iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: Vodafone unlocken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/30297-vodafone-unlocken.html)

KipNederland 16-02-09 16:23

Vodafone unlocken
 
Hallo kan iemand me uitleggen in normale taal (dus te moeilijk doen) hoe ik mijn iphone 3g met laatste update kan unlocken!? ik wil naar vodafone, het is een nederlandse telefoon. WEL HARDWARE MATIG mag ook softwarematig alleen dan wil ik kunnen instellen dat als hij kapot gaat de simlock er weer opgaat ivm garantie :)

nog een vraagje: hoe zit het met unlocken en updates?

Destiny 16-02-09 16:31

Er zijn maar weinig X-SIM kaarten die werken met de nieuwste baseband. En gebruik daarbij ook eens de zoekfunctie. Er is meer dan genoeg te vinden over unlocken updaten.

KipNederland 16-02-09 21:46

maar ingewikkeld of niemand wil me helpen!
kan je als je softwarematig unlocked
er ook weer simlock opzetten door het programmatje er af te halen?
en hoe zit dat nou met updaten?

francebramie 16-02-09 23:32

voor de nieuwe firmware is nog geen software manier om teunlocken. Er zijn wel een paar unlocksims die je samen met je simkaart in je iphone stopt. Een goede nederlandse dealer die snel antwoord geeft is stopsimlock.nl
Kost 25 euro en het werkt met alle updates. En als het niet werkt geven ze geld terug.

KipNederland 17-02-09 16:14

en waarom werkt stopsimlock dan wel en de andere niet?
en ik geloof niet in niet goed geld terug

iScorpio 17-02-09 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KipNederland (Bericht 257757)
en waarom werkt stopsimlock dan wel en de andere niet?
en ik geloof niet in niet goed geld terug

Heb je al de moeite genomen om de zoek opdracht te gebruiken, verschillende topics door te lezen en de tijd te nemen alles tot je te laten komen :confused: ;)

Tijn1 17-02-09 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KipNederland (Bericht 257757)
en waarom werkt stopsimlock dan wel en de andere niet?
en ik geloof niet in niet goed geld terug

Ik heb gisteren een sim van stopunlock.nl gebruikt en ik moet zeggen dat hij goed werkte onder 2.2.1!

Bashie 17-02-09 18:57

@tijn1:

Met welke provider heb je hem gebruikt en welke versie unlock was het, de v61i of ouder.

gr bas

KipNederland 17-02-09 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 257779)
Heb je al de moeite genomen om de zoek opdracht te gebruiken, verschillende topics door te lezen en de tijd te nemen alles tot je te laten komen :confused: ;)

In die forms gebruiken ze nogal moeilijk taalgebruik
Ik wil het nogal simpel graag :)

iScorpio 17-02-09 19:35

Ok, simpel dan. Met de 2.2.1 firmware heb je waarschijnlijk ook de 02.30.03 baseband. Dit is nu nog niet software matig te unlocken!

Je zit dus nu vast aan een unlock kaart. Daar is hier alles over terug te lezen. Succes!

Tijn1 17-02-09 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bashie (Bericht 257838)
@tijn1:

Met welke provider heb je hem gebruikt en welke versie unlock was het, de v61i of ouder.

gr bas

Het was de laatste versie die was uitgekomen, en werkte met Telfort en met een kpn sim, meer weet ik niet omdat ik eigelijk het toestel voor iemand moest unlocken/jailbreaken die hulp had gevraagd bij "de nederlandse unlock service" mag geen naam noemen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:37.