iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: iPhone unlock kaart service (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/30366-iphone-unlock-kaart-service.html)

demlord 18-02-09 00:35

iPhone unlock kaart service
 
Beste allemaal,

Ik zie al vele topic's gaan over unlock-kaarten, het gebruik hier van en welke al dan niet werkt. Ik heb er diverse aangeschaft (TurboSim, RebelSim, etc) echter tot nu toe zonder succes.
Helaas heb ik (tot nog toe) dus slechts een dure iPod Touch. Mijn vraag is, zijn er mensen/bedrijven die een unlock kaart persoonlijk (willen) plaatsen?
Het liefs omgeving Tilburg. Op deze manier weet ik dat het product dat ik aanschaf ook daadwerkelijk werkt..

Met vriendelijke groet,
Sergey

Modena 19-02-09 19:27

Ik heb dezelfde vraag want er zijn zoveel soorten.

demlord 19-02-09 20:43

Lijkt me een goed selling point voor elke serieuze aanbieder van dergelijke kaartjes.
De meeste consumenten zijn in een dergelijk geval zeker bereid wat meer te betalen en als het aangeboden product gewoon werkt zoals beweerd zou er verder ook geen probleem hoeven zijn..

francebramie 20-02-09 10:03

Ik gebruik een unlocksim van stopsimlock.nl en die werkt goed, simpel te installeren, en werkt gewoon goed.

demlord 20-02-09 12:43

Die verkopen de Rebel sim, maar onder een andere naam.
Het gaat mij echt om de complete service. Aanschaf en werkende krijgen van.
Als een bedrijf in kwestie serieus is met zijn/haar dienstverlening zou dit geen probleem hoeven zijn.

Met vriendelijke groet,
Sergey

ivoback 20-02-09 14:27

unlock simkaarten slopen je netwerk:S

Jaantje 20-02-09 15:54

sim
 
Keb een kaartje van stopsimlock. Alles werkte behalve dat ik niet telefonisch bereikbaar was in de standby modus..
Paar dingen geprobeerd (van dit forum) maar nog geen bereik.
Toen het simkaartje maar even opnieuw erin...
En toen deed de unlock-sim het niet meer.. Nu dus een gesimlockte Iphone..

MOet ik nu weer zo n raar simmetje kopen of zijn er andere mogelijkheden (in toekomst..)..?
TNX

UZW 23-02-09 19:50

Als er mensen zijn die hem werkend geplaatst willen hebben, dan kan dat.
Dat komt bij mij regelmatig voor, zonder extra kosten overigens.

francebramie 23-02-09 20:29

Ik heb juist beter berijk... Alleen ben je je 3G kwijt. Ik heb thuis geen berijk alleen op de berg heel soms, nu altijd met de unlocksim.

Mallepietje 23-02-09 21:19

Zelfs signaal verbetering met een unlocksim?
Waar heb jij deze aangeschaft?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 259998)
Ik heb juist beter berijk... Alleen ben je je 3G kwijt. Ik heb thuis geen berijk alleen op de berg heel soms, nu altijd met de unlocksim.


aaifoon 26-02-09 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaantje (Bericht 258983)
Keb een kaartje van stopsimlock. Alles werkte behalve dat ik niet telefonisch bereikbaar was in de standby modus..
Paar dingen geprobeerd (van dit forum) maar nog geen bereik.
Toen het simkaartje maar even opnieuw erin...
En toen deed de unlock-sim het niet meer.. Nu dus een gesimlockte Iphone..

MOet ik nu weer zo n raar simmetje kopen of zijn er andere mogelijkheden (in toekomst..)..?
TNX

Zijn sim unlock kaartjes zo gevoelig dat ze maar één keertje werken, zodra deze erin en eruit is gehaald:confused:?

pienaar 27-02-09 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aaifoon (Bericht 260991)
Zijn sim unlock kaartjes zo gevoelig dat ze maar één keertje werken, zodra deze erin en eruit is gehaald:confused:?

Ik heb hem er al zo vaak in en uit gehaald en bij mij blijft hij gewoon werken.

Stefan.

ButcherJF 28-02-09 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pienaar (Bericht 261160)
Ik heb hem er al zo vaak in en uit gehaald en bij mij blijft hij gewoon werken.

Stefan.

Welke unlocksim gebruik je dan nu? Ik las elders dat je (toen nog?) geen bereik had met een turbosim?

demlord 28-02-09 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UZW (Bericht 259985)
Als er mensen zijn die hem werkend geplaatst willen hebben, dan kan dat.
Dat komt bij mij regelmatig voor, zonder extra kosten overigens.

Kunt u mij hier iets meer over vertellen? Heb hier zeker interesse in!

Met vriendelijke groet,

UZW 28-02-09 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demlord (Bericht 261451)
Kunt u mij hier iets meer over vertellen? Heb hier zeker interesse in!

Met vriendelijke groet,

Wat ik bedoel is dat niet al mijn klanten online bestellen, vaak komen ze ook langs om de bestelling af te halen. Indien gewenst, plaats ik de Rebel voor hen en stel een en ander in.

pienaar 28-02-09 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 261373)
Welke unlocksim gebruik je dan nu? Ik las elders dat je (toen nog?) geen bereik had met een turbosim?

Gebruikte voorheen turbosim en nu rebelsim van UZW hier op het forum. Werkte allebei na het juist instellen !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:12.