iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: iphone op slot na restore (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/29352-iphone-op-slot-na-restore.html)

arcovandermeij 29-01-09 14:54

iphone op slot na restore
 
Mijn iphone staat op slot na restore, daarna werd de nieuwste firmware 2.2.1 automatisch geinstaleerd en nu krijg ik hem niet meer unlocked. zijn hier al programma's voor??

King1987 29-01-09 14:58

Welke iPhone heb jij? even je profiel aanpassen, dan kunnen we je verder helpen. En wat bedoel jij met op slot?

arcovandermeij 29-01-09 15:07

Ik heb een 2g 8GB als je dat bedoeld, simlock slot bedoel ikis dat wat je wilde weten

King1987 29-01-09 15:12

Heel simpel, download uit de Wiki FW 2.2, zet die er op, daarna kan je met quickpwn 2.2 unlocken en jailbreaken. :) dan werkt hij weer perfect. Je kan ook zeggen ik wil toch fw 2.2.1, dan moet je alsnog 2.2 installeren, alleen unlocken met quickpwn, en daarna updaten naar 2.2.1 in iTunes.

arcovandermeij 29-01-09 15:20

Het gaat duizelen hoewel ik wel heel blij ben dat je me wilt helpen. Oke dat downloaden is inmiddels bezig, Hoe kran ik deze FW 2.2 weer op mijn iphone krijgen? of wijst dat zich vanzelf. vreemd genoeg kan ik i-tunes ook niet meer openen, heb je hier ook een oplossing voor of komt dat straks vanzelf goed

King1987 29-01-09 15:22

oh sorry, dat had ik er bij moeten vertellen :p je MOET in iTunes op herstellen drukken terwijl je de shift toets in drukt, dan kan je de FW 2.2 kiezen. (die je nu download)

Waarom iTunes niet opstart? Wacht even todat je FW 2.2 hebt gedownload, daarna even je pc opnieuw opstarten, dat werkt meestal wel ;)

en pas even je profiel aan ;) dat is makkelijker, kan onder gebruikersinstellingen.

arcovandermeij 29-01-09 15:39

mijn profiel aanpassen?? wat moet ik daar aanpassen dan. I-tunes start inderdaad weer op maar als ik naar bewerken>voorkeuren>geavanceerd ga zie ik herstellen, daarop drukken geeft geen enekel reactie of zit is verkeerd.

King1987 29-01-09 15:42

Hmm, ik geloof niet dat je de basis principes nog niet snapt van de iPhone ;) geeft niets, maar je moet je iPhone koppelen, dan zie kom je in het info scherm in iTunes. Daar zie je oa staan wat de huidige FW versie is, je imei nummer en een foto van je iPhone.

Daar moet je op herstellen drukken tegelijk met shift, dan kan je fw 2.2 kiezen om te herstelllen.


Er staat aangegeven dat je geen iPhone hebt in onder je gebruikers naam, dat moet je aanpassen.

arcovandermeij 29-01-09 15:45

Hoi, ik was toch al verder dan je dacht. profiel heb ik aangepast . maar de info die je normaal in i-tunes zou moeten zien geeft hij niet.ik kreeg de melding geen geldige simkaart. Mijn naam etc. die in itunes ston, en mijn iphone staan er ook niet meer in.

King1987 29-01-09 15:49

Welke fw versie heb je nu? 2.2.1 Dan moet je hem in DFU mode (Kijk even in de wiki) zetten en dan herstellen.

Heb je 2.2 dan moet je quickpwn draaien.

arcovandermeij 29-01-09 15:53

daar ligt denk ik het probleem, hij geeft met quickpwn een firmware error string. de iphone liep vast door mijn eigen schuld. in i-tunes heb ik toen op herstellen gedrukt en toen is firmware 2.2.1 geinstaleerd. daarna begonnen de problemen. dus jij zegt nu in dfu mode. moet even uitzoeken wat dat is en hoe dan verder.

Update: Oke King, ik ben wat verder. heb dfu mode opgestart en nu een window verschijnt in i tunes en verteld dat er een iphone is aangetroffen in herstelmodus en dat ik de iphone moet herstellen. nu gewoon op ok klikken??

King1987 29-01-09 16:02

Nee, shift herstel :p

arcovandermeij 29-01-09 16:06

Sjees man ik geloof dat het gaat werken, hij is bezig nu. ik hoop dat ik je niet meer nodig heb maar zal je via hier wel even op de hoogte houden. ontzettend bedankt. en blijf komende uurtje aub zo nu en dan kijken of ik positief bericht kan melden aan je.

King1987 29-01-09 16:09

Off-topic
Ik ben niet de enige die online is hoor, er zijn er meer dan genoeg die veel ervaring hebben met een iPhone.



Tip
Lees de wiki eens door, gebruik de zoekfunctie eens, alles wat ik nu namelijk verteld heb, is heel simpel te vinden....


arcovandermeij 29-01-09 16:21

Nogmaals bedankt, alles werkt weer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.