iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: geen service meer met kpn (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/29044-geen-service-meer-kpn.html)

peter1687 23-01-09 19:18

geen service meer met kpn
 
Hallo Allemaal, wil iemand mij even helpen.

Heb vandaag mijn iphone 3g laten jailbreaken en sim unlocken,

Kaartje kpn erin en werkte perfect, alles deed het bellen ging goed.

Moest even mijn duokaart gebruiken en heb de iphone uitgezet.
Daarna weer aan , maar kpn kaart werkt niet meer.

Doe ik iets verkeerd in volgorde ofzo?
heb netwerk herstel gedaan/sim uit in

nikoen 28-01-09 20:22

Hoi Peter, Ik heb het zelfde: gister heb ik mijn KPN-kaart eruit gehaald omdat ik in het buitenland geen data kon krijgen, wilde met mijn Blackberry simkaart proberen. Stopte de KPN-kaart terug, en weg was het. De kaart doet het wel in mijn gewone telefoon (Nokia).

Dus, als je duidelijkheid of een oplossing hebt, hoor ik het graag!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1687 (Bericht 247838)
Hallo Allemaal, wil iemand mij even helpen.

Heb vandaag mijn iphone 3g laten jailbreaken en sim unlocken,

Kaartje kpn erin en werkte perfect, alles deed het bellen ging goed.

Moest even mijn duokaart gebruiken en heb de iphone uitgezet.
Daarna weer aan , maar kpn kaart werkt niet meer.

Doe ik iets verkeerd in volgorde ofzo?
heb netwerk herstel gedaan/sim uit in


Sander 27-03-09 21:11

Dat probleem ken ik ook.
iphone gekocht in Hong Kong hier geupgrade naar 2.2.1 en geunlocked, gebruik een KPN simkaart soms ben ik dan ineens mijn sevice kwijt.
Mijn oplossing is (een beetje behelpen): De sim in mijn nokia dan mijn netwerk handmatig op KPN zetten en sim weer terug zetten in mijn iPhone en dan doet hij het weer een tijdje.
Hij doet het tenminste maar het wel kl*te.

Iemand een betere oplossing???

francebramie 29-03-09 20:23

Ik heb dit ook maar dan niet met KPN maar met SFR (Frankrijk)...
Ik kan hem na 6 maanden gratis laten unlocken dus doe ik mijn simkaart eerst in een unlockte telefoon, verbinding maken en daarna weer in mijn iphone, dan doet hij het.

Sander 04-04-09 12:21

1 Bijlage(n)
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Hier een screenshot van het feit dat ik wel bereik heb met KPN maar geen carrier menu.

Iemand een oplossing??

nikoen 18-06-09 20:58

Ik heb het probleem ondertussen een paar keer gehad, na het uit- en aanzetten. Ik start de telefoon nu op met het originele (Engelse) O-2 kaartje, dan stop ik de KPNsim er weer in. Zo werkt het voor mij voorlopig...

agues 09-08-10 11:22

had het zelfde probleem 3g uitgezet en het probleem was opgelost nu volle dekking met kpn

gjhuisman 31-08-10 10:54

dat zelfde doe ik ook 3g uitschakelen, maar mijn iphone is na een jaar simlockvrij gemaakt (via t-mobile) maar ik krijg geen 3g ontvangst, dus zodra ik 3g inschakel werkt het niet meer.

ik zou het wel heel graag willen hebben IVM snelle internetabonnement die ik wel heb!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.