//

Jailbreak & Unlock iPhone3G UK

Jailbreak & Unlock iPhone3G UK discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) 11. Retourrecht 11.1 Stopsimlock garandeert de werking van haar unlocksoftware of unlocksim. In een aantal gevallen werkt de unlocksim niet of zijn niet alle functie's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-03-09, 00:13
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

11. Retourrecht
11.1 Stopsimlock garandeert de werking van haar unlocksoftware of unlocksim. In een aantal gevallen werkt de unlocksim niet of zijn niet alle functie's beschikbaar zoals 3G. Hiervoor kunnen verschillende reden aanwijsbaar zijn.
Op afstand is dit van tevoren niet te beoordelen. Usim of UMTS kaarten kunnen problemen geven voor de werking van de unlocksim. Er geldt geen retourrecht als het geleverde niet (gedeelteijk) functioneert.

3g gaat al niet werken......
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-03-09, 00:25
Kev Kev is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisV1984 Bekijk bericht
11. Retourrecht
11.1 Stopsimlock garandeert de werking van haar unlocksoftware of unlocksim. In een aantal gevallen werkt de unlocksim niet of zijn niet alle functie's beschikbaar zoals 3G. Hiervoor kunnen verschillende reden aanwijsbaar zijn.
Op afstand is dit van tevoren niet te beoordelen. Usim of UMTS kaarten kunnen problemen geven voor de werking van de unlocksim. Er geldt geen retourrecht als het geleverde niet (gedeelteijk) functioneert.

3g gaat al niet werken......
Dat is heel erg &^%*$ -__-" 3G is juist iets wat niet mag ontbreken.
  #23  
Oud 09-03-09, 00:28
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

dat vind ik dus ook, wat moet je met een ferrari zonder wielophanging?
Ziet er mooi uit, zit lekker, de motor maakt een mooi geluid, en je kan alleen maar rijden als de ferrari op een aanhanger staat..... Doe mij dan maar die fiat 500 die wel rijd...
  #24  
Oud 09-03-09, 00:29
Kev Kev is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 19
Standaard

Is het al 100% zeker dat 3G niet werkt of hebben bepaalde gebruikers ervaring waar 3G wel werkt?
  #25  
Oud 09-03-09, 00:30
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Plus dat je een aantal procenten signaal verlies hebt. Heb het zelf geprobeerd met een kaartje van een vriend. En ik was niet happy!!! Airplane mode werkt ook niet, mocht je die ooit willen gebruiken....
  #26  
Oud 09-03-09, 00:32
Kev Kev is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik herinner ineens dat die vriendin van me voor wie deze 16GB is bedoelt (en ik dus verknalt had met de baseband) alleen maar 2G abbo heeft op haar huidige 8GB van T-Mobile die ze wil verkopen.

Maar een paar procent signaal verlies...als ik me mond houd, merkt ze dat geloof ik niet
  #27  
Oud 09-03-09, 00:34
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Ik ken verschillende verhalen, ik zelf heb gezien dat 3g niet werkt, sommigen beweren van wel. Ook ken ik mensen die wel kunnen bellen, maar niet gebeld kunnen worden, sms problemen, komen ook voor. Net als Wi-Fi issues. Sommigen klagen ook dat ze constant de verbinding verliezen, en die pas na een reboot weer terug krijgen. Al met al is het een brakke oplossing, maar beter dan niets (beweren sommigen). Dan verkocht ik liever mijn iphone, nam een t-mobile abbo, en laat hem meteen simunlocken door t-mobile, en geef het abonnement aan iemand van de familie, die mij dan betalen.

Je moet dus een kaartje onder je simkaart plaatsen.... dat valt wel op.
En als je meerdere keren op een dag/in de week, je toestel uit moet zetten, en je kaartje er weer in moet doen.... Ik denk niet dat ze dat leuk vind.

Heeft ze een t-mobile web 'n walk? die is dus 3G (3.5 G eigenlijk HSDPA)

Laatst gewijzigd door King1987; 09-03-09 om 21:40. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #28  
Oud 09-03-09, 00:36
Kev Kev is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 19
Standaard

Das Baluh....

Hoe dan ook, probeer toch die iUnlock and Hope for the Best v^^v...fok man

Nog bedankt voor je hulp.

Hier staat een youtube van die iUnlock kaart:

Maak je 3G Iphone simlockvrij - Unlock ook V2.2.1 en baseband 02.30.03

zo te zien leg je die kaart onder je eigen sim, dus je hoef het niet in en uit te trekken volgens mij......tenzij jij het anders had meegemaakt??

Laatst gewijzigd door King1987; 09-03-09 om 21:41. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #29  
Oud 09-03-09, 00:38
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

Anyway good luck.

Als je signaal wegvalt komt het voor dat je de simkaart opnieuw moet plaatsen.
En vergeet niet dat je simkaart dikker is!!! sommigen hebben hun iphone er defenitief mee gesloopt, omdat het geheel te dik is..

Laatst gewijzigd door King1987; 09-03-09 om 21:41. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #30  
Oud 09-03-09, 00:41
Kev Kev is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 19
Standaard

Niet echt fijn duz
  #31  
Oud 09-03-09, 00:44
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

nee. niet bepaald, de simkaart pat er net in, en nu prop je dus de simkaart plus de rebelsim erin, dus dikker....
  #32  
Oud 09-03-09, 00:56
Kev Kev is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 19
Standaard

Op die Youtube lijk het zooo makkelijk.

Zeker "onder voorbehoud" / Marketing Truuk
  #33  
Oud 09-03-09, 13:28
DennisV1984 DennisV1984 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 146
Standaard

In de anlgemene voorwaardentjes van de oplichtertjes, staat dan ook heeeeeeeel klein geschreven dat ze niet aansprakelijk zijn voor beschadigingen aan je iphone.
  #34  
Oud 09-03-09, 19:01
pienaar pienaar is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik maak nu momenteel gebruik van een unlock kaart. Feit is dat 3G inderdaad niet werkt en heb hier alle mogelijke manieren al geprobeerd maar het vat gewoon weg of er valt niet te bellen of te smsen als 3G aanstaat en vervolgens als je je 3G uitzet krijg je het niet meer terug.

Wat mensen beweren over een unlockkaart, ik heb mijn simkaart al meer dan 50x verwisselt en het werkt nog steeds. Ik zeg niet dat het goed is maar het doet het nog wel. Mocht het niet meer werken laat je het repareren op irepair ofzoiets...

Suc6 ermee, mochten er nog vragen zijn stel ze dan gerust.
  #35  
Oud 09-03-09, 19:27
UZW UZW is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Oud-Vossemeer
Berichten: 37
Stuur een bericht via ICQ naar UZW Stuur een bericht via MSN naar UZW
Standaard

Sorry DennisV1984, je maakt toch wel erg veel onware uitspraken. Als distrubiteur van de Rebel SIM moet ik daar toch e.e.a. rechtzetten:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisV1984 Bekijk bericht
nee. niet bepaald, de simkaart pat er net in, en nu prop je dus de simkaart plus de rebelsim erin, dus dikker....
Ik heb nog nooit een probleem gehad of gehoord dat de Rebel SIM en de simkaart niet zou passen. Er komt welgeteld 0,1 mm bij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisV1984 Bekijk bericht
Als je signaal wegvalt komt het voor dat je de simkaart opnieuw moet plaatsen.
En vergeet niet dat je simkaart dikker is!!! sommigen hebben hun iphone er defenitief mee gesloopt, omdat het geheel te dik is..
Dit is ook niet waar, heb je referenties van mensen die melding maken dat hun iPhone gesloopt is door het plaatsen van de Rebel SIM?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisV1984 Bekijk bericht
Plus dat je een aantal procenten signaal verlies hebt. Heb het zelf geprobeerd met een kaartje van een vriend. En ik was niet happy!!! Airplane mode werkt ook niet, mocht je die ooit willen gebruiken....
Alweer niet waar. Airplane mode werkt altijd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DennisV1984 Bekijk bericht
In de anlgemene voorwaardentjes van de oplichtertjes, staat dan ook heeeeeeeel klein geschreven dat ze niet aansprakelijk zijn voor beschadigingen aan je iphone.
Dat staat nergens heel klein geschreven en de resellers van de Rebel SIM zijn zeker geen oplichtertjes. Het is een werkende oplossing, met zijn beperkingen, dat geef ik toe, maar tot op heden is het de enige manier om een iPhone 02.30.03 te kunnen gebruiken met een andere dan de originele SIM.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pienaar Bekijk bericht
Ik maak nu momenteel gebruik van een unlock kaart. Feit is dat 3G inderdaad niet werkt en heb hier alle mogelijke manieren al geprobeerd maar het vat gewoon weg of er valt niet te bellen of te smsen als 3G aanstaat en vervolgens als je je 3G uitzet krijg je het niet meer terug.

Wat mensen beweren over een unlockkaart, ik heb mijn simkaart al meer dan 50x verwisselt en het werkt nog steeds. Ik zeg niet dat het goed is maar het doet het nog wel. Mocht het niet meer werken laat je het repareren op irepair ofzoiets...

Suc6 ermee, mochten er nog vragen zijn stel ze dan gerust.
Mochten er nog meer vragen zijn, vraag ze mij dan direct via PM.
Contactgegevens vind je hier: https://forum.iculture.nl/leden/32038-uzw.html

Laatst gewijzigd door UZW; 09-03-09 om 19:59.
  #36  
Oud 09-03-09, 21:38
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik heb net een Rebel SIM geplaatst in een 3G (US-model) en het werkt. Zonder 3G weliswaar, maar goed.
Ook zie ik het bereik nogal wisselen en verschijnt regelmatig 'Zoeken' in de taakbalk.
Na uitzetten moet eerst de Airplane modus even in- en weer uitgeschakeld worden vooraleer ie het doet.
Mijn -voorlopige- conclusie is dat het meestal werkt, maar nog niet 100% betrouwbaar is.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #37  
Oud 09-03-09, 21:50
UZW UZW is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Oud-Vossemeer
Berichten: 37
Stuur een bericht via ICQ naar UZW Stuur een bericht via MSN naar UZW
Standaard

Heb je dataroaming aan staan en gebruik je de laatste Rebel firmware (v61i)?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik heb net een Rebel SIM geplaatst in een 3G (US-model) en het werkt. Zonder 3G weliswaar, maar goed.
Ook zie ik het bereik nogal wisselen en verschijnt regelmatig 'Zoeken' in de taakbalk.
Na uitzetten moet eerst de Airplane modus even in- en weer uitgeschakeld worden vooraleer ie het doet.
Mijn -voorlopige- conclusie is dat het meestal werkt, maar nog niet 100% betrouwbaar is.
  #38  
Oud 09-03-09, 21:55
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UZW Bekijk bericht
Heb je dataroaming aan staan en gebruik je de laatste Rebel firmware (v61i)?
Stond uit - nu aan. Bereik blijft wisselend. Zal hem zo eens opnieuw opstarten (soft).
Ik heb de Rebel vandaag binnen gekregen, geen idee welke firmware er op staat. Hoe kan ik dat zien?

EDIT
Opnieuw opgestart, resultaat blijft hetzelfde


Laatst gewijzigd door ButcherJF; 09-03-09 om 22:00. Reden: Opnieuw opgestart
  #39  
Oud 09-03-09, 22:06
UZW UZW is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Oud-Vossemeer
Berichten: 37
Stuur een bericht via ICQ naar UZW Stuur een bericht via MSN naar UZW
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Stond uit - nu aan. Bereik blijft wisselend. Zal hem zo eens opnieuw opstarten (soft).
Ik heb de Rebel vandaag binnen gekregen, geen idee welke firmware er op staat. Hoe kan ik dat zien?

EDIT
Opnieuw opgestart, resultaat blijft hetzelfde

Firmware kan je niet zien, helaas. Om zeker te zijn kun je hem flashen naar V61i, maar als hij vandaag geleverd is, kun je er bijna van uitgaan dat er v61i op staat.

Kijk eens of hij nu nog netwerk verliest, dat zou niet mogen als dataroaming aan staat.
  #40  
Oud 09-03-09, 22:20
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UZW Bekijk bericht
Firmware kan je niet zien, helaas. Om zeker te zijn kun je hem flashen naar V61i, maar als hij vandaag geleverd is, kun je er bijna van uitgaan dat er v61i op staat.

Kijk eens of hij nu nog netwerk verliest, dat zou niet mogen als dataroaming aan staat.
Zoals in mijn edit gezegd, bereik blijft fluctueren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Jailbreak & Unlock HA-iphone Unlock 3 30-11-10 23:34
iPhone: iPhone3G Update naar OS 4 icm Jailbreak en Unlock MathysKogelman Jailbreak 28 01-10-10 16:19
Jailbreak & Unlock 3.1.3(2) Deed Archief 1 31-03-10 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:55.