog niet bekend :p Gewoon dit forum goed in de gaten houden

mereitje 06-01-09 11:21

Haha, oke!
Zo blijft het een beetje spannend.
Complimenten zeg voor dit forum! Ik surf me suf! En blijf zeker rondhangen.

Raggamannn 09-01-09 01:44

Vroeger was het zo dat je met een unlock je garantie kwijt was, want zelfs na een restore zouden er nog aanwijzingen achterblijven op je iPhone.

Is dit nu ook het geval?

Of kun je net als een JB alle sporen wissen?

Tijn1 09-01-09 02:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raggamannn (Bericht 241599)
Vroeger was het zo dat je met een unlock je garantie kwijt was, want zelfs na een restore zouden er nog aanwijzingen achterblijven op je iPhone.

Is dit nu ook het geval?

Of kun je net als een JB alle sporen wissen?

alle soft en hard ware matige aanpassingen laten je garantie vervallen!

met yellowsn0w kan je het ongedaan maken door in cydia het package te verwijderen en ff een reboot en klaar is kees! Er blijven geen aanwijzingen achter!

mereitje 09-01-09 09:05

Nou en dat wist ik niet eens.. het wordt steeds beter!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17.