iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/29449-1-0-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-osx.html)

thefirstdon 28-05-09 17:30

Wat moet ik doen?
 
Heren,

Een vriend van mij heeft een Iphone 2G uit amerika gehaald en deze was gejailbraked en geunsimlocked, ik weet niet op welke manier.

Hij heeft hem per ongeluk geupgraded via Itunes naar 2.2.1 en is dus weer geblokkeerd. Hij heeft mij gevraagd deze weer te unlocken.

Ik had voorheen ook de 2g (nu al een tijdje 3g) en ik gebruikte de pwnage tool (niet de quickpwn die was er nog niet) om mijn 2g te unlocken en te updaten.

Ik ben er dus een tijdje uit geweest. Wat adviseren jullie mij te doen, om de 2g weer werkend te krijgen ( ik heb namelijk geen zin om alle forums door te lezen :D!!

Ik hoor graag van jullie.
Mijn dank is groot!

ronbar 28-05-09 17:32

Iphone staat regelmatig vast
 
Ik heb mijn iphone geupdate naar 2.2.1 en dat ging zonder problemen.
ik heb daarna uiteraard quickpwn gedraaid en het zag er goed uit.
Zo nu en dan staat mijn iphone vast met een zwart scherm :confused: en dan moet ik een harde reset geven :mad:. Heeft iemand anders dit ook en heeft iemand een idee wat je hier aan kan doen?

Gr. ronbar

King1987 29-05-09 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefirstdon (Bericht 290000)
Heren,

Een vriend van mij heeft een Iphone 2G uit amerika gehaald en deze was gejailbraked en geunsimlocked, ik weet niet op welke manier.

Hij heeft hem per ongeluk geupgraded via Itunes naar 2.2.1 en is dus weer geblokkeerd. Hij heeft mij gevraagd deze weer te unlocken.

Ik had voorheen ook de 2g (nu al een tijdje 3g) en ik gebruikte de pwnage tool (niet de quickpwn die was er nog niet) om mijn 2g te unlocken en te updaten.

Ik ben er dus een tijdje uit geweest. Wat adviseren jullie mij te doen, om de 2g weer werkend te krijgen ( ik heb namelijk geen zin om alle forums door te lezen :D!!

Ik hoor graag van jullie.
Mijn dank is groot!

Quickwpn 2.2.5-2

reminem 12-06-09 12:00

loop vast met Itunes en Quickpwn
 
Beste lezers,
Dit Forum uitgeplozen en de problemen gelezen van mensen die ik ook had, maar ik blijf iets fout doen (kan niet anders)
1e generatie Iphone: eerst update met Itunes van 1.1.4 naar 2.2.1
Kreeg meteen melding Simlock
Recovery mod en DFU uitgevoerd en herstel dan met de firmware 2.2.1 uit het Forum. Echter daarna gooit Itunes meteen weer simlock
Als ik QuickPwn (laatste versie start) dan, start Itunes maar meer ook niet

Ik werk op macbookpro laatste versies van de software

Stap 2 was om op een windows versie met Itunes 8 te gaan proberen en Quickpwn loopt vast tot stap 2 (Home button indrukken voor 5 seconden)

Welke stappen doe ik verkeerd?

Alvast bedankt
Rem

Timmeh_ 12-06-09 12:20

Simlock hoor je te krijgen, gewoon te ontgrendel-code invoeren.

reminem 12-06-09 12:41

@Timmeh en overige lezers
Bedankt voor de snelle reply.
Dit heb ik gedaan. Itunes laat ik aanstaan.
Start Quickpwn op en vervolgens gebeurt er niets. Ik kan hier nu geen printscreen van maken. QuickPwn laat drie toestellen zien (Iphone, Itouch en Iphone 3 G). Klikken op Iphone maakt niets uit. Wat kan er aan de hand zijn. Ik heb gezocht op zoekfunctie: QuickPWN voert niet uit OSX.
Misschien dat jij of iemand anders hierover mij dan wat kan vertellen?
Thanks alvast

Opgelost
Het heeft t emaken met USB-poorten: een andere USB poort gekozen in de achterkant en voila, zonder problemen start alles op en werkt nu als een zonnetje:
Dus mocht er een probleem zijn: verander eens van USB-poort. Werkte bij mij

MirroRobin 17-06-09 19:48

edit:
oops verkeerde topic

samir18 22-08-09 10:25

Hi met samir,
Hoe heb je dit progroma gedownload??
Ik weet wel hoe het werkt dit progroma maar ik heb hem nog niet. ken je me zeggen van waar je hebt???:D

samir18 22-08-09 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeffius (Bericht 276952)
Wanneer ik QuickPwn 2.2.5 draai loopt hij hier vast ? wie weet hoe dit komt ? en kan mij verder helpen ?

http://img410.imageshack.us/img410/8695/venster.jpg

Hi met samir,
Hoe heb je dit progroma gedownload??
Ik weet wel hoe het werkt dit progroma maar ik heb hem nog niet. ken je me zeggen van waar je hebt???:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.