iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/29448-1-0-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-windows.html)

Rogiertje 01-03-09 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 261620)
Hier kan je de fw downloaden https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html

Recovery is iphone uitzetten en weer aanzetten met de vinger op de homeknop. Dan zie je itunes met stekker en dan herstellen met de gedownloade 221

Geupgrade, bootneuter geinstalleerd en hij werkt perfect :) Superbedankt :) Nu even alles omzetten naar Nederlands, en hij is perfect, maar dat gaat wel lukken.. Bedankt :D

Smiley 04-03-09 20:26

Waar zet iTunes de automatisch gedownloade IPSW file neer? Ik moet er naar verwijzen geloof ik in QuickPWN...

King1987 04-03-09 20:28

@ Smiley

C:\Documents and Settings\*****\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates

****=gebruikersnaam ;)

Dreissen 05-03-09 20:17

Hulp gezocht!
 
Hallo,

Ik heb net mijn nieuwe iiphone 3G binnen (joepie)!
Nu weet ik niet of ik hem moet jailbreaken ofzo met quickpwn.
Een medewerker van ThePhoneHouse zij zelf dat hij het ook had en hij er wel blij mee was nu wil ik graag een paar vragen stellen.

* Is het gevaarlijk voor je Iphone (wat is de kans dat je hem verneukt)
* Is hij weer terug te zetten naar Apple firmware ook als ie iBricked is
* Wat kun je zoal extra ermee

Thanks for help!

King1987 06-03-09 10:30

@ Dreissen

1. Nee, het is niet gevaarlijk omdat (zie antwoord 2)
2. Je kan altijd de orginele FW weer terug zetten
3. Kijk eens rond op het forum wat je met jailbreak kan doen. Dat is echt te veel om hier uit te leggen.

ash 07-03-09 11:49

Hallo allemaal,

Ik heb gister op de 1 of andere manier de boel voor mij verpest. Het komt erop neer dat ik nu de orginele firmware op me 1G iphone heb gezet via itunes volgens mij is dat dan toch gelijk de laatste software 2.2.1 ?? Hoe krijg ik deze weer unlockt? Ik dacht door Quickpwn te gebruiken.. Ik ben nu blijven haaken bij het punt waar die om boatloaders vraagt..? Hoe nu verder?

Update: het is me al gelukt :D!

Tijn1 07-03-09 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ash (Bericht 264060)
Hallo allemaal,

Ik heb gister op de 1 of andere manier de boel voor mij verpest. Het komt erop neer dat ik nu de orginele firmware op me 1G iphone heb gezet via itunes volgens mij is dat dan toch gelijk de laatste software 2.2.1 ?? Hoe krijg ik deze weer unlockt? Ik dacht door Quickpwn te gebruiken.. Ik ben nu blijven haaken bij het punt waar die om boatloaders vraagt..? Hoe nu verder?

dat heb je helemaal goed begrepen, unlocken met quickpwn en de bootloaders kan je hier ergens ook op het forum vinden!

ash 07-03-09 12:41

hahah :P yeah ik had schijnbaar iets over het hoofd gezien! Ik kon de bootloaders op iclarified vinden

deschepperrene 17-03-09 11:31

Quickpwn 2.2.1
 
ik heb een oude dus eerste generatie iphone geupdate naar 2.2 maar lukt niet om met Quickpwn 2.2 te unlocken/jialbreaken.:mad: Quickpwn op computer zetten lukt wel maar wil niet uitvoeren:confused:

Michael 17-03-09 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deschepperrene (Bericht 267184)
ik heb een oude dus eerste generatie iphone geupdate naar 2.2 maar lukt niet om met Quickpwn 2.2 te unlocken/jialbreaken.:mad: Quickpwn op computer zetten lukt wel maar wil niet uitvoeren:confused:

Ben je geupdate naar 2.2 of 2.2.1 als dat laatste het geval is gebruik dan eens quickpwn 225

deschepperrene 17-03-09 14:19

heb Quickpwn gedownload, maar die wil niet uitvoeren.

King1987 17-03-09 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deschepperrene (Bericht 267237)
heb Quickpwn gedownload, maar die wil niet uitvoeren.

Is het versie 2.2.1 en is .netframework 2.0 geinstalleerd? (kan je vinden op de MicroSoft site.)

deschepperrene 18-03-09 09:13

Sorry, maar blijf met probleem zitten. Quickpwn downloaden geen probleem, maar wil die niet uitvoeren. Snap er niks meer van!

Wijcky 18-03-09 14:07

Hey,

Heb al wat aan het zoeken geweest, maar heb nog geen sluitend antwoord gevonden. Ik zit momenteel met firmware 2.0.2 die ik graag zou willen updaten naar een nieuwere versie. Echter heb ik hier al veel gekochte software op staan en ook al vrij veel instellingen gedaan.

Is het mogelijk ergens een werkende backup te maken van :
- Exchange gegevens
- SMS berichten
- Applicaties
- Instellingen van applicaties
- ...

Alvast bedankt voor de moeite.

Greets

Wijcky

mijandap 18-03-09 21:30

Hi,

Ik heb net een 2-hands Iphone gehad en wilde alle gegevens van de vorige gebruiker wissen. Helaas waarschijnlijk iets verkeerd gedaan.
Ben al 3 dagen bezig met van alles maar kom er niet meer uit.

WIE KAN ME HELPEN!!!!

Wat ik tot nu toe heb gedaan is Firmware gedownload, DFU modus opgestart, QuickPwn geprobeert te draaien )helaas krijg ik steeds een Windows melding en wordt het programma afgebroken.

Mijn Iphone vraagt om de pinlock van de SIM die geeft ik in dan krijg ik de melding dat die wordt geaccepteerd maar op de Ituns staat de melding dat mijn sim/kaart niet word ondersteunt.

HEEEEELLLLLLLLPPPPPPPPP

Wijcky 23-03-09 08:35

Weet er al iemand een oplossing voor mijn vraag? Kan ik mijn apps ergens saven, zodanig dat ik deze terug heb na een firmware update? Ook de instellingen voor exchange en dergelijke zouden tof zijn.
Alvast bedankt.

Michael 23-03-09 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wijcky (Bericht 269764)
Weet er al iemand een oplossing voor mijn vraag? Kan ik mijn apps ergens saven, zodanig dat ik deze terug heb na een firmware update? Ook de instellingen voor exchange en dergelijke zouden tof zijn.
Alvast bedankt.

Je kan toch gewoon een backup maken in itunes!
Rechtermuisknop als je op de iPhone staat in iTunes. Klik op backup maken.

Wijcky 23-03-09 09:55

Maakt dit een volledige backup? Vorige keer heb ik geen backup genomen, toen was ie nog niet zo oud, maar nu met al de mails en instellingen van de zaak zou dit een absolute must zijn, voor ik aan de nieuwe update begin...

Michael 23-03-09 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wijcky (Bericht 269776)
Maakt dit een volledige backup? Vorige keer heb ik geen backup genomen, toen was ie nog niet zo oud, maar nu met al de mails en instellingen van de zaak zou dit een absolute must zijn, voor ik aan de nieuwe update begin...

Het maakt een volledige backup

wesleydegraaf 23-03-09 21:47

goeieavond, zojuist me iphone (1st gen) geupdated van 2.1 naar 2.2.1 via quickpwn. alles ging goed, maar ik blijf een appeltje in beeld zien. :(
hoe nu verder?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.